Sufit podwieszony GK - szybkie 2 pytanka

Data: 2010-05-07 21:35:05
Autor: emarcin
Sufit podwieszony GK - szybkie 2 pytanka
I teraz pytania:
- zalecają kotwy stalowe. Znalazłem takie  8/12B oraz 8/65 za niecałe 1PLN. A może jednak zwykły kołek plastikowy 8-semka? Sufit pewnie beton jakiś - nowe budownictwo, nademną jeszcze sąsiad.

W/g mnie lepsze kołki typu Fisher SX 8 mm (lub nawet 6mm i nie koniecznie oryginalne)

- wieszaki co 100cm - więc wystarczy dać 2 na jeden profil 160cm (np 30cm od ściany i między nimi te 100cm) czy 3 co praktycznie 50cm (jesli 3 to może jednak plastikowe kołki jezeli wcześniej ktos powie o kotwach?).

Jak dasz  trzy wieszaki w połowie długości "środkowych" to będzie aż nadto.
Ja dałbym tylko dwa na 2 i 4 profilu, albo nawet jeden na środku
pomieszczenia. Myślę że znajdą się tacy co powiedzą, że przy szerokości
1,6 metra to żadnego. Ale może wstawisz jakieś cięższe lampy ;) więc ...

Pozdrawiam emarcin

Sufit podwieszony GK - szybkie 2 pytanka