Sukces.

Data: 2013-01-25 23:19:46
Autor: Hades
Sukces.
Z dobrej gry polskich pilkarzy nalezy sie oczywiscie cieszyc,
ale nie nalezy jednak przy tym zapominac ze ... . Czy tylko mi sie zdaje ze karny podyktowany zostal z cylindra a jego
wykonanie nie do konca zgodne bylo z przepisami?
AM

Data: 2013-01-26 08:58:01
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Sukces.
Użytkownik "Hades"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
51030502$0$26695$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Może coś przeoczyłem, ale wychodzi, że się można zatrzymać,
albo sędziowie już mniej restrykcyjnie do tego podchodzą.
Jak dla mnie karny naciągany.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2013-02-08 10:39:56
Autor: Trybun
Sukces.
W dniu 2013-01-25 23:19, Hades pisze:
Z dobrej gry polskich pilkarzy nalezy sie oczywiscie cieszyc,

AM

Ale tylko wtedy gdy to są naprawdę polscy kopacze. Nie najemnicy z zaciągu zagranicznego.

Sukces.