Sukces francuski: W Sylwestra podpalono o 14.5% mniej samochodów niż rok temu! [Tylko ponad 800 ;-) ]

Data: 2016-01-02 06:56:32
Autor: A. Filip
Sukces francuski: W Sylwestra podpalono o 14.5% mniej samochodów niż rok temu! [Tylko ponad 800 ;-) ]
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-w-sylwestrowa-noc-podpalono-we-francji-ponad-800-aut-to-mnie,nId,1947518
| Ponad 800 samochodów podpalono w całej Francji w sylwestrową noc - podało
| francuskie MSW. "To o 14,5 proc. mniej niż przed rokiem" - napisał na Twitterze
| szef resortu Bernard Cazeneuve.

*Kiedy* Niemcy/Merkelistan będą się *też* chwalić takimi sukcesami?

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Wilk zjada tylko owcÄ™ oddalonÄ… od trzody.  (PrzysÅ‚owie ormiaÅ„skie)

Data: 2016-01-02 00:39:07
Autor: Zenek Kapelinder
Sukces francuski: W Sylwestra podpalono o 14.5% mniej samochodów ni¿ rok temu! [Tylko ponad 800 ;-) ]
Zakladajac ze wtedy na ulicach byli tylko policjanci i zolnierze to i tak duzo podpalen bylo.

Data: 2016-01-02 09:55:22
Autor: Chiron

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Twitterze
| szef resortu Bernard Cazeneuve.

*Kiedy* Niemcy/Merkelistan będą się *też* chwalić takimi sukcesami?

Wiesz- Michalkiewicz mówi o Niemcach, że oni zachowują się niczym mityczny
Anteusz: jak bujał w obłokach- był bezsilny. No ale jak tylko doktnął ziemi-
zaraz stawał się niepokonany. A także- że Niemcy działają na rozkaz. Jak
jest rozkaz, żeby kochać "uchodźców"- to nie dają się nikomu prześcignąć w
tej miłości. A jak będzie rozkaz przeciwny- to też się nie dadzą nikomu
prześcignąć w jego wykonaniu :-)

--

Chiron

Data: 2016-01-02 14:34:58
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 09:55 Chiron <chiron@onet.pl> pisze:

U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
poda³o
| francuskie MSW. "To o 14,5 proc. mniej ni¿ przed rokiem" - napisa³ na

*Kiedy* Niemcy/Merkelistan bêd± siê *te¿* chwaliæ takimi sukcesami?

Wiesz- Michalkiewicz mówi o Niemcach, ¿e oni zachowuj± siê niczym  mityczny
Anteusz: jak buja³ w ob³okach- by³ bezsilny. No ale jak tylko doktn±³  ziemi-
zaraz stawa³ siê niepokonany. A tak¿e- ¿e Niemcy dzia³aj± na rozkaz. Jak
jest rozkaz, ¿eby kochaæ "uchod¼ców"- to nie daj± siê nikomu prze¶cign±æ  w
tej mi³o¶ci. A jak bêdzie rozkaz przeciwny- to te¿ siê nie dadz± nikomu
prze¶cign±æ w jego wykonaniu :-)

--

Chiron

A co nas to obchodzi co ten antysemita mówi.

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-02 14:56:16
Autor: A. Filip
stevep <stevep011@invalid.tkdami.net> pisze:
> [...]

mityczny
Anteusz: jak bujał w obłokach- był bezsilny. No ale jak tylko
doktnÄ…Å‚ ziemi-
[...]

Was nic nie obchodzi co mówi "_antysemita_"?  Bóg z wami :-)

--
A. Filip

Data: 2016-01-02 18:43:04
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 14:56 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

> [...]

prze¶cign±æ w jego wykonaniu :-)

A co nas to obchodzi co ten antysemita mówi.

Was nic nie obchodzi co mówi "_antysemita_"?  Bóg z wami :-)

Hmmm, antysemici nie boj± siê Boga.
--
  stevep
-- -- -

Sukces francuski: W Sylwestra podpalono o 14.5% mniej samochodów niż rok temu! [Tylko ponad 800 ;-) ]