Sumliński: "Lepper miał nagrania dotyczące gazowego przekrętu stulecia". W tle: Tusk, Pawlak i ukraińskie SBU

Data: 2017-02-27 11:44:57
Autor: Lord Donald
Sumliński: "Lepper miał nagrania dotyczące gazowego przekrętu stulecia". W tle: Tusk, Pawlak i ukraińskie SBU
Sumliński: "Lepper miał nagrania dotyczące gazowego przekrętu stulecia". W tle: Tusk, Pawlak i ukraińskie SBU [WIDEO]

- To było moje pierwsze źródło, z jego kancelarii dowiedziałem się o tym, że Lepper prowadził interesy na Wschodzie, że znał Mykołę Hinajło, rzekomego księdza prawosławnego, naprawdę oficera Służby Bezpieczeństwa Ukrainy, człowieka powiązanego z wieloma wpływowymi ludźmi na Wschodzie. To źródło przekazywało mi informacje, że Lepper zawiązał szereg niebezpiecznych związków, to źródło poinformowało, że ma materiały dotyczące ,,gazowego przekrętu stulecia". Później odzyskałem po siedmiu latach kontakt z Tomaszem Budzyńskim i w roku 2015 on mówi mi dokładnie to samo, co Ryszard Kuciński. Oni się nie znali, nigdy wcześniej się nie spotkali, nikomu o tym nie mówiłem, a on mówi dokładnie to samo - mowił o swoim śledztwie ws. tajemnicznego zgonu Andrzeja Leppera dziennikarz śledczy Wojciech Sumliński w programie "Republika po południu".

http://www.dzienniknarodowy.pl/5719/sumlinski-lepper-mial-nagrania-dotyczace-gazowego-/

Sumliński: "Lepper miał nagrania dotyczące gazowego przekrętu stulecia". W tle: Tusk, Pawlak i ukraińskie SBU