Sunshine - W stronę słońca

Data: 2012-12-29 16:55:38
Autor: Habeck Colibretto
Sunshine - W stronę słońca
Dnia 29.12.2012, o godzinie 15.44.20, na pl.rec.film, frank drebin
napisał(a):

Jakoś tak się stało, że sobie odświeżyłem ten fim. Chyba jakieś zajawki z muzyką trafiłem na YT i tak mi siedziały w głowie.
Kiedyś oceniłem go na 6/10. Miałem chyba nastawienie na jakiś dynamiczny film akcji i wtedy jakoś nie spełnił moich oczekiwań. Może oglądałem go na lapku a teraz na dużym tv, nagłośnienie też robi swoje.

Tym razem oglądało mi się znakomicie.
Jeżeli pominiemy science a zostawimy same fiction to dodając do tego dramat i poświęcenie jednostki oraz bardzo fajne zdjęcia otrzymujemy bardzo zgrabny film. I to bez nadmiernego patosu i machania amerykańską flagą. Dynamika też niczego sobie.

I muzyka, muzyka też tam sporo robi.

Może też dorosłem ;) i coś innego zacząłem zauważać w filmach?

Polecam tym, którzy nie widzieli.

Czy ktoś taki jeszcze się znajdzie?!

Moją ocenę podnoszę do 8/10

A ja zostawiam na 7. :)