Suchy w samolocie...

Data: 2009-06-12 11:01:51
Autor: Nurkota
Suchy w samolocie...
Jak najbezpieczniej przewieść suchy skafander samolotem?

Data: 2009-06-12 11:31:36
Autor: adam
Suchy w samolocie...
Jak najbezpieczniej przewieść suchy skafander samolotem?

Jak miałem problem z nadbagazem do przewoziłem do Norvegii na sobie (to nie żart)
Oczywiście nakładałem tylko dół, a górę maskowałem

Adam

Data: 2009-06-12 11:46:07
Autor: WW
Suchy w samolocie...
adam pisze:
[...]

Wiele bym dał, żeby to zobaczyć :-P

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-06-12 12:01:51
Autor:
Suchy w samolocie...
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
adam pisze:
> Oczywiście nakładałem tylko dół, a górę maskowałem

W dużej kałuży przed serwisem Mercedesa synek zgubił tablicę rejestracyjną,
szukałem jej w suchym skafandrze Draeger (tym od Gałacha za darmo).
Wcześniej jeżdżąc UAZem miałem OP1, zrobiło się zimno padał deszcz to
założyłem. Z nurkowania wracałem w suchej piance.

pozdrawiam rc

Data: 2009-06-12 13:01:36
Autor: Wiesław Łopata
Suchy w samolocie...

Użytkownik "adam" <17771123ds@wpp.pl> napisał w wiadomości news:h0t7a0$9m1$1news.onet.pl...
[...]

Pokaż zdjęcia .... bo nie wierzę.
Wiesiek

Data: 2009-06-12 13:16:42
Autor: krokodyl73
Suchy w samolocie...
Dnia 12-06-2009 o 11:31:36 adam <17771123ds@wpp.pl> napisał(a):

Jak najbezpieczniej przewieœÌ suchy skafander samolotem?

Jak miaÂłem problem z nadbagazem do przewoziÂłem do Norvegii na sobie (to  nie
Âżart)
Oczywiœcie nak³ada³em tylko dó³, a górê maskowa³em

Adam

kolina.wiesz co.

--
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2009-06-12 17:41:48
Autor: _Slnt_
Suchy w samolocie...
adam pisze:

Jak miałem problem z nadbagazem do przewoziłem do Norvegii na sobie (to nie żart)
Oczywiście nakładałem tylko dół, a górę maskowałem

To oczywiście w stylu warszawskiego biznesmena???

:D

PS:
Spadaj pojebie!

Data: 2009-06-25 08:11:56
Autor: Bezimienna
Suchy w samolocie...
On 12 Cze, 17:41, _Slnt_ <p...@co.komu.to> wrote:
adam pisze:

> [...]
> żart)
> Oczywiście nakładałem tylko dół, a górę maskowałem

To oczywiściewstylu warszawskiego biznesmena???

A może jakoś tak merytorycznie pomoc by się udało?

Suchy w samolocie...