Sufit z regipsu i wieszanie zyrandola

Data: 2009-09-23 13:20:54
Autor: Marek Dyjor
Sufit z regipsu i wieszanie zyrandola
Piotr wrote:
Witam
Mam do powieszenia w w miare ciezki zyrandol na suficie wykoannym z
regipsu. Mam watpliwosci co do "kolkow regipsowych" - czy nie spadnie
mi to na glowe? Macie jakies patenty na wieszanie zyrandola na
regipsach? Watpliwosci co do tych kolkow mam poniewaz wczesniej przy
wieszaniu lekkiej lapmpy wystarczylo ze troche bardziej dociagnalem
kolek i wykruszyl mi sie fragment sufitu - zostalem z calym kolkiem w
rece ;-(

po pierwsze to trzeba było myśleć wcześniej, i przewidzieć w suficie miejsce na montaż cięzkeigo żyrandola
po drugie sa takie haczyki które sie przekłada złożone przez dziurkę 10mm a potem one sie rozkąłdają i opierają o płytę od tyłu tyłko trzeba sprawdzić w katalogu jaka jest ich nośność  :)

Sufit z regipsu i wieszanie zyrandola