Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.

Data: 2009-10-03 07:53:13
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
Księdza, który uderzył dziecko w twarz podczas lekcji religii, lubelskie kuratorium ukarało naganą.
To kara najniższa z możliwych, a ksiądz dalej prowadzi zajęcia z dziećmi. Incydent miał miejsce w zespole szkół w Księżpolu na Zamojszczyźnie. Katecheta i jednocześnie wikary z miejscowej parafii już wcześniej wyzywał uczniów i w przypływie furii wyrzucał dzieci z klasy. Na początku września posunął się jednak dalej, bijąc po twarzy ucznia podstawówki rozmawiającego podczas lekcji. Dyrekcja nie widziała w zachowaniu księdza niczego dziwnego i dopiero zdecydowana interwencja rodziców wywołała działania kuratorium.

http://wyborcza.pl/1,75478,7105852,Krewki_ksiadz_dalej_uczy.html

Przemek

--

"Ja, Jarosław Kaczyński, wyrażam szczery żal i przepraszam Janusza Kaczmarka za zarzucenie mu, że tkwi w układzie, i nazwanie go agentem-śpiochem" - przeprosiny tej treści prezes PiS ma zamieścić na pierwszej stronie głównych dzienników - zdecydował warszawski sąd.

Data: 2009-10-02 23:00:32
Autor: Antenka
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
Jescze powninien mu poprawić -chlas!

Antenka

Data: 2009-10-03 08:07:22
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w

Jescze powninien mu poprawić -chlas!

Lał cie katabas podgłupiasty drucie?

Przemek

Data: 2009-10-02 23:49:43
Autor: Antenka
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
On 3 Paź, 08:07, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawec...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w

Jescze powninien mu poprawić -chlas!

Lał cie katabas podgłupiasty drucie?

Mnie nigdy nikt nie uderzył w szkole - nie musiał, bo wiedziałam jak
się zachowywać - dzieci dobrze wychowanych nie trzeba karać cieleśnie.
Hołotę taką jak ty należy smagać z liścia : chlas, chlas i jeszcze raz
chlas.

Antenka

Data: 2009-10-03 10:05:32
Autor: CYC

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:ha6pms$guk$1news.onet.pl...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w

Jescze powninien mu poprawić -chlas!

Lał cie katabas podgłupiasty drucie?

Przemek

Ten garkotluk nie zdaje sobe sprawy z tego , ze takie jak jej postawy wywoluja ideowe spustoszenie wsrod myslacych katolikow bo zrozumiec bezkrytyczny stosunek wiernego wobec ksiedza - dzieciecego boksera nie da sie inaczej , jak religijnym szlenstwem , nawet nie fundamentalizmem ale wlasnie szalenstwem .

cyc

Data: 2009-10-03 01:21:36
Autor: Antenka
On 3 Paź, 10:05, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawec...@op.pl> napisał
> [...]

sie inaczej , jak religijnym szlenstwem , nawet nie fundamentalizmem ale

:-D

Antenka

Data: 2009-10-03 10:01:12
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e8f0a136-ae10-410b-b041-dacdc3dbed58v25g2000yqk.googlegroups.com...
Jescze powninien mu poprawić -chlas!

Antenka

Kazden nauczyciel  bylby z pracy wyrzucony natychmiast po incydencie , niezaleznie od tego czym uczen zasluzyl sobie na to aby w pysk dostac . Swiete krowy w sukienkach , dzieki takim koltunskim moherom ja Ty sa bezkarne i jesli czegokolwiek Ci zycie to tego,  aby Twoja twarz rowniez spotkala sie ze "swieta" reka Twojego proboszcza i to nie przy pocalunku , ktory pewnie jest dla Ciebie jednak z najwiekszych przyjemnosci .

cyc

Data: 2009-10-03 12:46:42
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:e8f0a136-ae10-410b-b041-dacdc3dbed58v25g2000yqk.googlegroups.com...
Jescze powninien mu poprawić -chlas!

Antenka

Ja zawsze wiedziałem, że jesteś głupim katolskim lachociągiem. Ale takiego poziomu głupoty nie byłem w stanie sobie wyobrazić. Ty faktycznie masz tyle rozumu co antenka z mohera.

