Sukces ryzego Freda!

Data: 2009-05-17 21:55:00
Autor: Przemek W.
Sukces ryzego Freda!
http://wiadomosci.polska.pl/gospodarka/article,Znaczny,id,365970.htm
"Stopa bezrobocia wyniosła w końcu stycznia 10,5 procent i w porównaniu do grudnia 2008 wzrosła o 1 punkt procentowy - podało Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Liczba bezrobotnych zwiększyła się z 1 mln 473,8 tys. osób w końcu grudnia 2008 r. do 1 mln 634 tys. osób w końcu stycznia 2009 r. Od końca grudnia 2008 przybyło więc ponad 160 tys. bezrobotnych. To najwyższy bezwzględny i względny wzrost bezrobocia w porównaniu do analogicznych okresów od 2000 roku.

Wzrost liczby bezrobotnych w końcu stycznia 2009 r. odnotowano we wszystkich województwach, przy czym najsilniejszy (procentowy)  w województwach lubuskim (o 16,5 proc., czyli o 7,7 tys. osób), wielkopolskim (o 14,7 proc., czyli o 13,4 tys. osób) i opolskim (o  13,9 proc., czyli o  5 tys. osób). "

Łazem! Łazem! By żyło się lepiej!

Przemek
--
"Komitet Wyborczy Prawa i Sprawiedliwości informuje, że w swoim materiale wyborczym w postaci spotu
telewizyjnego pt. +Kolesie+ podał prawdziwe informacje, że rząd PO załatwił firmie senatora

Data: 2009-05-17 22:46:37
Autor: Piotr
Sukces ryzego Freda!
Dnia Sun, 17 May 2009 21:55:00 +0200, Przemek W. napisał(a):

Łazem! Łazem! By żyło się lepiej!

Czyli do wałkuństwa dołączają prawdziwi bezrobotni...
Łazem...
Piotr

Data: 2009-05-17 23:00:07
Autor: boukun
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:jdyoe0je2rsm$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A teraz rozbij to tłuku na czynniki pierwsze. Przy jakiel liczbie kończy się wałkuństwo, a od jakiej zaczynają prawdziwi bezrobotni?
Boże, kto takiego debila zrodził?

boukun

Data: 2009-05-17 23:46:52
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Sukces ryzego Freda!
boukun wrote:

[...]

Przecież tu nie o liczby chodzi, ale o charakter. :)
--
Pit

Data: 2009-05-18 00:03:52
Autor: boukun
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:guq0cc$88b$3news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Charakter? Czego? Charakter bezrobocia?

boukun

Data: 2009-05-18 01:24:57
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Sukces ryzego Freda!
boukun wrote:

Charakter? Czego? Charakter bezrobocia?

Nie bezrobocia, tylko bezrobotnych.
Jedni mają charakter wałkuński, a drudzy są bezrobotnymi z przymusu. ;)
--
Pit

Data: 2009-05-18 09:26:59
Autor: boukun
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:guq64d$lt5$1news.onet.pl...
boukun wrote:

Charakter? Czego? Charakter bezrobocia?

Nie bezrobocia, tylko bezrobotnych.
Jedni mają charakter wałkuński, a drudzy są bezrobotnymi z przymusu. ;)
-- Pit

Ale którzy to którzy. Liczbami proszę, do jakiej cyfry są wałkuni, a od jakiej prawdziwi bezrobotni?

boukun

Data: 2009-05-18 00:36:53
Autor: mrdevilyn
Sukces ryzego Freda!
On 18 Maj, 09:26, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Ale którzy to którzy. Liczbami proszę, do jakiej cyfry są wałkuni, a od jakiej
prawdziwi bezrobotni?

Nawet nie wiesz co to cyfra wałkunie ;). A poznasz ich jak zwykle po
owocach.... tzn po tym że odmawiają podjęcia proponowanej im pracy
albo po podjęciu szybko ją porzucają. Albowiem dla normalnego
dorosłego człowieka życie na cudzy koszt jest  ciężarem nie do
zniesienia na dłuższą metę, dla wałkuna natomiast jest stanem wielce
pożądanym.
J-23

Data: 2009-05-18 12:05:43
Autor: boukun
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a29ca249-30d9-420f-9c04-8364935d3951f16g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Proponowanej im pracy? A może po propozycji? Kaczyński wie, jak statystyki zaniżyć i walczyć z bezrobociem, wystarczy każdemu bezrobotnemu zaproponować dźwiganie lodówek na czwarte piętro. Nie naród jest winien stanu rzeczy, tylko gospodarz.

boukun

Data: 2009-05-18 05:08:45
Autor: mrdevilyn
Sukces ryzego Freda!
On 18 Maj, 12:05, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

 wystarczy każdemu bezrobotnemu zaproponować
dźwiganie lodówek na czwarte piętro.

