Data: 2020-11-11 10:19:28 | |
Autor: Maciek | |
Suntour XCM opłacalność serwisu | |
W dniu 10.11.2020 o 17:44, PeJot pisze:
Czołem. Pacjent jak w topiku, cierpi na klekot starczy i samodzielne szukanie drogi. Czy serwis połączony z wymianą ślizgów ( średnica goleni 28 mm ) jest opłacalny ? Reanimowałem w ten sposób XCRa więc praktycznie taka sama konstrukcja. Podobnie, miał duże luz. Na ślizgi wrzuciłem jakiś smar syntetyczny ze względu na plastiki. Finalnie wrócił do żywych i nie widziałem aby odbiegał w działaniu od nowego egz. IMO opłacalność jest wprost proporcjonalna do ewentualnej rdzy na goleni. Jeżeli jej nie ma lub są śladowe ilości możliwe do delikatnego spolerowania bez pozostawienia wżerów, można serwisować. |
|
Data: 2020-11-11 10:28:24 | |
Autor: PeJot | |
Suntour XCM opłacalność serwisu | |
W dniu 2020-11-11 o 10:19, Maciek pisze:
W dniu 10.11.2020 o 17:44, PeJot pisze: Ślizgi wymienione ? IMO opłacalność jest wprost proporcjonalna do ewentualnej rdzy na goleni. Chyba raczej *odwrotnie* proporcjonalna :) -- P. Jankisz "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na wiecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2020-11-11 10:47:43 | |
Autor: Maciek | |
Suntour XCM opłacalność serwisu | |
> Ślizgi wymienione ?
Tak wymienione. To był warunek konieczny. Kupiłem na alle, przyszły identyczne jak te oryginalne w amortyzatorze. Potem jeszcze znalazłem: https://activia.sgl.pl/ Do suntourów mają sporo części (jak i nowe amory często w dobrych cenach ;-) ) > >> IMO opłacalność jest wprost proporcjonalna do ewentualnej rdzy na goleni. > > Chyba raczej *odwrotnie* proporcjonalna :) > > ....ano racja :) |
|