Suchy skafander - nowy - od 999 PLN [market]

Data: 2009-04-07 04:07:36
Autor: Artur
Suchy skafander - nowy - od 999 PLN [market]
info: office(AT)oceanx.pl
tel. 601 219 150 lub 500 11 03 11
pozdr. A.

Data: 2009-04-07 14:10:04
Autor: Slawomir Lewandowski
Suchy skafander - nowy - od 999 PLN [market]

Uzytkownik "Artur" <artur.p@oceanx.pl> napisal w wiadomosci news:1389ba34-f7d7-4874-813e-bc04a5f4af24l1g2000yqk.googlegroups.com...
info: office(AT)oceanx.pl
tel. 601 219 150 lub 500 11 03 11
pozdr. A.

Po kiego kalafiora piszesz ze od 999 skoro ustawiles cene minimalna?

Data: 2009-04-07 08:25:56
Autor: Artur
Suchy skafander - nowy - od 999 PLN [market]
On 7 Kwi, 14:10, "Slawomir Lewandowski" <krzaczo...@poczta.onet.pl>
wrote:
Uzytkownik "Artur" <artu...@oceanx.pl> napisal w wiadomoscinews:1389ba34-f7d7-4874-813e-bc04a5f4af24l1g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]
> tel. 601 219 150 lub 500 11 03 11
> pozdr. A.

Po kiego kalafiora piszesz ze od 999 skoro ustawiles cene minimalna?

A zastanowiles sie chwile ile ona wynosi, skoro "kup teraz" jest takie
jak jest?
Albo, przynajmniej teoretycznie, za ile mozna dokonac transakcji, na
Allegro lub poza Allegro?
Przeciez niekoniecznie powyzej ceny minimalnej.
Poza tym nie napisalismy "bez ceny minimalnej" - wiec logicznie EOT
pozdr.
A.

Data: 2009-04-07 18:07:20
Autor: Sharm Diver
wrote:
[...]

Zgłosiliście/zgłosiłeś chęć zakupu wg. oferty na Allegro - cena 999 pln? Okazuje się iż to nieprawda? Zgłoś oszustwo do Allegro.. Proste...

Data: 2009-04-07 18:09:20
Autor: jacekplacek
Sharm Diver <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
Artur wrote:
> [...]

Zgłosiliście/zgłosiłeś chęć zakupu wg. oferty na Allegro - cena 999 pln? Okazuje się iż to nieprawda? Zgłoś oszustwo do Allegro.. Proste...

A komu zgłosić kłamstwo tu? Też w tytule napisał kłamliwą kwotę. Może gościu lubi kłamać? W sumie i tak się postarał, że nie napisał od 1zł lub oddam darmo. Ciekawe, skąd te 999? Ładnie wygląda, czy przesąd jakiś?

Data: 2009-04-07 11:59:00
Autor: Artur
On 7 Kwi, 20:09, " jacekplacek" <jacekiala.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Sharm Diver <diveinstruc...@usuntoop.pl> napisał(a):

> 7-4874-813e-bc04a5f4a...@l1g2000yqk.googlegroups.com...

CIACH
CIACH

A komu zgłosić kłamstwo tu? Też w tytule napisał kłamliwą kwotę. Może gościu
lubi kłamać? W sumie i tak się postarał, że nie napisał od 1zł lub oddam
darmo. Ciekawe, skąd te 999? Ładnie wygląda, czy przesąd jakiś?

Aukcja jest w 100% zgodna z regulaminem Allegro.
Ale ok - jeszcze raz:
- jestes zainteresowany zakupem - wylicytuj 1000 PLN - mozliwe, ze
bedziesz nabywca przedmiotu aukcji
- to ze cos posiada cene minimalna nie wyklucza licytacji od
wyjsciowej kwoty
- tym bardziej nie wyklucza to zakupu za wylicytowana kwote np. 1000
PLN albo 1001 PLN
Czy teraz jasne skad ta kwota?

A.

Data: 2009-04-10 10:18:19
Autor: Artur
Suchy skafander - nowy - od 999 PLN [market]
On 10 Kwi, 16:33, "Robert Kalchert" <submari...@wp.pl> wrote:
Zalicytowałem, i moja oferta została usunięta przez sprzedającego.. Jako
powód podano sprzedaż sklepową, jednak aukcja nadal jest aktualna :)
To tyle na temat uczciwości tej oferty.

Pozdrawiam
Robert Kalchert

Jednak to nie tak. Aukcja nie jesy aktualna.
Skafander zostal sprzedany w sklepie i aukcja zostala natychmiast
zakonczona
Ctrl-R - wystarczy spojrzec na czas - aukcja zostala zakonczona a nie
oferta usunieta.
Aukcja zostala zakonczona, a to ze niektorzy zainteresowani woleli
licytowac telefonicznie, to ich wybor. EOT
Pozdrawiam
Artur Pazzi

Suchy skafander - nowy - od 999 PLN [market]