Sufit z regipsu i wieszanie zyrandola

Data: 2009-09-23 08:36:17
Autor: Lagoda
Sufit z regipsu i wieszanie zyrandola
Mam do powieszenia w w miare ciezki zyrandol na suficie wykoannym z
regipsu. Mam watpliwosci co do "kolkow regipsowych" - czy nie spadnie mi
to na glowe? Macie jakies patenty na wieszanie zyrandola na regipsach?
Watpliwosci co do tych kolkow mam poniewaz wczesniej przy wieszaniu
lekkiej lapmpy wystarczylo ze troche bardziej dociagnalem kolek i
wykruszyl mi sie fragment sufitu - zostalem z calym kolkiem w rece ;-(

Najbezpieczniej będzie jak przymocujesz go do profilu. Profil stalowy znajdziesz magnesem. Jeśli profile są drewniane to możesz znaleść wkręty przy pomocy malutkiego magnesu neodymowego i w ten sposób zlokalizować przebiek konstrukcji pod GK. Wtedy żyrandol o dowolnej masie.
--

Sufit z regipsu i wieszanie zyrandola