"Sugerowano mi, by oskarżać pzeciwników PiS".

Data: 2009-09-04 21:46:32
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
"Sugerowano mi, by oskarżać pzeciwników PiS".
MAREK DOCHNAL ZAPOWIADA "GRUBĄ AFERĘ"
Lobbysta Marek Dochnal wytacza ciężkie działa przeciwko polskiemu wymiarowi sprawiedliwości. Najwięcej zarzuca odsuniętemu od jego sprawy prokuratorowi Adamowi Rochowi. - Sugerował mi, by obciążać przeciwników politycznych PiS - mówił w programie "Piaskiem po oczach" w TVN24. Miało to zwiększyć jego szansę na szybsze wyjście z aresztu.
Dochnal nie kryje rozgoryczenia tym, jak był traktowany podczas 3,5 letniego pobytu w areszcie. Sprawę lobbysty, podejrzanego m.in. o korupcję i pranie pieniędzy prowadził prokurator Adam Roch. Roch został w lipcu odsunięty od sprawy.

Zdaniem Dochnala, Roch dopuścił się w śledztwie rażących nieprawidłowości. - Przetrzymywał mnie w areszcie, traktował mnie i moją rodzinę w niecywilizowany sposób i robił to bezkarnie - z przekonaniem mówi Dochnal. Dlaczego to robił? Według lobbysty, po to, by można było straszyć polityków ówczesnej opozycji (rządy sprawowało wtedy PiS), że jest ktoś, kto "mówi o nich różne niesłychane historie".

"Sugerował, kogo obciążać"

- Jeśli w tym kraju działa prawo, to kwestia nie czy, tylko kiedy będzie oskarżony - twierdzi Dochnal. Jak dodaje, toczą się dwa postępowania karne w jego sprawie, a wysuwane w nich zarzuty są bardzo poważne.

- Sugerował, kogo obciążać. Wystarczająco jasno. Chodziło o polityków z pierwszych stron gazet - twierdzi. Na pytanie o konkretne nazwiska odpowiada: politycy szeroko rozumianej lewicy. - Był tam Aleksander Kwaśniewski, był Leszek Miller. Były też osoby z czołówki PO - przekonuje. Dodaje, że Roch budował w nim nadzieję na szybsze opuszczenie aresztu.

Dochnal podkreśla również, że wobec Rocha o wszczęcie postępowania dyscyplinarnego i rozważenie postępowania karnego wystąpił Rzecznik Praw Obywatelskich. Chodzi o to, że prokurator przesłuchiwał księgową Dochnala w momencie, gdy ta rodziła.

Zarzuca prokuraturze również, że nie udostępniła mu akt sprawy. Ale ma na to teorię: ich ujawnienie skompromitowałoby prokuraturę.

http://www.tvn24.pl/-1,1617960,0,1,sugerowano-mi-- by-oskarzac-pzeciwnikow-pis,wiadomosc.html

Przemek

--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-09-04 21:49:35
Autor: boukun

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h7rqqp$b9e$1news.onet.pl...
[...]

Powiedział to, o czym w czasie PiSowskich nierządów wszyscy Polacy od początku wiedzieli. To był po prostu koszmar...

boukun

Data: 2009-09-05 10:04:17
Autor: jurek
[...]

o tym piszesz

http://wiadomosci.onet.pl/2035548,11,rzad_szykuje_wiecej_mozliwosci_inwigilacji
_obywateli,item.html

.......Policjanci dostaną więcej uprawnień do inwigilacji i śledzenia obywateli - zakłada projekt nowelizacji ustawy o policji, nad którym kończy pracę MSWiA. Poszerza on katalog przestępstw, wobec których funkcjonariusze będą mogli prowadzić tzw. kontrolę operacyjną, tj. otwierać listy i przesyłki, czytać SMS-y oraz podsłuchiwać rozmowy telefoniczne.

Data: 2009-09-05 10:05:57
Autor: jurek
"Sugerowano mi, by oskarżaćpzeciwników PiS".
Data: 2009-09-05 12:16:14
Autor: boukun

Użytkownik "jurek" <jurekbil@op.pl> napisał w wiadomości news:211d.00000045.4aa21b81newsgate.onet.pl...

[...]

Teraz to faktycznie jeden chuj, Jedni od drugich pałeczkę przejmują. Tyle, że za PiSu się zaczęło i szło na churra!!!

boukun

Data: 2009-09-04 21:53:51
Autor: Lorn
"Sugerowano mi, by oskarżać pzeciwnikó w PiS".
matusm pisze:

[cut]

Ale z Ciebie niereformowalny cieć spod muzeum PRL`u... :)

Data: 2009-09-04 21:58:00
Autor: matusm

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7rq2t$h41$1news.interia.pl...
matusm pisze:

[cut]

Ale z Ciebie niereformowalny cieć spod muzeum PRL`u... :)

O co chodzi???Nadal SB rzadzi w Policji ,nawet
fochodzi teraz do wymiany pokolen beda sukcesje
np Rapacki to normalny sbek wiec o co chodzi???

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-09-04 22:03:10
Autor: Lorn
matusm pisze:

[cut]

Ale z Ciebie niereformowalny cieć spod muzeum PRL`u... :)

O co chodzi???

O to, że jesteś niereformowalnym cieciem spod muzeum PRL`u.

Nadal SB rzadzi w Policji ,nawet
fochodzi teraz do wymiany pokolen beda sukcesje
np Rapacki to normalny sbek wiec o co chodzi???

A gdzie oni nie rządzą? :> Co by nie napisać to jest Twoja sygnaturka :>
Te radar... Zatrudnij się w PiS`ie :> Szkoda, że nie było Ciebie za ich rządów... Połowę ministrów byś wykosił. :-p

Data: 2009-09-04 22:22:39
Autor: matusm

matusm pisze:

[...]

Facio ,jestes jakis  nowicjusz skoro nawet nie  wiesz kto tu byl a kogo nie bylo

Za Kaczynskich tez  rzadzilo SB w koncu to wszystko jedno wg planu,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-09-04 22:36:02
Autor: Lorn
matusm pisze:

[...]

Aleś Ty mało kapujący... Wiem, że Tu od lat stróżujesz, ale było się do PiS`u zapisać... czerwonych byś wykosił i obnażył Jarusia :P

Za Kaczynskich tez  rzadzilo SB w koncu to wszystko jedno wg planu,,,,,,,,,,,,,,,

No tak... NUDZISZ! Chyba jestem jednym z nielicznych, który nie trzyma Ciebie w KF`ie :>

Data: 2009-09-05 09:55:17
Autor: jurek
"Sugerowano mi, by oskarżaćpzeciwników PiS".
Kawecki jak ty juz coś wkleisz to rece opadaja- a kto to jest Dochnal??? kto go zamknął i za co? --

"Sugerowano mi, by oskarżać pzeciwników PiS".