Data: 2009-10-03 13:27:24
Autor: ~heŽsk~
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
On Sat, 3 Oct 2009 12:46:42 +0200, "Konstanty Wycirowski"
<kucio@pucio.de> wrote:

[...]

 te, jelopie z Neumünster, zmywaj kible zamiast siedziec kafejce
internetowej u turka. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-03 13:51:49
Autor: Konstanty Wycirowski

<kucio@pucio.de> wrote:

[...]

Zwróć uwagę, kutafonie, że napisałeś dwie linijki tekstu i dołożyłes kupę śmiecia w twojej, pożal się boże "sygnaturce".
A taki jesteś podobno "yntelygentny".

Data: 2009-10-03 16:19:28
Autor: ~heŽsk~
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
On Sat, 3 Oct 2009 13:51:49 +0200, "Konstanty Wycirowski"
<kucio@pucio.de> wrote:

Zwróć uwagę, kutafonie, że napisałeś dwie linijki tekstu i dołożyłes kupę śmiecia w twojej, pożal się boże "sygnaturce".

 A GIE CI TO OBCHODZI ZALOSNY SMIECIU.

A taki jesteś podobno "yntelygentny".

 SPADAJ SYNEK. --

Data: 2009-10-03 19:16:02
Autor: Piotr
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
Dnia Sat, 03 Oct 2009 16:19:28 +0200, ~heŽsk~ napisał(a):

SPADAJ SYNEK.

Jakis szczuronowaty ten Wyruchanowski...
Piotr

Data: 2009-10-03 21:18:56
Autor: Konstanty Wycirowski

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h9ezqjsg7bmy$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Sat, 03 Oct 2009 16:19:28 +0200, ~heŽsk~ napisał(a):

SPADAJ SYNEK.

Jakis szczuronowaty ten Wyruchanowski...
Piotr
O, cześć gównojad. Paluchy już wylizałeś.

Data: 2009-10-03 06:48:31
Autor: Grzegorz Z.
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
On 3 Paź, 07:53, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawec...@op.pl> wrote:
[...]

A to skurwiel !!!!

Włocławek! Włocławek! Włocławek takiemu!

Data: 2009-10-03 11:44:26
Autor: Antenka
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
A to skurwiel !!!!

Włocławek! Włocławek! Włocławek takiemu!

Fajny z niego gość! Ciebie też powniniem wychlastać po papie, tak dla
zdrowotności - zasłużyłeś sobie za szerzenie nieustannie mowy
nienawiści. Wstrętny nienawistniku!

Antenka

Data: 2009-10-03 22:42:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 3 Oct 2009 11:44:26 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Do mnie też masz pretensje o ten swój kinol?

Data: 2009-10-03 11:55:58
Autor: ~heŽsk~
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
On Sat, 3 Oct 2009 07:53:13 +0200, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

Księdza, który uderzył dziecko w twarz podczas lekcji religii, lubelskie kuratorium ukarało naganą. [...]

 skoro kleche ktory strzelil z plaskacza gowniarza rozrabiajacego  w klasie nazywasz bandziorem to jak nazwiesz okradajacych koscioly
 albo dewastujacych cmentarze? dowcipnisiami ?

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

Data: 2009-10-03 12:45:20
Autor: Konstanty Wycirowski
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.

"~he®sk~" <coza€bigbrednie@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:7h7ec51ak4fpeirnud3uk4h6upph5echp44ax.com...
On Sat, 3 Oct 2009 07:53:13 +0200, "Jarek - akwizytor z Jasnej GĂłry"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

KsiĂŞdza, ktĂłry uderzyÂł dziecko w twarz podczas lekcji religii, lubelskie
kuratorium ukaraÂło naganÂą. [...]

skoro kleche ktory strzelil z plaskacza gowniarza rozrabiajacego
w klasie nazywasz bandziorem to jak nazwiesz okradajacych koscioly
albo dewastujacych cmentarze? dowcipnisiami ?

Zastanów się, durniu, co piszesz. Co ma piernik do wiatraka, tu nie chodzi o okradających kościoły, tu chodzi o dorosłego, silnego "mężczyznę", który pobił dziecko. I o to, że normalny nauczyciel miałby poważne kłopoty, gdyby to zrobił. A ty reagujesz i postępujesz jak typowy katol.

Data: 2009-10-03 13:25:56
Autor: ~heŽsk~
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
On Sat, 3 Oct 2009 12:45:20 +0200, "Konstanty Wycirowski"
<kucio@pucio.de> wrote:

> skoro kleche ktory strzelil z plaskacza gowniarza rozrabiajacego
> w klasie nazywasz bandziorem to jak nazwiesz okradajacych koscioly
> albo dewastujacych cmentarze? dowcipnisiami ?

