Suntour NCX DRL vs. RST Wish

Data: 2010-03-03 18:44:54
Autor: Tom Ray
Suntour NCX DRL vs. RST Wish
Witam,
Potrzebny mi nowy widelec na koło 28 cali i rozglądam się w temacie. Cenowo do 400 zł. Jakie macie doświadczenia z tymi modelami?
Mam rower trekkingowy, zatem preferuję jazdę po asfaltach i utwardzonych drogach o zróżnicowanym nachyleniu, dystans do 100 km dziennie. Ważę 85 kg.
Aha, no i czy manetka regulacji twardości widelca w kierownicy to użyteczna rzecz czy raczej zalatuje "lansem"?
A może macie jeszcze jakieś inne propozycje odnośnie amorka, chętnie rozważę każdą opcję.
Pozdrawiam i dzięki za sugeste...
Rayoo

Data: 2010-03-12 13:36:41
Autor: Raist
Suntour NCX DRL vs. RST Wish
Użytkownik "Tom Ray" <tomek_ray@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hmm761$p71$1news.onet.pl...
Aha, no i czy manetka regulacji twardości widelca w kierownicy to użyteczna rzecz czy raczej zalatuje "lansem"?

nie regulacji twardości, tylko po prostu blokada skoku
w trekkingach również się przydaje

Raist

Suntour NCX DRL vs. RST Wish