Suchy kontra mokry

Data: 2009-07-14 17:13:15
Autor:
Suchy kontra mokry
news-gazeta <news-gazeta@gazeta.pl> napisał(a):
Witajcie.
Jestem tradycjonalista, od lat plywam w półsuchej piance (w zasadzie to nie wiem czemu to sie tak nazywa - chyba powinno byc: mokra) ale coraz czesciej zastanawiam sie nad suchaczem.  Czy dobrze rozumuje ze ten skafander musi sie uszczelniac gdzies kolo szyi?
Poprosze jakies za i przeciw by zakupić taki skafander?

Pozdrawiam - Darek

Ja nurkuję obecnie na mokrym, wolę go. Ale moi kumple jak raz przerzucili się
na suchacze, to już nigdy nie powrócili do mokrych. To kwestia przyzwyczajenia.

Data: 2009-07-15 09:18:55
Autor: 666
Suchy kontra mokry
Dobry prawdziwy półsuchy tez uszczelnia kryzą przy szyi.
JaC

-- -- -

Data: 2009-07-15 09:26:12
Autor: SHARMDIVER.PL
Suchy kontra mokry
  666 wrote:
Dobry prawdziwy półsuchy tez uszczelnia kryzą przy szyi.
JaC

-- -- -

 > Czy dobrze rozumuje ze ten skafander musi sie uszczelniac gdzies kolo szyi?

A ja chciałbym zobaczyć zapisy (profil, ilość nurkowań) z komputerów AMATORÓW nurkujących w bardzo drogich suchych w Polskich jeziorach :)

Data: 2009-07-15 07:58:33
Autor: jacekplacek
Suchy kontra mokry
  666 wrote:
> Dobry prawdziwy półsuchy tez uszczelnia kryzą przy szyi.

Ale masz tylko jeden zawór dodawczy a ja w suchaczu dwa :P

SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
A ja chciałbym zobaczyć zapisy (profil, ilość nurkowań) z komputerów AMATORÓW nurkujących w bardzo drogich suchych w Polskich jeziorach :)

I z patrzenia na profile coś Ci się poprawi? To jest dobry powód, zeby kupić komputer.

--

Suchy kontra mokry