"Sugerowano mi, by oskarżać pzeciwników Pi S".

Data: 2009-09-04 21:49:35
Autor: boukun
"Sugerowano mi, by oskarżać pzeciwników Pi S".

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h7rqqp$b9e$1news.onet.pl...
MAREK DOCHNAL ZAPOWIADA "GRUBĄ AFERĘ"
Lobbysta Marek Dochnal wytacza ciężkie działa przeciwko polskiemu wymiarowi sprawiedliwości. Najwięcej zarzuca odsuniętemu od jego sprawy prokuratorowi Adamowi Rochowi. - Sugerował mi, by obciążać przeciwników politycznych PiS - mówił w programie "Piaskiem po oczach" w TVN24.

Powiedział to, o czym w czasie PiSowskich nierządów wszyscy Polacy od początku wiedzieli. To był po prostu koszmar...

boukun

Data: 2009-09-05 10:04:17
Autor: jurek
[...]

o tym piszesz

http://wiadomosci.onet.pl/2035548,11,rzad_szykuje_wiecej_mozliwosci_inwigilacji
_obywateli,item.html

.......Policjanci dostaną więcej uprawnień do inwigilacji i śledzenia obywateli - zakłada projekt nowelizacji ustawy o policji, nad którym kończy pracę MSWiA. Poszerza on katalog przestępstw, wobec których funkcjonariusze będą mogli prowadzić tzw. kontrolę operacyjną, tj. otwierać listy i przesyłki, czytać SMS-y oraz podsłuchiwać rozmowy telefoniczne.

Data: 2009-09-05 10:05:57
Autor: jurek
"Sugerowano mi, by oskarżaćpzeciwników PiS".
Data: 2009-09-05 12:16:14
Autor: boukun

Użytkownik "jurek" <jurekbil@op.pl> napisał w wiadomości news:211d.00000045.4aa21b81newsgate.onet.pl...

[...]

Teraz to faktycznie jeden chuj, Jedni od drugich pałeczkę przejmują. Tyle, że za PiSu się zaczęło i szło na churra!!!

boukun

"Sugerowano mi, by oskarżać pzeciwników Pi S".