A kto ma te lodówki dzwigać jak nie palant który nawet nie wie co to
cyfra? Bo jak nawet tego nie wie to prawdopodobnie nie wie nic i do
niczego się nie nadaje oprócz noszenia ciężkich pzredmiotów. A jak nie
chce nosić to niech zdycha, mała strata dla ludzkości.
J-23

Data: 2009-05-18 17:38:43
Autor: boukun
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:123b0026-2e99-4afe-ab9d-adf0555b1898s28g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

7-8 %? Czy może 12 % Polaków, czyli odsetek bezrobotnych mieszkańców Polski? Rozumiem, że za karę mają dźwigać te lodóweczki, że chcieli zmiany systemu...

boukun

Data: 2009-05-18 13:29:29
Autor: naprany jak kruk!
Sukces ryzego Freda!
Mon, 18 May 2009 00:03:52 +0200, w <guq266$gj3$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Charakter? Czego? Charakter bezrobocia?

twoj. ty potrafisz robic tylko u zyda albo niemca hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-18 07:28:20
Autor: Piotr
Sukces ryzego Freda!
Dnia Sun, 17 May 2009 23:00:07 +0200, boukun napisał(a):

A teraz rozbij to tłuku na czynniki pierwsze. Przy jakiel liczbie kończy się wałkuństwo, a od jakiej zaczynają prawdziwi bezrobotni?
Boże, kto takiego debila zrodził?

Tłuków to ty sobie wałkun szukaj w rodzinie, po fotkach sądząc nie
bedziesz miał trudności by znaleźć.
A liczby...
"Normalny" poziom bezrobocia to ok 5-7% i jeżeli jest taki, to znaczy,
że ci co chcą mają pracę. Powyżej zaczynają się schody, czyli do
wałkunów dołączają bezrobotni.
Piotr

Data: 2009-05-18 08:13:49
Autor: Panslavista
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości

Piotruś a o Fredzie? Marszczy się?!

Data: 2009-05-18 08:20:18
Autor: Piotr
Sukces ryzego Freda!
Dnia Mon, 18 May 2009 08:13:49 +0200, Panslavista napisał(a):

Piotruś a o Fredzie? Marszczy się?!

Juruś, kurna, a co mnie twój Fred obchodzi?
Piotr

Data: 2009-05-18 09:29:24
Autor: boukun
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:eatag6lp66a3.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

A skąd ci się to wzięło tłuku? Przypominam, że za tzw. "komuny", nie było żadnego "normalnego" poziomu bezrobocia 5-7%.
Coś rozstrzeliłeś matole te odsetki, konkretnie proszę, na czym opierasz swoje bleblanie?

boukun

Data: 2009-05-18 10:51:55
Autor: Piotr
Sukces ryzego Freda!
Dnia Mon, 18 May 2009 09:29:24 +0200, boukun napisał(a):

A skąd ci się to wzięło tłuku? Przypominam, że za tzw. "komuny", nie było żadnego "normalnego" poziomu bezrobocia 5-7%.
Coś rozstrzeliłeś matole te odsetki, konkretnie proszę, na czym opierasz swoje bleblanie?

O, proszę tu masz tłuki eksportowe... (2 szt.)
http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/4,8,6,album.html
Piotr

Data: 2009-05-18 12:08:02
Autor: boukun
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:qojeboyfm2aw.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No wiesz co, znasz tego po prawej? Bo ja nie znam.
Co masz do tego w czapce policyjnej?

boukun

Data: 2009-05-19 08:48:51
Autor: Piotr
Sukces ryzego Freda!
Dnia Mon, 18 May 2009 12:08:02 +0200, boukun napisał(a):

No wiesz co, znasz tego po prawej? Bo ja nie znam.
Co masz do tego w czapce policyjnej?

Do żadnego nic nie mam, ot, tłuki.
Piotr

Data: 2009-05-19 09:08:24
Autor: boukun
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:v97cktarotif.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Mon, 18 May 2009 12:08:02 +0200, boukun napisał(a):

No wiesz co, znasz tego po prawej? Bo ja nie znam.
Co masz do tego w czapce policyjnej?

