[market] Suchy skafander nurkowy (neopren) BCM

Data: 2011-03-06 11:11:39
Autor: marmiel
[market] Suchy skafander nurkowy (neopren) BCM
AquaLung Blizzard

W zwi±zku z zakończeniem przygody z nurkowaniem pozostał mi jeszcze
skafander.
Skafander w 100% sprawny - posiada normalne ¶lady użytkowania.
Zalega mi w domu, więc może się komu¶ przyda.

Aukcja bez ceny minimalnej - za ile wylicytujesz za tyle KUPISZ.

Do przymierzenia w Gorzowie Wielkopolskim

Skafander z kapturem rozmiar ML.

- obrotowy zawór dolotowy (inflacyjny) , automatyczny zawór nadmiarowy
na lewym ramieniu
- 3mm bardzo miękkie wulkanizowane gum± skarpety ze wzmocnion±
podeszw±
- bardzo miękkie 5 mm neoprenowe elastyczne wstawki na zgięciach i na
klatce piersiowej modeli damskich
- ochraniacz kręgosłupa i nerek
- 3mm manszety z gładkiego neopreanu
- klamra do zapięcia kaptura przed lub po nurkowaniu.

http://allegro.pl/suchy-aqualung-blizzard-rozmiar-ml-bcm-i1495228420.html

[market] Suchy skafander nurkowy (neopren) BCM