Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.

Data: 2009-10-02 23:00:32
Autor: Antenka
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
Jescze powninien mu poprawić -chlas!

Antenka

Data: 2009-10-03 08:07:22
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w

Jescze powninien mu poprawić -chlas!

Lał cie katabas podgłupiasty drucie?

Przemek

--

"Ja, Jarosław Kaczyński, wyrażam szczery żal i przepraszam Janusza Kaczmarka za zarzucenie mu, że tkwi w układzie, i nazwanie go agentem-śpiochem" - przeprosiny tej treści prezes PiS ma zamieścić na pierwszej stronie głównych dzienników - zdecydował warszawski sąd.

Data: 2009-10-02 23:49:43
Autor: Antenka
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
On 3 Paź, 08:07, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawec...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w

Jescze powninien mu poprawić -chlas!

Lał cie katabas podgłupiasty drucie?

Mnie nigdy nikt nie uderzył w szkole - nie musiał, bo wiedziałam jak
się zachowywać - dzieci dobrze wychowanych nie trzeba karać cieleśnie.
Hołotę taką jak ty należy smagać z liścia : chlas, chlas i jeszcze raz
chlas.

Antenka

Data: 2009-10-03 10:05:32
Autor: CYC

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:ha6pms$guk$1news.onet.pl...

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w

Jescze powninien mu poprawić -chlas!

Lał cie katabas podgłupiasty drucie?

Przemek

Ten garkotluk nie zdaje sobe sprawy z tego , ze takie jak jej postawy wywoluja ideowe spustoszenie wsrod myslacych katolikow bo zrozumiec bezkrytyczny stosunek wiernego wobec ksiedza - dzieciecego boksera nie da sie inaczej , jak religijnym szlenstwem , nawet nie fundamentalizmem ale wlasnie szalenstwem .

cyc

Data: 2009-10-03 01:21:36
Autor: Antenka
On 3 Paź, 10:05, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawec...@op.pl> napisał
> [...]

sie inaczej , jak religijnym szlenstwem , nawet nie fundamentalizmem ale

:-D

Antenka

Data: 2009-10-03 10:01:12
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e8f0a136-ae10-410b-b041-dacdc3dbed58v25g2000yqk.googlegroups.com...
Jescze powninien mu poprawić -chlas!

Antenka

Kazden nauczyciel  bylby z pracy wyrzucony natychmiast po incydencie , niezaleznie od tego czym uczen zasluzyl sobie na to aby w pysk dostac . Swiete krowy w sukienkach , dzieki takim koltunskim moherom ja Ty sa bezkarne i jesli czegokolwiek Ci zycie to tego,  aby Twoja twarz rowniez spotkala sie ze "swieta" reka Twojego proboszcza i to nie przy pocalunku , ktory pewnie jest dla Ciebie jednak z najwiekszych przyjemnosci .

cyc

Data: 2009-10-03 12:46:42
Autor: Konstanty Wycirowski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:e8f0a136-ae10-410b-b041-dacdc3dbed58v25g2000yqk.googlegroups.com...
Jescze powninien mu poprawić -chlas!

Antenka

Ja zawsze wiedziałem, że jesteś głupim katolskim lachociągiem. Ale takiego poziomu głupoty nie byłem w stanie sobie wyobrazić. Ty faktycznie masz tyle rozumu co antenka z mohera.

Data: 2009-10-03 13:27:24
Autor: ~heŽsk~
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
On Sat, 3 Oct 2009 12:46:42 +0200, "Konstanty Wycirowski"
<kucio@pucio.de> wrote:

[...]

 te, jelopie z Neumünster, zmywaj kible zamiast siedziec kafejce
internetowej u turka. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-03 13:51:49
Autor: Konstanty Wycirowski

<kucio@pucio.de> wrote:

[...]

Zwróć uwagę, kutafonie, że napisałeś dwie linijki tekstu i dołożyłes kupę śmiecia w twojej, pożal się boże "sygnaturce".
A taki jesteś podobno "yntelygentny".

Data: 2009-10-03 16:19:28
Autor: ~heŽsk~
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
On Sat, 3 Oct 2009 13:51:49 +0200, "Konstanty Wycirowski"
<kucio@pucio.de> wrote:

Zwróć uwagę, kutafonie, że napisałeś dwie linijki tekstu i dołożyłes kupę śmiecia w twojej, pożal się boże "sygnaturce".

 A GIE CI TO OBCHODZI ZALOSNY SMIECIU.

A taki jesteś podobno "yntelygentny".

 SPADAJ SYNEK. --

Data: 2009-10-03 19:16:02
Autor: Piotr
Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.
Dnia Sat, 03 Oct 2009 16:19:28 +0200, ~heŽsk~ napisał(a):

SPADAJ SYNEK.

Jakis szczuronowaty ten Wyruchanowski...
Piotr

Data: 2009-10-03 21:18:56
Autor: Konstanty Wycirowski

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h9ezqjsg7bmy$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Sat, 03 Oct 2009 16:19:28 +0200, ~heŽsk~ napisał(a):

SPADAJ SYNEK.

Jakis szczuronowaty ten Wyruchanowski...
Piotr
O, cześć gównojad. Paluchy już wylizałeś.

Sukienkowy bandzior dalej uczy dzieci.