Sunshine - W stronę słońca

Data: 2012-12-29 15:44:20
Autor: frank drebin
Sunshine - W stronę słońca
Jako¶ tak się stało, że sobie od¶wieżyłem ten fim. Chyba jakie¶ zajawki z muzyk± trafiłem na YT i tak mi siedziały w głowie.
Kiedy¶ oceniłem go na 6/10. Miałem chyba nastawienie na jaki¶ dynamiczny film akcji i wtedy jako¶ nie spełnił moich oczekiwań. Może ogl±dałem go na lapku a teraz na dużym tv, nagło¶nienie też robi swoje.

Tym razem ogl±dało mi się znakomicie.
Jeżeli pominiemy science a zostawimy same fiction to dodaj±c do tego dramat i po¶więcenie jednostki oraz bardzo fajne zdjęcia otrzymujemy bardzo zgrabny film. I to bez nadmiernego patosu i machania amerykańsk± flag±. Dynamika też niczego sobie.
Może też dorosłem ;) i co¶ innego zacz±łem zauważać w filmach?

Polecam tym, którzy nie widzieli.
Moj± ocenę podnoszę do 8/10

--
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mog± nie dostrzec różnicy.

Data: 2012-12-29 16:39:07
Autor: Hiki Koniec X-Mas Mori San
Sunshine - W stronę słońca
On 29.12.2012 15:44, frank drebin wrote:
Jakoś tak się stało, że sobie odświeżyłem ten fim. Chyba jakieś zajawki
z muzyką trafiłem na YT i tak mi siedziały w głowie.
Kiedyś oceniłem go na 6/10. Miałem chyba nastawienie na jakiś dynamiczny
film akcji i wtedy jakoś nie spełnił moich oczekiwań. Może oglądałem go
na lapku a teraz na dużym tv, nagłośnienie też robi swoje.

Tym razem oglądało mi się znakomicie.
JeĹĽeli pominiemy science a zostawimy same fiction to dodajÄ…c do tego
dramat i poświęcenie jednostki oraz bardzo fajne zdjęcia otrzymujemy
bardzo zgrabny film. I to bez nadmiernego patosu i machania amerykańską
flagÄ…. Dynamika teĹĽ niczego sobie.
Może też dorosłem ;) i coś innego zacząłem zauważać w filmach?

Polecam tym, ktĂłrzy nie widzieli.
MojÄ… ocenÄ™ podnoszÄ™ do 8/10

Sunshine jest niesamowity. To magia kina ery

--
ZUS marnuje pieniÄ…dze podatnikow, w czasie kryzysu zaciskanie pasa
_NIE DOTYCZY_ instytucji panstwowych, bo przeciez wydaja nie swoje

Data: 2012-12-29 16:41:45
Autor: Hiki Koniec X-Mas Mori San
Sunshine - W stronę słońca
On 29.12.2012 16:39, Hiki Koniec X-Mas Mori San wrote:
[...]

ktora juz sie skonczyla, podrozy w nieznane. A nie tylko naloty transformerow, glonow, obcych, kosmitow. Brak takich niesamowitych filmow. Ale co sie dziwic. Era SF w ksiazkach tez sie skonczyla, kroluja fantasy, smoki, rycerze, czarodzieje. SF - dobre SF - wiele wymaga tak od tworcow (pisarzy, producentow filmow) jak i od odbiorcow.

A po maturach giertychowych wiemy jak jest w naszym spoleczenstwie z tym "S" od "Science". Nie ma. Nikogo nie interesuje "S". MAja byc efekty i prosty przekaz, bez rozmyslania.

Data: 2012-12-29 19:49:11
Autor: Habeck Colibretto
Sunshine - W stronę słońca
Dnia 29.12.2012, o godzinie 16.41.45, na pl.rec.film, Hiki Koniec X-Mas
Mori San napisał(a):

[...]

Ta... Giertych to na całym ¶wiecie rz±dzi.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-12-29 21:10:46
Autor: Hiki Koniec Roku Mori San
Sunshine - W stronę słońca
Mori San napisał(a):

[...]

filmow. Ale cola przenosnia, u sie dziwic. Era SF w ksiazkach tez sie skonczyla, kroluja
[...]

Ta... Giertych to na całym świecie rządzi.

