Sumienia rozstrzeliwane pod ścianą

Data: 2012-05-16 09:11:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Sumienia rozstrzeliwane pod ścianą
"Farmaceutów stawia się dziś pod ścianą" - mówi krajowy duszpastuch służby zdrowia ksiądz Warzeszka. To a'propos całej tej durnej sytuacji w Świdnicy, kiedy urażona na swym sumieniu farmaceutka odmówiła sprzedaży klientce środka antykoncepcyjnego na receptę. Tylko drogi panie księże, kto tu kogo do kurwy nędzy stawia pod ścianą?

Ewidentnie to państwo farmaceuci stawiają nas pod ścianą. Jeszcze trochę a odmówią sprzedaży środków przeciwbólowych. Bo przecież jak nas coś boli, to pewnie bóg tak chciał i w ten sposób chciał nas ukarać. A woli boskiej nie można się sprzeciwiać, nie można się jej przeciwstawiać i zwalczać jakimiś przeciwbólowymi pastylkami. Można sobie wyobrazić jeszcze więcej, tylko po co?

Jako zaprzysięgły ateista nigdy nie podjąłbym się pracy w sklepie z dewocjonaliami, bo po prostu nie mógłbym tym badziewiem handlować. Nie pozwalałoby mi na to moje sumienie, nawet bez klauzuli. Jednocześnie nie żądam zakazu handlu tym chujstwem, bo zakładam, że są jednak ludzie, którym do czegoś to jest potrzebne. Do modlenia, się, wsadzania w cipę, w dupę, w ucho, do zawieszenia na szyi. Ich sprawa, sprawa ich gustu i potrzeb, nie mój problem. To samo mniej więcej proponowałbym państwu farmaceutom. Nie muszą pracować w miejscu, które urąga ich poczuciu przyzwoitości i brutalnie gwałci ich delikatne sumienia. Nie muszą też handlować pigułkami, mogą sprzedawać kosiarki albo sprzątać ulice. Wolny wybór, czyste sumienia. Amen.
środa, 16 maja 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/05/2699-sumienia-rozstrzeliwane-pod-sciana.html

Data: 2012-05-16 15:30:59
Autor: mkarwan
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fb35334$0$1307$65785112news.neostrada.pl...
http://revelstein.blox.pl/2012/05/2699-sumienia-rozstrzeliwane-pod-sciana.html

revelstein o sobie
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075

Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html

Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością
http://revelstein.blip.pl/

Data: 2012-05-16 17:37:42
Autor: Rafał
Dnia Wed, 16 May 2012 09:11:41 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Jak to kto: Jarosław Kaczyński.

Data: 2012-05-16 18:32:55
Autor: Grzegorz Z.
Sumienia rozstrzeliwane pod ścianą
Bogdan Idzikowski napisał:

duszpastuch

:)))))

http://revelstein.blox.pl/2012/05/2699-sumienia-rozstrzeliwane-pod-sciana.html

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Sumienia rozstrzeliwane pod ścianą