Suntour XCM przerzutka tył

Data: 2009-07-06 15:51:23
Autor: CeZ__134
Suntour XCM przerzutka tył

Wpadła mi w ręce taka przerzutka, wygląda dość tandetnie i oznaczona jest tym
samym logiem co kiepski widelec suntoura xcm, ponoc działa w systemie shimano
i sram ale brakuje jej śruby do regulacji naprężenia linki (podobnie jak w
sramach) Czy może ona obsłuzyć mechanizm 9 biegowy?

Jestes pewnien ze chcesz sie babrac z takim dziadostwem ?:) Nie prosciej i wydajniej bedzie cos po protu kupic ze stajni srama albo shitmano ?:) Z pewnoscia bedzie o niebo lepiej dzialac niz owy eksperyment :)

Pozdr

CeZ__134

Data: 2009-07-06 20:23:35
Autor: dżepe
Suntour XCM przerzutka tył

[...]

Własniedlatego sie pytam czy ona cos jest warta i co :] bynajmniej jej nie kupiłem, a nie wiele o niej mogę znaleźć w necie. Ale właśnie zauwazyłem ze Zdzichu Sparrow sprzedaje taka na allegro za 85 zł i pisze że to jest 9".

--

Suntour XCM przerzutka tył