To byla przenosnia, u nas giertych byl ostatnim rzutem - takie zapatrzenie na zachod i usa...

Data: 2012-12-29 21:47:53
Autor: the_foe
Sunshine - W stronę słońca
W dniu 2012-12-29 21:10, Hiki Koniec Roku Mori San pisze:

To byla przenosnia, u nas giertych byl ostatnim rzutem - takie
zapatrzenie na zachod i usa...

USa ma najlepsze wyzsze uczelnie na swiecie, a nasze uniwerki ledwie lapia sie na ogony top500. KOnczy sie to tym, ze nasi inzynierowie operujÄ… myjkÄ… na zmywaku, a amerykanscy analfabeci skladaja samochody.

--
the_foe

Data: 2012-12-29 22:05:40
Autor: Hiki Koniec Roku Mori San
Sunshine - W stronę słońca
On 29.12.2012 21:47, the_foe wrote:
W dniu 2012-12-29 21:10, Hiki Koniec Roku Mori San pisze:

To byla przenosnia, u nas giertych byl ostatnim rzutem - takie
zapatrzenie na zachod i usa...

USa ma najlepsze wyzsze uczelnie na swiecie,

No tak, ale tez maja od zawsze niski pozim nizszy :)

a nasze uniwerki ledwie
lapia sie na ogony top500.

Bo u nas idzie sie na ilosc, a nie na jakosc. MEN placi od lebka ilosciowo, a nie jakosciowo.

KOnczy sie to tym, ze nasi inzynierowie
operujÄ… myjkÄ… na zmywaku, a amerykanscy analfabeci skladaja samochody.

Bo w usa jest tak, ze ludzie cenia wiedze i umiejetnosci. Moze nie skonczyc szkoly, ale byc mega mechanikiem. Bo jak go to interesuje, to sie szkoli. Sam, w warsztacie, czy gdziej.

Panuje tam tez moda na samodzielnosc wsrod mlodych.

To inny swiat, ktory ciezko porownywac z naszym. Tamten swiat w porownaniu z naszym jest wolny od podatkow, wiec chce sie pracowac. Bo jak masz swiadomosc, ze oddasz 1/10 jak juz to 9/10 twoje.

A u nas? Chce ci sie pracowac majac swiadomosc, ze zlupia Cie na 20, 40, 60% a potem jeszcze zlupia 23% vat z kazdej rzeczy co kupisz?

Data: 2012-12-30 00:46:13
Autor: Maciej Bojko
Sunshine - W stronę słońca
On Sat, 29 Dec 2012 22:05:40 +0100, Hiki Koniec Roku Mori San
<hikikomorisan@amorki.pl> wrote:

Bo w usa jest tak, ze ludzie cenia wiedze i umiejetnosci. Moze nie skonczyc szkoly, ale byc mega mechanikiem. Bo jak go to interesuje, to sie szkoli. Sam, w warsztacie, czy gdziej.

Ty patrz, tak samo jak w Europie. Albo w Azji. Albo gdziekolwiek.

To inny swiat, ktory ciezko porownywac z naszym. Tamten swiat w porownaniu z naszym jest wolny od podatkow, wiec chce sie pracowac. Bo jak masz swiadomosc, ze oddasz 1/10 jak juz to 9/10 twoje.

Tak, pod warunkiem że żyjesz w skrajnej nędzy (taka stawka obowi±zuje
dla przychodów poniżej 8700 dolców rocznie). I je¶li nie liczysz
podatków stanowych. I ewentualnych podatków lokalnych. I FICA. I innych dupereli.

--
Maciej Bójko

Data: 2012-12-30 00:49:31
Autor: the_foe
Sunshine - W stronę słońca
W dniu 2012-12-29 22:05, Hiki Koniec Roku Mori San pisze:
[...]

nie to mialem na mysli. W USA inwestuje sie w ludzi ktorzy sa w stanie tak zorganizowac prace (np. poprzez wdrazanie zaawansowanych technologii), ze samochód składaja totalni debile. W Polsce panuje model europejski (glownie niemiecki), gdzie dla wiekszosci edukacja jest zorganizowana by trzymac jak najwiecej ludzi poza przeludnionym rynkiem pracy (co jest wynikiem zbyt duzych obciazen socjalnych - miejsca pracy uciekaja) i maja malo racjonalny charakter.

