Suchy kontra mokry

Data: 2009-06-23 09:09:52
Autor: qlphon
Suchy kontra mokry
Jestem tradycjonalista, od lat plywam w półsuchej piance (w zasadzie to nie wiem czemu to sie tak nazywa - chyba powinno byc: mokra) ale coraz czesciej zastanawiam sie nad suchaczem.

Czy dobrze rozumuje ze ten skafander musi sie uszczelniac gdzies kolo szyi?

nie musi, ale dobrze jeśli to robi

Poprosze jakies za i przeciw by zakupić taki skafander?

ihmo:
jest "tylko" cieplej,  reszta to same wady...
ja z przyjemnością nuram w mokrym jak jestem na ciepłym akwenie  (np.egipt)
wtedy na nowo odkrywam pojęcie "nurkowania swobodnego"

tak czy owak, suchy w Polsce to KONIECZNOŚĆ
niezaleznie od tego co kto sądzi

Suchy kontra mokry