Sukcesy Donalda Tuska i osłąnka PO...

Data: 2013-06-01 12:53:33
Autor: hiki o!
Sukcesy Donalda Tuska i osłąnka PO...
" Niewątpliwym sukcesem Donalda Tuska, jest to  Ĺźe utrzymał się u władzy tak długo – komentuje "jubileusz" Donalda Tuska w rozmowie z Onetem dr Sergiusz Trzeciak, ekspert od marketingu politycznego z Collegium Civitas. Jak podkreśla, było to moĹźliwe dzięki eliminowaniu potencjalnych rywali w "grze o przywĂłdztwo", takich jak np. Zyta Gilowska czy Jan Maria Rokita, i marginalizacji ambitnych działaczy, takich jak np. Grzegorz Schetyna."

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jubileusz-premiera-politycy-oceniaja-10-lat-rzadow,1,5529933,wiadomosc.html

Posłanka Platformy Obywatelskiej została poproszona o ocenę kilku obietnic pochodzących z programu wyborczego PiS. - One wszystkie są na takim poziomie, że brakuje słów. To kpiny z ludzi! - stwierdziła jednoznacznie.

"Mam przed sobą program PiS, który obiecuje wielką modernizację Polski: 50 nowych mostów..." - wrabiał Ligię Krajewską Mazurek. - A trzy miliony mieszkań też dołożą? I jeszcze prezes obiecał, że urodzi się 200 tysięcy ludzi - ironizowała nieświadoma posłanka.

Skomentowała także m.in. pochodzący z "Narodowego programu wielkiej budowy" PO z 2007 roku pomysł budowy lotnisk w Olsztynie i Białymstoku. - Jakie uzasadnienie ekonomiczne mają porty lotnicze w tych miastach? Jak oni chcą te wszystkie lotniska utrzymać, z czego je zbudować? - dopytywała Krajewska.

Dopiero po chwili prowadzący wywiad Robert Mazurek przyznał się do małej manipulacji. W rzeczywistości kolejne cytaty były wyciągnięte wprost z... programu PO.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/poslanka-po-dala-sie-nabrac-dziennikarzowi-rz-wysm,1,5530085,wiadomosc.html

UMOWA SMIECIOWA TO ETAT! Dostajesz śmieci!  Gdy ty ciężko pracując

   http://www.pracuj.pl/kalkulatory/kalkulator-wynagrodzen.aspx

Data: 2013-06-01 13:00:01
Autor: Nepomucyn
Sukcesy Donalda Tuska i osłąnka PO...
Ja też komentuje i co z tego synek? Ekspertem też jestem, jak każdy z z Polaków. Od wszystiego. Może być jakis Rusek o imieniu Sergiusz to i ja mogę, co nie?

NePo

Użytkownik "hiki o!" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:kocjrd$n0e$1node1.news.atman.pl...
" Niewątpliwym sukcesem Donalda Tuska, jest to  że utrzymał się u władzy tak długo - komentuje "jubileusz" Donalda Tuska w rozmowie z Onetem dr Sergiusz Trzeciak, ekspert od marketingu politycznego z Collegium Civitas. Jak podkreśla, było to możliwe dzięki eliminowaniu potencjalnych rywali w "grze o przywództwo", takich jak np. Zyta Gilowska czy Jan Maria Rokita, i marginalizacji ambitnych działaczy, takich jak np. Grzegorz Schetyna."

[...]

-- POLSKI OBYWATEL MA WROGÓW: ZŁODZIEJSKI FISKUS I JESZCZE GORSZY ZUS