Substytut stuptutów

Data: 2010-02-09 17:30:46
Autor: Lech
Substytut stuptutów
Ostatnio nawaliło u na dużo śniegu i w czasie jazdy na nartach wpada mi ten
śnieg do butów. Dlatego wskazane by było zakładać na nogo stuptuty. Ponieważ są
one zbyt drogie jak na moją kieszeń, to czy ktoś mógłby mi polecić jakiś tani
substytut stuptutów?

Pozdrawiam

Lech z Poznania

Data: 2010-02-09 17:43:23
Autor: Daniel Stalica
Substytut stuptutów
W dniu 2010-02-09 17:30, Lech pisze:
[...]

Poszukaj na allegro wersji tanich, ewentualnie pozawijaj się folią ;)

--
Kominy izolowane, sklep internetowy: http://twojkomin.pl

Data: 2010-02-09 18:11:51
Autor: Marcin Lubojański
Substytut stuptutów
Lech wrote:
[...]

Ja za jedną parę zapłaciłem 5zł. W szmateksie :P
A nowe niemembranowe poniżej 50zł bez problemu znajdziesz. Na allegro od 25zł.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2010-02-09 18:25:11
Autor: Jacek Krywult
Substytut stuptutów
one zbyt drogie jak na moją kieszeń, to czy ktoś mógłby mi polecić jakiś tani
substytut stuptutów?

zgadzam się,  ceny stuptów zastanawiają.
czasem za tyle, to i kurtkę na wyprzedaży można fajną wypatrzeć.  A tu raptem dwa rękawy ...

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Turystyka, Przyroda, Fotografia.

Data: 2010-02-09 18:31:28
Autor: Waldek Brygier
Substytut stuptutów
Lech wrote:
ktoś mógłby mi polecić jakiś tani substytut stuptutów?

Jako, że ostatnio zostałem zarzucony stuptutami, mam do odstąpienia stare Janitex-y w stanie myślę, że dobrym (porządna czwórka w pięciostopniowej skali). Jeśli reflektujesz, to mogę Ci je sprezentować.

Waldek Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2010-02-10 12:46:57
Autor: Lech
Substytut stuptutów
Waldek Brygier pisze:
Lech wrote:
[...]

Reflektuję. Odezwę się na adres e-mail

Pozdrawiam

Lech z Poznania
http://kspoz.webpark.pl

Data: 2010-02-10 12:21:57
Autor: jacob.p.pantz@gazeta.pl
Substytut stuptutów

nie wiem, czy to dobry stoptutów prostytut... tfu! substytut, ale pokazywali kiedyś w mendiach
jak ktoś naciągnął sobie na głowę prezerwatywę
pokazane było to wprawdzie jako pewien wyczyn,
jednak na łydkę powinno być przecież nieco łatwiej

Serdeczności,

Kuba

Data: 2010-02-10 12:49:04
Autor: Olin
Substytut stuptutów
Dnia Wed, 10 Feb 2010 12:21:57 +0100, jacob.p.pantz@gazeta.pl napisał(a):

ktoś naciągnął sobie na głowę prezerwatywę

Nie od dziś słyszy się narzekania na fatalny poziom edukacji seksualnej,
serwowanej młodzieży w dzisiejszych szkołach.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Ten, kto się śmieje ostatni, przeważnie nie ma jednego zęba na przedzie."
Baruch Spinoza

Data: 2010-02-10 12:45:55
Autor: wobo1704
Substytut stuptutów
Oczywiście, że folia (na agrafki!); i w zimie i w lecie.

I jeszcze w tym temacie: stuptuty (nie te foliowe!) warto zaopatrzyć w jęzor z dermy przyszyty do dolnego obwodu stuptuta i sięgający aż do początku sznurówek. Aby to-to 'nie kłapało' -zaczepiać za sznurówkę przy palcach haczykiem (haftką) przyszytym od wewnątrz jęzora. Pozwala to dłużej zachować suchość w bucie.

Data: 2010-02-10 13:29:27
Autor: jacob.p.pantz@gazeta.pl
Substytut stuptutów

> ktoś naciągnął sobie na głowę prezerwatywę

Nie od dziś słyszy się narzekania na fatalny poziom edukacji seksualnej,
serwowanej młodzieży w dzisiejszych szkołach.

dzisiejsze szkoły znam właściwie tylko ze słyszenia,
ale czy w tym jednak wypadku nie mógł zawinić raczej przesyt informacją?

może rzeczony naciągacz zasłyszał np., iż najbardziej erogenną strefą kobiety jest mózg,
stąd przygotował się - per analogiam (za przeproszeniem) - do bezpiecznego, jak pewnie sądził, zadzierzgnięcia stosunków na prawdziwie partnerskim poziomie?

Serdeczności,

Kuba --

Data: 2010-02-10 13:53:13
Autor: Olin
Substytut stuptutów
Dnia Wed, 10 Feb 2010 13:29:27 +0100, jacob.p.pantz@gazeta.pl napisał(a):

najbardziej erogenną strefą kobiety jest mózg,

Dlatego właśnie najbardziej u kobiet cenię intelekt.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Moja dziewczyna zawsze sie śmieje podczas uprawiania seksu - wszystko
 jedno, co akurat czyta."
Steve Jobs

Data: 2010-02-10 15:35:24
Autor: jacob.p.pantz@gazeta.pl
Substytut stuptutów

Dlatego właśnie najbardziej u kobiet cenię intelekt.

Brawo. Godne to i sprawiedliwe.
....no, może z wyjątkiem tych, które uwierzą.

Serdeczności,

Kuba

--

Substytut stuptutów