Suchy kontra mokry

Data: 2009-06-22 18:38:23
Autor: Tomek Borkowski
Suchy kontra mokry

Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1o9n3$p3k$2inews.gazeta.pl...
Witajcie.

hej

dzis dostalem swojego Santi espace-a, nie mialem okazji go jeszcze
wytestowac poniewaz mam reke w gipsie. Dość długo plywalem w piance zanim
kupilem suchara, do zakpupu suchego skafandra naklonily mnie czeste wyjazdy
na kamieniolom, nurkowania przez caly rok, oraz zakladanie pianki. Szlag
mnie trafial przy zakladaniu-wciskaniu pianki. Nie chce robic reklamy firmie
Santi ale na pierwszy rzut oka jestem bardzo zadowolony, zobaczymy jak
sciagne gips i sie w nim zanurze. Ogolnie nie wiem jakie sa minusy suchych
skafandrow (moze gdybys chcial znac poszczegolne marki itp bylo by latwiej
grupowiczom cos napisac). Plusów jest napewno wiecej niz minusow (latwosc
zakladania, komfort cieplny). Ogolnie rzecz biorac jestem bardzo zadowolony
z przejscia na suchara.

Pozdrawam

Tomek Borkowski

www.nurkowanie.rox.pl