Do żadnego nic nie mam, ot, tłuki.
Piotr

Ja nie znam tego po prawej, nie słyszałem jak się wypowiada, więc nie mogę określić czy jest tłukiem, w przeciwieństwie do ciebie prostaku i pustaku z czarnego Ślunska. Tu dajesz niesamowity popis swojego prostactwa, na każdym kroku, wszyscy rozumni to widzą.

boukun

Data: 2009-05-19 17:45:12
Autor: Piotr
Sukces ryzego Freda!
Dnia Tue, 19 May 2009 09:08:24 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Niewątpliwie, do wałkunskich tłuków mam jeszcze sporo dystnsu, he, he,
przytoczyć próbkę twoich odzywek do mnie?
Piotr

Data: 2009-05-19 17:48:18
Autor: boukun
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:v8tp5f9f7gg0$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Przytocz tłuku, ale beż cenzury, znaczy się z tekstem przedmówcy.

boukun

Data: 2009-05-18 11:55:01
Autor: cirrus
Sukces ryzego Freda!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gur2sn$2aj$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie było, bo pensja przeważnie była poniżej zasiłku dla bezrobotnych.

--
stevep

Data: 2009-05-18 12:10:34
Autor: boukun
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gur8sm$ng9$1news.vectranet.pl...
[...]

Ja dzisiaj byłem w pośredniaku, cały korytazr bezrobotnych, sześć stanowisk w pokuju 14 i pokój ten jest dla bezrobotnych bez prawa do zasiłku. O jakim ty zasiłku pierdolisz?

Pensje w PRLu były godziwe, w przeciwieństwie do dzisiaj. Można było sobie poza tym pracę dowolną zmieniać i wybierać.

boukun

Data: 2009-05-18 12:22:54
Autor: cirrus
Sukces ryzego Freda!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gurcoo$a00$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Pensje w PRL-u były podobnie "godziwe" jak dziś zasiłki.

--
stevep

Data: 2009-05-18 12:33:16
Autor: boukun
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:guragv$oqf$1news.vectranet.pl...
[...]

Nie piernicz Stefan, bo nie miałbyś godziwej emerytury.

boukun

Data: 2009-05-18 13:46:16
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Sukces ryzego Freda!
boukun wrote:

Nie piernicz Stefan, bo nie miałbyś godziwej emerytury.

Bekon ile Ty zarabiałeś za PRL-a? I czy wówczas stać cię było na zakup
z jednej pensji kolorowego telewizora, albo choć czarnobiałego?

--
Pit

Data: 2009-05-18 13:59:42
Autor: naprany jak kruk!
Sukces ryzego Freda!
Mon, 18 May 2009 13:46:16 +0200, w <gurhnr$rp4$1@news.onet.pl>, Pit Kowalski
albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(-a):

boukun wrote:

> Nie piernicz Stefan, bo nie miałbyś godziwej emerytury.

Bekon ile Ty zarabiałeś za PRL-a? I czy wówczas stać cię było na zakup
z jednej pensji kolorowego telewizora, albo choć czarnobiałego?

przeciez pisal ze kradl w pgr

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-18 17:45:26
Autor: boukun
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:gurhnr$rp4$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Jasne, ja odkładałem co miesiąc na PKO 3/4 pensji. W latach 1981-1982 zarabiałem około 20 tys. złotych i ekwiwalent pienięzny do tego miałem 300 zł i deputat 12,5 kg mięsa miesięcznie. Tyle samo miał mój tata.

Na zakup kolorowego telewizora nie stać było Niemców zachodnich w 1995 roku. Ja kupiłem za dwie wówczas pensje Philipsa PW32 coś tam Pal Plus 100Hz 5100 DM. Za stereo Video w 1989 roku NEC płaciłem blisko 1600 DM, średnia pensja wówczas w Niemczech (sprzedawcy itp.). Nie taki Zachód kolorowy...

boukun

Data: 2009-05-19 11:32:48
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Sukces ryzego Freda!

boukun wrote:

[...]

To dużo więcej niż przeciętna wówczas. Z tego co pamiętam nawet w 1988 r.
pracownicy fizyczni mieli ok. 12-16 tys. w zależności od stażu, a mięso
mieli tylko na kartki. O innych deputatach nawet nie wspomnę.

W tamtym czasie Za flaszkę Żytniej w PEWEX-ie (taki sklep, gdzie wszystko
było za dolce) trzeba było dać 1 $, czyli ok. 1 400 zł.
W normalnych sklepach wódka była na kartki, wiec kupowało się dolce
u "konika" (taki gość stojacy pod PKO lub PEWEX-em z plikiem sałaty)
i iść do PEWEX-u po flaszkę.

[...]

