Suntour XCM przerzutka tył

Data: 2009-07-06 13:36:50
Autor: dżepe
Suntour XCM przerzutka tył
Wpadła mi w ręce taka przerzutka, wygląda dość tandetnie i oznaczona jest tym samym logiem co kiepski widelec suntoura xcm, ponoc działa w systemie shimano i sram ale brakuje jej śruby do regulacji naprężenia linki (podobnie jak w sramach) Czy może ona obsłuzyć mechanizm 9 biegowy?

Data: 2009-07-06 15:51:23
Autor: CeZ__134
Suntour XCM przerzutka tył

[...]

Jestes pewnien ze chcesz sie babrac z takim dziadostwem ?:) Nie prosciej i wydajniej bedzie cos po protu kupic ze stajni srama albo shitmano ?:) Z pewnoscia bedzie o niebo lepiej dzialac niz owy eksperyment :)

Pozdr

CeZ__134

Data: 2009-07-06 20:23:35
Autor: dżepe
Suntour XCM przerzutka tył

[...]

Własniedlatego sie pytam czy ona cos jest warta i co :] bynajmniej jej nie kupiłem, a nie wiele o niej mogę znaleźć w necie. Ale właśnie zauwazyłem ze Zdzichu Sparrow sprzedaje taka na allegro za 85 zł i pisze że to jest 9".

Data: 2009-07-06 22:09:01
Autor: wojtek_w_pracy
Suntour XCM przerzutka tył
On 6 Lip, 15:36, "dżepe" <punk_rock_...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

Chodzi o to takie: http://picasaweb.google.pl/DeBjut/Takietam#5333933667489443890
??
Działa całkiem dobrze, zwłaszcza z manetkami pracującymi w systemie 1:1
(miałem do tego cyngle SRS Duro SL). Mając porównanie do zestawu  LXa
570/571, którego używałem po przesiadce na nowy (wyprzedaż :)) rower
mogę nieśmiało powiedzieć, że Suntour działał szybciej i bardziej
precyzyjnie. Mając porównanie do X-9 (cyngle + przerzutka) mogę
powiedzieć, że SRAM działa lepiej, ale szalonej różnicy nie ma.
Jeździłem z tym SRS dwa lata i byłem z niego zadowolony, nie łapie
luzów, nie obija się o ramę, kółka są raczej trwałe.

pozdrawiam
wojtek_n

Data: 2009-07-16 16:46:26
Autor: dzepe
Suntour XCM przerzutka tył
wojtek_w_pracy <syn.szklarza@gmail.com> napisał(a):
On 6 Lip, 15:36, "d=BFepe" <punk_rock_...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Wpad=B3a mi w r=EAce taka przerzutka, wygl=B1da do=B6=E6 tandetnie i ozna=
czona jest tym
> samym logiem co kiepski widelec suntoura xcm, ponoc dzia=B3a w systemie s=
himano
> i sram ale brakuje jej =B6ruby do regulacji napr=EA=BFenia linki (podobni=
e jak w
> sramach) Czy mo=BFe ona obs=B3uzy=E6 mechanizm 9 biegowy?

Chodzi o to takie: http://picasaweb.google.pl/DeBjut/Takietam#5333933667489=
443890
??
Dzia=B3a ca=B3kiem dobrze, zw=B3aszcza z manetkami pracuj=B1cymi w systemie=
 1:1
(mia=B3em do tego cyngle SRS Duro SL). Maj=B1c por=F3wnanie do zestawu  LXa
570/571, kt=F3rego u=BFywa=B3em po przesiadce na nowy (wyprzeda=BF :)) rowe=
mog=EA nie=B6mia=B3o powiedzie=E6, =BFe Suntour dzia=B3a=B3 szybciej i bard=
ziej
precyzyjnie. Maj=B1c por=F3wnanie do X-9 (cyngle + przerzutka) mog=EA
powiedzie=E6, =BFe SRAM dzia=B3a lepiej, ale szalonej r=F3=BFnicy nie ma.
Je=BCdzi=B3em z tym SRS dwa lata i by=B3em z niego zadowolony, nie =B3apie
luz=F3w, nie obija si=EA o ram=EA, k=F3=B3ka s=B1 raczej trwa=B3e.

pozdrawiam
wojtek_n
Załozyłem ją sobie na próbe i jeżdżę od tygodnia z manettaki deore 9 biegów, na oko wykonanie dosc toporne ale działa zupełnie ok, porównywalnie z LX.
pozdro,-

--

Suntour XCM przerzutka tył