Sumliński: Jeżeli Donald T. nie zostanie os ądzony, z pewnością wrĂłci do polityki

Data: 2017-08-22 15:52:16
Autor: Lord Donald
Sumliński: Jeżeli Donald T. nie zostanie os ądzony, z pewnością wrĂłci do polityki
Sumliński: Jeżeli Donald T. nie zostanie osądzony, z pewnością wróci do polityki

Odkąd PiS zdobyło władzę, od wiosny - jesieni 2015 roku oczekiwaniem moim i milionów Polaków było, aby nowa władza naprawiła ten kraj.

Właśnie po to Prawo i Sprawiedliwość otrzymało tak olbrzymi mandat zaufania, mandat, jakiego nie uzyskała żadna partia polityczna po roku 1989. Jednym z fundamentów tego zaufania było pokazanie w prawdzie najnowszej historii Polski - przede wszystkim historii III RP. Chodziło o położenie kresu tym wszystkim patologiom, pokazanie ich w prawdzie, nazwanie rzeczy po imieniu i rozliczenie - w duchu ideałów prawa i sprawiedliwości - po to, by tego typu patologie nigdy w przyszłości już nie miały miejsca.

https://parezja.pl/sumlinski-jezeli-donald-t-zostanie-osadzony-pewnoscia-wroci-polityki/

Data: 2017-08-22 07:02:13
Autor: japanizer
On Tuesday, August 22, 2017 at 10:52:18 PM UTC+9, Lord Donald wrote:
[...]

Jak to dobrze, że Polskę nwiedziła "dobra zmiana" i patologie alimenciarzy na najwyższych stanowiskach w kraju znikły!

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/60-tysiecy-premii-dla-kochanki-joanny-klimek-prezesa-tvp-kurskiego/310bg6e

  Od miesięcy TVP ukrywała, że w ślad za romansem prezesa Jacka Kurskiego (51   l.) z byłą już dyrektor Joanną Klimek szły nieprzeciętne gratyfikacje   finansowe. Wiemy dlaczego!

  Klimek w niespełna 5 miesięcy dostała aż cztery ekstrawypłaty z TVP,   borykającej się z kłopotami finansowymi! Gdy związek z Kurskim nabierał   rumieńców, premie rosły. Zaczęło się od 13 tys. zł i 10 tys. zł, ale 21 lipca   Klimek dostała... nagrodę specjalną prezesa TVP! Przelew opiewał na 18,2 tys.   zł. A już trzy tygodnie później dostała rekordową w czasie swojej pracy premię   aż 19,6 tys.!

Ot, jebaka Kurski. Wyjebał Klimek, wyjebał wyborców PiS.

Data: 2017-08-22 16:44:01
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
Sumliński: Jeżeli Donald T. nie zostanie osądzony, z pewnością wróci do
polityki

Kto jest Sumliński? Jakiś PiS-owski guru czy inny wróżbita? Skąd wynalazłeś tego idola? Czy to ten: https://www.youtube.com/watch?v=a2grrVSrXlA ?

CL

Data: 2017-08-23 13:01:11
Autor: Presidente de San Escobar
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Sumliński: Jeżeli Donald T. nie zostanie osądzony, z pewnością wróci do polityki

Co tam u Sumlińskiego - z jakich książek teraz zżyna swoje baśnie? :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-25 11:59:49
Autor: Budzik
[...]

To przeciez bzdura...

Ktos kto to pisał nie ma podstawowej wiedzy...

PiS otrzymał 37% głosów.

Wiecej w poprzednich wyborach dostali: AWS, SLD no i PO x 2.

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2017-08-25 16:49:05
Autor: Lord Donate

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA7DC871DB93EAbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Przy 19% ogółu głosujących czyli na kota zagłosowało ok. 07% uprawnionych do głosowania czyli motłoch.

CL

Data: 2017-08-25 19:59:49
Autor: Budzik
Sumliński: Jeżeli Donald T. nie zostanie osądzony, z pewnością wróci do polityki
Użytkownik Lord Donate ciemnylud@kupi.to ...

[...]

Jakie 19%?
Frekwencja wynosiła ok 50% i pod tym względem te wybory nie rózniły sie specjalnie od poprzednich.

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2017-08-26 06:36:16
Autor: Lord Donate
Sumliński: Jeżeli Donald T. nie zostanie osądzony to się pochlastam!
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA7DCD83805E3Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Poprzednie były sfałszowane! ;-))

CL

Data: 2017-08-25 22:35:18
Autor: Presidente de San Escobar
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]

Ktos kto to pisał nie ma podstawowej wiedzy...
PiS otrzymał 37% głosów.
Wiecej w poprzednich wyborach dostali: AWS, SLD no i PO x 2.

Sumliński jak nie zżyna to kłamie.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Sumliński: Jeżeli Donald T. nie zostanie os ądzony, z pewnością wrĂłci do polityki