Powiedz ile pensji taki stereo NEC kosztował w Polsce?

Podajesz ceny telewizorów z wyższej półki, a ja pytałem o taki klasy
Elektron, Jowisz, czy Rubin. Nie piernicz, że niemców nie było stać
na takie.

W roku 1991/2 za telewizor kolorowy 14 calowy marki GoldStar (najgorszy
szit) trzeba było dać ze dwie pensje. Lepsze kupowało się tylko na raty.

W latach 70-tych  i na początku 80-tych polski,czarnobiały telewizor
kosztował z dwie pensje, a ludzie kupowali takie na raty. Najlepiej
jak w tym czasie ktoś z rodziny miał ślub, bo mógł wziąć atrakcyjny kredyt
dla młodych małżeństw i cała rodzina korzystała z tego.

Rower "Składak", na który naskładałem sobie "z kopert" w dniu I Komunii Św.
kosztował 3/4 pensji mojej matki.

Pamiętam krewnych, którzy przyjeżdżali w latach 70-tych do mojej
sąsiadki z Francji. Zawsze przywozili "cuda" dla dzieci: gumy do żucia,
cukierki itd. Wszystkie dzieciaki co roku czekały1 na ich przyjazd. Brat
sąsiadki przyjechał raz z wędką i jak poszedł nad rzekę, to wszystkim
rybakom oko bielało. Wędka była z włókien węglowych, lekutka jak piórko.
U nas wtedy tylko bambusówkę można było kupić. A jakie błystki miał?
Podobne pojawiły się u nas w sklepach dopiero w latach 90-tych.
Zdjęcia robili polaroidem, a gapiów przy tym było co niemiara.

Nie siej tutaj propagandy, bo ludzie dobrze pamiętają tamte czasy.

--
Pit

Data: 2009-05-18 14:33:40
Autor: cirrus
Sukces ryzego Freda!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gure39$bnf$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A skąd wiesz że godziwą?

--
stevep

Data: 2009-05-18 17:47:04
Autor: boukun
Sukces ryzego Freda!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:guri65$vu5$1news.vectranet.pl...
[...]

Wyglądasz na szczęśliwego z obecnej sytuacji, a zatem musisz mieć godziwą emeryturę. A innym byś nie życzył...

boukun

Data: 2009-05-18 10:40:27
Autor: Vic
Sukces ryzego Freda!
Piotr wrote:
"Normalny" poziom bezrobocia to ok 5-7% i jeĹźeli jest taki, to znaczy,
że ci co chcą mają pracę. Powyżej zaczynają się schody, czyli do
wałkunów dołączają bezrobotni.

To nie takie proste.
Ten "normalny poziom bezrobocia" w naukach ekonomicznych nosi nazwe naturalnej stopy bezrobocia. To jest minimalny poziom bezrobocia, ktory utrzymuje sie zawsze w zdrowej gospodarce i jest elementem rownowazacym rynek pracy.
Tej stopy nie da sie precyzyjnie wyliczyc, ale na polskie warunki, mysle ze taki szacunek 5-7% jest poprawny.
Tylko trzeba pamietac, ze na te naturalna stope skladaja sie nie tylko ci, ktorzy pracy nie maja i nie chca miec. Sa jeszcze ci, ktorzy z najrozniejszych przyczyn maja krotkotrwala przerwe w zatrudnieniu (b. frykcyjne) i ci, ktorych zawody wyuczone przestaly byc potrzebne na rynku (b. strukturalne) i musza sie przebranzowic.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-18 10:47:57
Autor: Andrzej Adam Filip
Sukces ryzego Freda!
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:

[...]

5-7% według kogo? Ja częściej słyszałem o 4% :-)

Po za tym ja gadki o "naturalnym poziomie bezrobocia" w większości
traktuje jako "polityczny wykręt" i "kiepskawe usprawiedliwienia" dla braku wyraźnych usiłowań zmiany stanu rzeczy.

Coś "naturalnego dla gospodarki takiej jaka jest" nie musi być takie
samo po jakichś usprawnieniach gospodarki (dalej kapitalistycznej).

Dzień świętego Alojzego przyczynia wina dobrego.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-05-18 10:53:30
Autor: Piotr
Sukces ryzego Freda!
Dnia Mon, 18 May 2009 10:47:57 +0200, Andrzej Adam Filip napisał(a):

[...]

Przy stopie 4%, to już zaczyna brakować rąk do pracy...
Oczywiście, że mozna to traktowac jako wykręt, dlaczego nie, he, he.
Piotr

Data: 2009-05-18 11:06:09
Autor: Andrzej Adam Filip
Sukces ryzego Freda!
Piotr <pnat@wp.pl> pisze:

[...]