--
the_foe

Data: 2012-12-30 09:56:55
Autor: Ghost
Sunshine - W stronę słońca

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kbnvgg$27b$1news.dialog.net.pl...
[...]

Detroit jest baaardzo racjonalne. Powiedz ludziom, ze nie musza konczyc szkol bo i tak w motoryzacji dostana robote, a skonczy sie totalna degrengolada. Tak, mocno to racjonalne. BTW chyba juz Ci pisalem, ze jestes idiota? W sumie w sam raz poziom hikiego.

Data: 2013-01-01 18:03:22
Autor: Grzegorz Staniak
Sunshine - W stronę słońca
On 29.12.2012, the_foe <the_foe@wupe.pl> wroted:

[...]

Mała korekta: tak się _kiedyś_ robiło. Być może nadal w tych
zakładach, które z przyczyn politycznych trudno wynieść za granicę.
Natomiast wynosi siÄ™ tam, gdzie nikogo nie obchodzi kto i jak
pracuje -- byle wyrabiał 150% normy -- wszystko, co można wynieść.

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

Data: 2012-12-30 09:53:11
Autor: Ghost
Sunshine - W stronę słońca

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:kbnkrr$sua$1news.dialog.net.pl...
[...]

Na kompleksy polecam jakas terapie.

Data: 2012-12-29 22:28:01
Autor: Habeck Colibretto
Sunshine - W stronę słońca
Dnia 29.12.2012, o godzinie 21.10.46, na pl.rec.film, Hiki Koniec Roku Mori
San napisał(a):

[...]

A możesz o tych maturach Giertycha co¶ więcej? Że niby przez niego ludzie
głupsi s±?

Data: 2012-12-29 23:16:52
Autor: Hiki Koniec Roku Mori San
Sunshine - W stronę słońca
San napisał(a):

[...]

A możesz o tych maturach Giertycha coś więcej? Że niby przez niego ludzie
głupsi są?

glupsi sa sami z siebie, a te matury byly takim odgornym przyzwoleniem i pochwala glupoty...

Data: 2012-12-29 23:25:41
Autor: Habeck Colibretto
Sunshine - W stronę słońca
Dnia 29.12.2012, o godzinie 23.16.52, na pl.rec.film, Hiki Koniec Roku Mori
San napisał(a):

A możesz o tych maturach Giertycha co¶ więcej? Że niby przez niego ludzie
głupsi s±?

glupsi sa sami z siebie, a te matury byly takim odgornym przyzwoleniem i pochwala glupoty...

Ale co tam było z tymi giertychowymi maturami, bo już nie pamiętam...

Data: 2012-12-29 23:31:53
Autor: Hiki Koniec Roku Mori San
Sunshine - W stronę słońca
San napisał(a):

[...]

To byly "matura dla kaĹĽdego"

http://forum.57.pl/temat,5501,giertychowa_matura_uczy_lenistwa.php

Data: 2012-12-29 16:55:38
Autor: Habeck Colibretto
Sunshine - W stronę słońca
Dnia 29.12.2012, o godzinie 15.44.20, na pl.rec.film, frank drebin
napisał(a):

[...]

I muzyka, muzyka też tam sporo robi.

Może też dorosłem ;) i co¶ innego zacz±łem zauważać w filmach?

Polecam tym, którzy nie widzieli.

Czy kto¶ taki jeszcze się znajdzie?!

Moj± ocenę podnoszę do 8/10

A ja zostawiam na 7. :)

Data: 2012-12-29 16:57:45
Autor: Ghost
Sunshine - W stronę słońca

Użytkownik "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kbn01c$2cr$1mx1.internetia.pl...

Jeżeli pominiemy science

Zazdraszczam

Polecam tym, którzy nie widzieli.

Nimaszans.

Data: 2012-12-29 21:44:02
Autor: the_foe
Sunshine - W stronę słońca
W dniu 2012-12-29 15:44, frank drebin pisze:
[...]

Lubie ten film za to, ze jest udana krzyzowka "Obcego", "Odysei" i "Solaris". Jako kolejna wariacja "J±dra ciemnosci" mnie juz nieco nudzi.
ode mnie 7.5/10

--
the_foe

Sunshine - W stronę słońca