Suchy kontra mokry

Data: 2009-07-24 09:50:51
Autor:
Suchy kontra mokry
news-gazeta <news-gazeta@gazeta.pl> napisał(a):
Witajcie.
Jestem tradycjonalista, od lat plywam w półsuchej piance (w zasadzie to nie wiem czemu to sie tak nazywa - chyba powinno byc: mokra) ale coraz czesciej zastanawiam sie nad suchaczem.  Czy dobrze rozumuje ze ten skafander musi sie uszczelniac gdzies kolo szyi?
Poprosze jakies za i przeciw by zakupić taki skafander?

Pozdrawiam - Darek.

Pewnie już zakupiłeś suchacza;) Ale może innym odpowiedź się przyda. Z mojego doświadczenia suchacz, jest o tyle dobry, że: Bardzo łatwo się go ubiera, szczególnie jeśli dotyczy to membranowych. Rodzi się spory komfort jeśli chodzi o ciepło. Mimo, że pod niego zakładasz tylko bieliznę, to jest cieplutko pod wodą. Dobrze jest, gdy dopasujesz dobrze rękawice. Bardzo dobrym suchaczem są Dui, jednak kosztują bardzo dużo - co tu ukrywać. Poniżej 6tys raczej nie znajdziesz:) Ja korzystam z Bare, który  udziela bezterminowej gwarancji na szwy i łączenia oraz materiał w skafandrach suchych BARE zakupionych w sieci sprzedaży ECN-Systemy Nurkowe dla pierwszego właściciela (info z www.divezone.pl) A przykładowo o moim- http://divezone.pl/
bare-xcd2-tech-dry-p-1054.html?osCsid=e0366d31cb43800831c50c90cbd938dc
Życzę powodzenia przy przerzucaniu się na suchacza i udanych nurów.

Data: 2009-07-24 17:24:22
Autor: mcgregorius
Suchy kontra mokry
[...]

taa,a jaka jest róznica pomędzy pierwszym właścicielem a następnym?zwykły marketingowy chwyt bez pokrycia,budujący pseudo zaufanie do firmy.Jesli produkt jest dobry,to gwarancja musi być do końca jego zywota,albo przez okreslony czas,dla każdego,wymieniony w gwarancji.Jestem ciekaw co będzie jak firma ECN pod koniec roku się zamknie?co z gwarancją dozywotnią dla pierwszego właściciela?

Data: 2009-07-25 16:19:50
Autor:
Suchy kontra mokry
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]
jak
firma ECN pod koniec roku się zamknie?co z gwarancją dozywotnią dla

To się okaże;) Przekleiłam tylko info z divezone, żeby pytający więcej wiedział, więc nie wiń mnie za to:)) Jeśli ECN tak o sobie pisze, to Ich sprawa, mają do tego prawo:) Niemniej jednak różnicy pomiędzy właścicielami nie ma - nie podpisujesz chyba imiennego dowodu posiadania suchacza, więc teoretycznie nikt tego nie sprawdzi, kto reklamuje skafander (w razie takiej potrzeby).
K.

--

Suchy kontra mokry