Jeśli chcesz brutalnej szczerości:
Przy stopie bezrobocie <2% 'wśród obywateli polskich aktywnie
poszukujących pracy w Polsce' mielibyśmy "wizy pracownicze" albo
zatrudnianie obcokrajowców na szaro byłoby bardziej masowe.
Przez najbliższe 20-30 lat możemy założyć sąsiedztwo krajów "gorzej płacących za pracę".

A przekładając te całe pierduły na punkt widzenia pracowników:
"Naturalna stopy bezrobocia" może być traktowana jako poziom
przekroczenie którego "kapitalistyczni krwiopijcy" uważają za
moment w ktĂłrym "klasa robotnicza" za bardzo zhardzieje :-)

Gdy kobieta mówi, że dostała od kuzyna złoty pierścionek, to albo
złoto jest fałszywe, albo kuzyn.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-05-18 11:12:37
Autor: Vic
Sukces ryzego Freda!
Andrzej Adam Filip wrote:
[...]

Naturalna stopa bezrobocia to jest poziom, ponizej ktorego zejsc sie nie da.
W normalnej gospodarce rynkowej nie ma czegos takiego jak zerowe bezrobocie. Wy patrzycie na bezrobocie jakos tak statycznie, a to przeciez jest zjawisko wyjatkowo dynamiczne.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-18 11:47:36
Autor: Andrzej Adam Filip
Sukces ryzego Freda!
Vic <bjorgul@o2.pl> pisze:

Andrzej Adam Filip wrote:
[...]

Czy ty jesteś aż takim idiotą czy tylko go udajesz?

Jakiś niezerowy poziom bezrobocia wynika z tej twojej pożal się Boże
logiki (np. ludzie zwolnieni z jednej pracy szukający innej). Tylko że z niej ni wuja nie wynika 5-7% bardziej niż powiedzmy 2%.

Państwo *może* lepiej wspierać:
* poszukiwanie kolejnej pracy
* przeprowadzki "za pracą" albo infrastrukturę umożliwiającą szukanie
  pracy dalej bez zmiany miejsca zamieszkania
* tymczasowe zatrudnianie "poniĹźej kwalifikacji" w trakcie szukania
  *pożądanej* pracy
* przekwalifikowania/szkolenia
=> państwo *może* skutecznie obniżać "naturalny poziom bezrobocia".
   Tylko Ĺźe w ktĂłrymś momencie przestanie się to "opłacać" dla bardziej
   skutecznych ale i bardziej kosztownych metod ale jesteśmy
   *daleko* od takiego punktu (IMHO)

Nie zawija się ognia w papier.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-05-18 13:01:48
Autor: Vic
Sukces ryzego Freda!
Andrzej Adam Filip wrote:
Czy ty jesteś aż takim idiotą czy tylko go udajesz?

Bez wyzwania rozmowcy od idiotow nie ma dyskusji?

[...]

Naturalna stopa bezrobocia jest tez elementem rownowazacym system.
Gdy bezrobocie jest bardzo niskie maleje konkurencyjnosc przedsiebiorstw, bo przedsiebiorcy musza zatrudniac slabiej wykwalifikowanych pracownikow za wysokie stawki.
Gdy bezrobocie jest bardzo wysokie maleje sila nabywcza gospodarstw domowych, bo swietnie wykwalifikowani pracownicy zmuszeni sa godzic sie na niskie place lub podejmowac prace ponizej swoich kwalifikacji za niewielkie pieniadze.

Jedno i drugie negatywnie wplywa na gospodarke. Gdy musisz placic za prace wiele wiecej niz wynosi jej realna wartosc, to twoje produkty drozeja. Gdy zas ludzie zarabiaja mniej niz wynosi wartosc wykonanej przez nich pracy, to nie ma komu kupowac wytworzonych produktow.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-18 02:44:16
Autor: Antenka
Sukces ryzego Freda!
Hehehe "I co się dziwisz!" cytuję słowa małej Gieni z "Jasminum". Nie
trzeba być prorokiem, żeby przewidzieć skutki rządów nieudaczników pod
wodzą rudego kominiarza...Ech tylko szkoda tych ludzi na bezrobociu i
tych zastepów głodnych polskich dzieci... :(((Antenka

Data: 2009-05-18 12:01:41
Autor: cirrus
Sukces ryzego Freda!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:fc50d907-f8f8-4a4f-8017-52d30769ffb2t11g2000vbc.googlegroups.com...
[...]