Sumowanie ważności konta w PF?

Data: 2009-03-15 18:28:11
Autor: Valdi.Pavlack
Sumowanie ważności konta w PF?
Witam.
Czy w przypadku play fresh występuje sumowanie ważności konta?
Mam tutaj na myśli następującą sytuację:
1. Dzisiaj doładowuję konto za 10 zł - konto mam ważne do przyszłego roku
2. Jutro wykonuję tą samą operację i? - czy konto mam ważne już dwa lata czy
jest ono nadal ważne rok?

Data: 2009-03-15 18:41:04
Autor: SDD

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gpjd06$93s$1news.interia.pl...

2. Jutro wykonuję tą samą operację i? - czy konto mam ważne już dwa lata czy
jest ono nadal ważne rok?

Czyli - jak to mowia.
"Daj kurze grzędę a ona - jeszcze wyzej siędę".

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-15 18:50:04
Autor: Valdi.Pavlack
Sumowanie ważności konta w PF?
"SDD" news:gpjejf$h1g$1news.onet.pl

Czyli - jak to mowia.
"Daj kurze grzędę a ona - jeszcze wyzej siędę".

Stworzyłeś swój post dla samego pisania od czapy jak rozumiem... A jeżeli
jesteśmy już przy przysłowiach:
"Mowa jest srebrem a milczenie złotem" - pomyśl o tym kiedy będziesz
"produkował" kolejny post, który nie wnosi nic do dyskusji.

Data: 2009-03-15 19:08:03
Autor: Skylla
[...]

No wybacz, ale to jednak smieszne jest, aby się martwić, czy można obnizyc koszty utrzymania numeru z 5 zł na rok na jeszcze mniej...
Problem wydaje nam się absurdalny co chyba mamy prawo tu wyrazić, prawda?

S.

Data: 2009-03-15 19:57:36
Autor: Valdi.Pavlack
Sumowanie ważności konta w PF?
"Skylla" news:gpjg64$lg6$1news.onet.pl

No wybacz, ale to jednak smieszne jest, aby się martwić, czy można obnizyc
koszty utrzymania numeru z 5 zł na rok na jeszcze mniej...

Śmieszna wydaje mi się twoja interpretacja zwykłego pytania.

Problem wydaje nam się absurdalny co chyba mamy prawo tu wyrazić, prawda?

Jeżeli absurdem nazywasz to, że ktoś się o coś pyta co wcale oczywiste nie
jest to mogę ci tylko współczuć.

Nie będę cię oceniał bo nie mam do tego żadnego prawa, proszę cię tylko o to
abyś nie pisał/odpowiadał na posty, w których nie chcesz zaprezentować
żadnych merytorycznych przemyśleń, związanych z głównym nurtem wątku/tematu.

Pozdrawiam

Sumowanie ważności konta w PF?