[Alior Sync] Suma obciążeń karty kredytowej

Data: 2012-07-30 21:28:39
Autor: dym80
[Alior Sync] Suma obciążeń karty kredytowej
Chyba się pospieszyłem z chęcią korzystania k.k. tego banku.
Może ktoś też posiada i może zerknąć na sumę obciążeń w odniesieniu do wykonanych transakcji?

Na obrazku jest cała moja historia karty (krótka, bo od niedawna)
http://s1.pokazywarka.pl/i/1233853/946268/saldo-obciazen.jpg

Data: 2012-07-30 14:48:22
Autor: JaMyszka
[Alior Sync] Suma obciążeń karty kredytowej
W dniu poniedziałek, 30 lipca 2012 23:28:39 UTC+2 użytkownik  dym80 napisał:
Chyba si� pospieszy�em z ch�ci� korzystania k.k. tego banku.

A jakie są warunki przyznania KK?

Mo�e kto� te� posiada i mo�e zerkn�� na sum� obci��e� w odniesieniu do wykonanych transakcji?

Ja nie posiadam, ale mam kalkulator;p
Na obrazku jest ca�a moja historia karty (kr�tka, bo od niedawna)
http://s1.pokazywarka.pl/i/1233853/946268/saldo-obciazen.jpg

Hehehee...
To jest jeszcze lepsze niż moje 100% podatku od odsetek kapitałowych;)
Wygląda na to, że robią Cię w bambuko, a maturę robili wtedy, gdy nie zdawało się matematyki;p
Cudne... No, cudne...

--
Pozdrawiam :)
JM

Data: 2012-07-30 21:34:10
Autor:
 dym80 <dym80.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

może jeszcze dodam, żeby zaoszczędzić cennego czasu czytelnikom
suma transakcji - 436,85
suma obciążeń - 436,85 x 2 = 873,7 ?!

Data: 2012-07-30 14:55:00
Autor: JaMyszka
W dniu poniedziałek, 30 lipca 2012 23:34:10 UTC+2 użytkownik   napisał:
dym80 <dym80.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): (...)
może jeszcze dodam, żeby zaoszczędzić cennego czasu czytelnikom
suma transakcji - 436,85
suma obciążeń - 436,85 x 2 = 873,7 ?!

Jest wielce prawdopodobne, że nie panują nad programem. Przecież ciągle w nim mieszają.
Mi się nawet te Twoje salda nie zgadzały.

Data: 2012-07-31 07:08:18
Autor: xbartx
Dnia Mon, 30 Jul 2012 21:34:10 +0000,   napisał(a):

[...]

Złóż reklamację niech wyjaśnią, bo to raczej ewidentny błąd softu.

Data: 2012-07-31 12:51:13
Autor: pI
[Alior Sync] Suma obciążeń karty kredytowej
Mon, 30 Jul 2012 21:34:10 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki,
dym80.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a):

[...]

Może nie do końca to samo, ale mam podobnie w historii rachunku...
Przelew natychmiastowy najwyraźniej wrócił (mimo, że już wystawili w PDF
potwierdzenie wykonania), ale wrócił jako obciążenie ;) Czyli mam w
historii dwa obciążenia rachunku, mimo że po drugiej operacji jest tyle
co przed pierwszą było. Ciekawe jak będzie na wyciągu miesięcznym. --
pI

Data: 2012-07-31 02:03:53
Autor: JaMyszka
[Alior Sync] Suma obciążeń karty kredytowej
W dniu poniedziałek, 30 lipca 2012 23:28:39 UTC+2 użytkownik  dym80 napisał:
[...]
Na obrazku jest ca�a moja historia karty (kr�tka, bo od niedawna)
http://s1.pokazywarka.pl/i/1233853/946268/saldo-obciazen.jpg

I jak? Skorygowali już błąd?

--
Pozdrawiam :) JM http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html Bezpieczny wolontariat (Nobel?):  http://zwijaj.pl/

Data: 2012-07-31 20:16:23
Autor:
[Alior Sync] Suma obciążeń karty kredytowej
JaMyszka <fatamorgana.w@gmail.com> napisał(a):
I jak? Skorygowali ju=BF b=B3=B1d?

Poczatowałem z Doradcą i z tego co zrozumiałem wiedzą o błędzie i przepraszają.
Każą czekać. Pewnie do któregoś konserwacyjnego weekendu...

Data: 2012-08-01 03:09:23
Autor: JaMyszka
W dniu wtorek, 31 lipca 2012 22:16:23 UTC+2 użytkownik   napisał:
> I jak? Skorygowali ju=BF b=B3=B1d?
Poczatowałem z Doradcą i z tego co zrozumiałem wiedzą o błędzie i przepraszają.
Każą czekać. Pewnie do któregoś konserwacyjnego weekendu...

To, że takie "błędy" nie powinny mieć miejsca, to oczywista oczywistość.
Ale, że bank nie wysłał sam z siebie maili przepraszających, to już ... e ... nie warto pisać:(
Dlatego pozwoliłam sobie na umieszczenie tego Twojego jpg w swoich dziwnych dziwnościach http://goo.gl/G4qS7 Są jakieś zastrzeżenia?

--
Pozdrawiam :) JM http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html Bezpieczny wolontariat (Nobel?):  http://zwijaj.pl/

Data: 2012-08-09 21:01:29
Autor: dym80
[Alior Sync] Suma obciążeń karty kredytowej
JaMyszka <fatamorgana.w@gmail.com> napisał(a):
Dlatego pozwoli=B3am sobie na umieszczenie tego Twojego jpg w swoich dziwny=
ch dziwno=B6ciach http://goo.gl/G4qS7 S=B1 jakie=B6 zastrze=BFenia?

nie ma problemu, można linkować

--

[Alior Sync] Suma obciążeń karty kredytowej