Sukcesorzy - od Bermana do Michnika część 2

Data: 2009-05-17 08:25:59
Autor: mkarwan
Sukcesorzy - od Bermana do Michnika część 2
Zdawałem sobie (...) sprawę z tego, ze najwyższych stanowisk jako Żyd objąć albo nie powinienem, albo nie mógłbym.
Zresztą nie zależało mi, by ustawić się w pierwszych rzędach. (...)
Faktyczne posiadanie władzy nie musi wcale iść w parze z eksponowaniem własnej osoby.
(...) Zależało mi, żeby wnieść swój wkład, wycisnąć piętno na tym skomplikowanym tworze władzy, jaki się kształtował, ale bez eksponowania siebie.
Wymagało to, naturalnie, pewnej zręczności" - wspominał Jakub Berman w wywiadzie dla Teresy Torańskiej "Oni"
wiecej w http://iskry.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=5216&Itemid=110

Sukcesorzy - od Bermana do Michnika część 2