Sukces na miarę Macrona: Tylko 1_000 aresztowanych w protestach/zamieszkach (relatywnie spokojnie)

Data: 2018-12-08 19:34:17
Autor: A. Filip
Sukces na miarę Macrona: Tylko 1_000 aresztowanych w protestach/zamieszkach (relatywnie spokojnie)
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-zamieszki-we-francji-ponad-1000-osob-aresztowanych,nId,2721114
Zamieszki we Francji. Ponad 1000 osób aresztowanych
1 godz. 54 minuty temu
Ponad tysiąc osób aresztowano w czasie fali demonstracji przeciwko
polityce prezydenta Macrona w całej Francji. Do najostrzejszych strać
doszło w centrum Paryża, gdzie demonstranci wznosili barykady, a
później grupy anarchistów i bandy chuliganów podpalały samochody i
kontenery na śmieci, plądrowały sklepy.
[...] Faktem jest, że porównaniu do zamieszek, które wybuchły w Paryżu
w czasie poprzedniej demonstracji ruchu "żółtych kamizelek" tydzień
temu  sobotnie protesty były relatywnie spokojne.

--
A. Filip

Data: 2018-12-09 08:04:45
Autor: Pajdak
Sukces na miarę Macrona
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-zamieszki-we-francji-ponad-1000-osob-aresztowanych,nId,2721114
Zamieszki we Francji. Ponad 1000 osób aresztowanych

Zobaczymy co się będzie działo w PRL-pis kiedy własciel kota podniesie ceny
(zapowiada wzrost >50%) energii elektrycznej. zenus juz oblicza dobroczynny
wplyw inflacji na zycie polskich emerytów.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24255965,jaroslaw-gowin-o-wzroscie-cen-pradu-nie-musi-sie-przekladac.html#a=167&c=154&s=BoxNewsLink

"Zdaniem Jarosława Gowina wzrost cen energii "nie musi się wprost przekładać na podniesienie cen innych usług".

Buuuuuhahahhahahahahahahahahhahahaaaaa! Sam w to nie wierzy!

--
Pajdak

Data: 2018-12-09 14:41:10
Autor: Silvio Balconetti
Sukces na miarę Macrona
Am 09.12.18 um 08:04 schrieb Pajdak:
[...]

Wlasnie pisza (bloomberg.com, t-online.de), ze nad odpowiednimi nastrojami pracuja specjalisci z komorek RT (redfish, ruptly, maffick). W Polsce maja tez spora agenture, wiec tylko poczekac do wiosny i moze cos sie zacznie? PiS im raczej pasuje, ale jesli postawia na chaos...

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2018-12-09 14:55:01
Autor: A. Filip
Sukces na miarę Macrona
Silvio Balconetti <silvio@invalid.invalid> pisze:
[...]

A PiS+ (i RT+) nie wystarczy zwalić podwyżek prądu na Unię Europejską?
[Przez porównania wzrostów cen prądu gdzie indziej w UE i po świecie,
oraz koszty UE opłat za emisję CO2]

Tak ciężko organizować miesięcznice/protesty pod "ambasadą UE"?

Czy ludzie w końcu będą wkurwieni podwyżkami cen prądu?  Raczej+ tak.
Walka o to _na kogo_ jeszcze się naprawdę nie zaczęła.

Sukces na miarę Macrona: Tylko 1_000 aresztowanych w protestach/zamieszkach (relatywnie spokojnie)