Zastanów si?, durniu, co piszesz.

a tys co za ptica ? skad sie wziales nieboraku?
kto cie reanimowal bys mogl napisac to "mondre" zdanie ?

Co ma piernik do wiatraka, tu nie chodzi o okradaj?cych ko?cio?y, tu chodzi o doros?ego, silnego "m??czyzn?", który  pobi? dziecko.

 POBIL?! przywalil szczeniakowi z plaskacza. rozumiesz glupku ?

I o to, ?e normalny nauczyciel mia?by powa?ne k?opoty, gdyby to zrobi?.
  pytalem innego menela ale skoro odpowiadasz wiec ci powiem:
 POSTRAJ SIE CZYTAC ZE ZROZUMIENIEM.

A ty reagujesz i post?pujesz jak typowy katol.
  SLUCHAJ NO DURNOWATY MATOLKU. readujesz jak typowy komuch,
 zakompleksiony antyklerykal ktory kleche nazywa bandziorem,
 a podwija ogon kiedy go pytam jak nazwalby takich gnojkow
 co to okradaja koscioly, dewastuja cmentarze, okredaja staruszki
 rozumiesz jelopie z czy wyjasnic od poczatku?

Data: 2009-10-03 13:27:22
Autor: ~heŽsk~
<kucio@pucio.de> wrote:

> [...]

 a podwija ogon kiedy go pytam jak nazwalby takich gnojkow
 co to okradaja koscioly, dewastuja cmentarze, okredaja staruszki
 rozumiesz jelopie z Neumünster czy wyjasnic od poczatku?

Data: 2009-10-03 13:49:58
Autor: Konstanty Wycirowski

<kucio@pucio.de> wrote:

> [...]

co to okradaja koscioly, dewastuja cmentarze, okredaja staruszki
rozumiesz jelopie z Neumünster czy wyjasnic od poczatku?

Jak jestes taki madry, to naucz sie posty wysylac pojedynczo. To po pierwsze. Po drugie jak chcesz tak blyskac "ynteligencja" to poczytaj sobie o wezlach sieci internetowych. Po trzecie to ty sie naucz czytac ze zrozumieniem, a wlasciwie odpowiadac ze zrozumieniem. Czy twórca tego watku napisal cos o zlodziejach w kosciele, albo cmentarzach? A ty, kretynku (bo kretynem cie nazwac byloby zaszczytem dla ciebie),  reagujesz jak Jasio w przedszkolu. Jak go przylapia na rozrabianiu, to Jasio krzyczy:
- A Antek to pocalowal Jole.
Zastanów sie baranku bozy nad swoja glupota. I napraw klawiatiure, bo Caps-Lock ci sie zacial, mento moherowa.

Data: 2009-10-03 16:19:27
Autor: ~heŽsk~
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
On Sat, 3 Oct 2009 13:49:58 +0200, "Konstanty Wycirowski"
<kucio@pucio.de> wrote:

[...]

  te, wyrobnik u bauera. wez sie za SPRZATANIE chlewa.

Czy twórca tego watku napisal cos o zlodziejach w kosciele, albo cmentarzach?

 wciaz nic nie rozumiesz... antyklerykalny cymbalku.
A ty, kretynku (bo kretynem cie nazwac byloby zaszczytem dla ciebie),

 nie przenos na innych swoich problemow dziedzicznych...

reagujesz jak Jasio w przedszkolu. Jak go przylapia na rozrabianiu, to Jasio krzyczy:
- A Antek to pocalowal Jole.
  wciaz nic nie rozumiesz. nie dziwie sie.

Zastanów sie baranku bozy nad swoja glupota.

 nie przenos na innych swoich problemow z logicznym mysleniem.

I napraw klawiatiure, bo Caps-Lock ci sie zacial,

 zrob sobie baranka...

mento moherowa.

 1. popracuj nad ortografia. JESTES ZAWODOWCEM. PO ZAWODOWCE ;O)))
 2. nie przenos na innych swego mongoloizmu
 3. masz kompleks malego czlonka ? ;o)))))

Data: 2009-10-03 18:02:28
Autor: Konstanty Wycirowski
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.

"~heŽsk~" <coza?bigbrednie@interia.pl>
Pogadaj z Antenka. Jestes na jednym poziomie glupoty z ta szmata!

Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.