Sukcesorzy - od Bermana do Michnika część 4

Data: 2009-05-19 10:45:04
Autor: mkarwan
Sukcesorzy - od Bermana do Michnika część 4
(...)O wizytach Michnika w Moskwie wspomina również w swoich pamiętnikach Mieczysław Rakowski .
Pod datą 14 października 1989 roku zanotował :
"Wieczorem, bez uprzedzenia, wtargnął do nas AM.
Wracał z ambasady radzieckiej.
Wybiera się do Moskwy.
(.) AM starał się mnie przekonać, że jestem w PRL tym, "który może ten kraj wyciągnąć z dna, w jakim się znalazł".

Nie wiem, na jakiej podstawie tak sądzi.
Zalecał nawiązanie kontaktu z Geremkiem, choć ostrzegał, że nie powinienem z nim tak otwarcie rozmawiać, jak my rozmawiamy.

O Wałęsie powiedział, że jest to dureń (.).

A w ogóle, to cele wtargnięcia do mnie określił w ten sposób:
"Jadę do Moskwy (.) i przyszedłem do pana po sugestie.
Z kim warto rozmawiać, co im mówić itd.".
wiecej w http://iskry.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=5293&Itemid=110

Data: 2009-05-19 10:54:38
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gutrmb$p71$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Wielka trójca, która zainicjowała wprowadzenie stanu wojennego w Polsce to, Geremek, Rakowski i Ciosek.

boukun

Data: 2009-05-19 14:55:02
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:guts8h$qff$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No, no i bez Jaruzelskiego, a może i JP II też był inicjatorem?

--
stevep

Data: 2009-05-19 15:12:13
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:guu7q4$htn$1news.vectranet.pl...
[...]

Kiszczak się dogadywał za plecami Jaruzelskiego z KORnikami i za pośrednictwem
Cioska i Rakowskiego pertraktował z Geremkiem i zachodnimi syjonistami
wolnomularzami. Jaruzelski natomiast był wprowadzany w błąd i zmanipulowany, z
każdej strony go straszono, dostawał fałszywe informacje o sytuacji w kraju.
Marionetka, która do dzisiaj nie wie, dlaczego wprowadził stan wojenny.

boukun

Data: 2009-05-19 15:32:22
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:guubpb$i57$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Dzięki tobie zaczne podziwiać Geremka, on mial większą władzę od Jaruzelskiego, ktory go internowal.

--
stevep

Data: 2009-05-19 15:39:40
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:guua05$ju5$1news.vectranet.pl...
[...]

W sanatorium. Potem się z Kiszcakiem ściskali i pili czerwone wino, a Adaś hołdy dla "tej naszej pokojowej rewolucji" Kiszczakowi składał. To komu stawiają place w Strasburgu jak nie wysoko postawionemu masonowi Geremkowi?

boukun

Data: 2009-05-19 15:51:13
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:guucv0$6dd$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A wstawili mu kolorowy telewizor jak Michnikowi? :)

--
stevep

Data: 2009-05-19 16:46:52
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:guub3f$l27$1news.vectranet.pl...
[...]

Zostawcie generała w spokoju!!!

boukun

Sukcesorzy - od Bermana do Michnika część 4