Sukces prezesa PiS

Data: 2010-02-05 18:04:42
Autor: ^heÂŽsk^
Sukces prezesa PiS
Cisza w pelniacej misje dziejowa PiS TVP. Przebitek jak to prezes gnoi czlonkow komisji z PO - brak.
Nawet scenki z golfem nie pokazno. zalujcie. prezes mial
przecudna mine. --

 HeSk

Data: 2010-02-05 09:30:37
Autor: Marek
Sukces prezesa PiS

--

 HeSk

Przyjemnie bylo popatrzec...i mozna sie bylo posmiac.

Mam nadzieje, ze ogladali to ci, ktorzy chca dyskutowac o tym, czym
jest inteligencja w ogole i w polityce...

Data: 2010-02-05 09:34:47
Autor: Hans Kloss
Sukces prezesa PiS
On 5 Lut, 18:04, ^heÂŽsk^ <pis bigbred...@interia.pl> wrote:
..
Nawet scenki z golfem nie pokazno. zalujcie. prezes mial
przecudna mine.

Ja najbardziej żałuję że nie było scenki z niejakim sekułą, który po
dwóch godzinach pytań komisji i odpowiedzi Pana Prezesa zdecydował się
wreszcie powiedzieć mu "dzień dobry" ;)
J-23

Data: 2010-02-05 18:57:26
Autor: ^heÂŽsk^
Sukces prezesa PiS
On Fri, 5 Feb 2010 09:34:47 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> Nawet scenki z golfem nie pokazno. zalujcie. prezes mial
> przecudna mine.

Ja najbardziej żałuję że nie było scenki z niejakim sekułą,

 lepsze to niz nijaki wannowy czy napuszona kempa.

który po dwóch godzinach pytań komisji i odpowiedzi

  mogl poczekac jeszcze z godzinke

Pana Prezesa

 coz za uwielbienie! jestes niskiego wzrostu, prawda?

zdecydował się wreszcie powiedzieć mu "dzień dobry" ;)

 skoro juz prezes sie obudzil wiec mu powiedzial.

--

 HeSk

Data: 2010-02-05 18:05:57
Autor: Hans Kloss
Sukces prezesa PiS
^he?sk^ <pis&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 coz za uwielbienie! jestes niskiego wzrostu, prawda?
Nieprawda, niemniej kto ludzi ocenia na podstawie ich wzrostu ten wart jest
najwyżej tego aby jego samego oceniac na podstawie długości ch...Masz kompleks
małego członka, prawda? ;)
Btw. gdzieś ty jakieś uwielbienie dostrzegł? Jesteś ociężały umysłowo, prawda? ;)

> zdecydowal sie wreszcie powiedziec mu "dzien dobry" ;)
 skoro juz prezes sie obudzil wiec mu powiedzial.

Pan prezes gadał już przez ponad 2 godziny i to zupełnie przytomnie więc można
domniemywać że obudził się całkiem kto inny...
J-23

Data: 2010-02-05 11:07:39
Autor: zbig
Sukces prezesa PiS
On 5 Lut, 19:05, "Hans Kloss" <necr0c0w.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Kaczyński wypadł dobrze ale oczywiście nie byłby soba, gdyby nie
zepsuł wrażenia głupawym wystapieniem, w którym postawił jakiś minus
jednemu z posłów, który jak się można domyślać, był nazbyt dociekliwy.
On dalej myśli ,ze jest premierem.
Czy Tusk wystawiał jakieś minusy? Nie , bo on sie potrafi zachować

Data: 2010-02-06 00:39:40
Autor: awe
Sukces prezesa PiS

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:54d8a336-b736-4df6-a1be-24a1aedc28dfm31g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
ten facet z PO tez mnie wkurw...w zyciu nie widzialem tak debilnej mordy.
awe

Data: 2010-02-06 08:44:18
Autor: ^heÂŽsk^
Sukces prezesa PiS
On Fri, 5 Feb 2010 18:05:57 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

>  coz za uwielbienie! jestes niskiego wzrostu, prawda?
Nieprawda,

 Prawda. w srodku zdania piszesz z duzej litery: "Pana Prezesa".

niemniej kto ludzi ocenia na podstawie ich wzrostu ten wart jest
najwyżej tego aby jego samego oceniac na podstawie długości ch...

 nie oceniam. stwierdzam, ze ludzie niskiego wzrostu maja sklonnosc  do laczenia sie w grupy osob o podobnym wzroscie. co do dlugosci:
 "ch...". przez "ch" to charakter, przez "h" - to co ci wisi ciagle.
Masz kompleks małego członka, prawda? ;)

 bedziesz placic tantiemy! ;o)

Btw. gdzieś ty jakieś uwielbienie dostrzegł?

 patrz wyzej...

Jesteś ociężały umysłowo, prawda? ;)

 to co tu usilujeszz napisac wlasnie wskazuje na cos takiego u ciebie.

>  skoro juz prezes sie obudzil wiec mu powiedzial.

Pan prezes gadał

  wlasnie. "gadal"...

już przez ponad 2 godziny i to zupełnie przytomnie

 a o czym "gadal" az tak "przytomnie" ? przypomnij sobie ;o)
 a widzisz... "gadal" tak, ze nic nie powiedzial.

więc można domniemywać że obudził się całkiem kto inny...

 kempa ? ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-02-06 00:41:01
Autor: awe
Sukces prezesa PiS

<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

zdecydował się wreszcie powiedzieć mu "dzień dobry" ;)

 skoro juz prezes sie obudzil wiec mu powiedzial.

-- -- -- -- -- -- --
hesk dlaczego latacie po grupie jakbyscie zrobili kupe i chcieli ja teraz wyrabiac w majtach. usiadzcie na spokojnie. swiat sie nie skonczy jak do wladzy wroci PiS i Kaczynscy. Bedzie po prostu normalniej.
awe

Data: 2010-02-05 18:43:40
Autor: the_foe
Sukces prezesa PiS
W dniu 2010-02-05 18:04, ^heÂŽsk^ pisze:
Cisza w pelniacej misje dziejowa PiS TVP.
Przebitek jak to prezes gnoi czlonkow komisji z PO - brak.
Nawet scenki z golfem nie pokazno. zalujcie. prezes mial
przecudna mine.

Problem Jarka jest taki jak Nixona. Cokolwiek powie to i tak musza pokazac jego twarz.

--
the_foe

Data: 2010-02-05 18:59:46
Autor: awe
Sukces prezesa PiS

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hkhlc8$99a$4news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-02-05 18:04, ^heRsk^ pisze:
[...]

mysle ze to twoj problem
awe

Data: 2010-02-05 18:49:44
Autor: awe
Sukces prezesa PiS

Użytkownik "^heRsk^" <pis?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:3mjom5l7g9bdkr00acpqdba745n2kvuhgv4ax.com...
[...]

fantastyczne wystapienie Jaroslawa Kaczynskiego. Zwlaszcza czula sie ogromna sympatie od posla SLD.
Mysle ze jest szansa nawiazania pragmatycznej koalicji nowej lewicy z PiS
awe

Sukces prezesa PiS