Suntour XCR LO wymiana sprezyny na twardsza

Data: 2010-03-31 12:26:18
Autor: Olo
Suntour XCR LO wymiana sprezyny na twardsza
W dniu 2010-03-31 11:33, Endrju pisze:
Kupilem ostatnio ww amortyzator. Niestety oryginalna sprezyna jest
duuuuuzo za miekka dla mnie, a ugiecie wstepne amortyzatora pode mna
przekracza granice przyzwoitosci. Druga sprawa, ze skok roboczy
pozostaje niewielki. (Raz ze mozliwowsc dobicia a dwa ze amortyzator
ma amortyzowac a nie uginac sie wstepnie ;-))

Wygoglałem mozliwosc utwardzenia amortyzaotra poprzez wymiane sprezyny
na motorowerowe.
Czy ktos moze potwierdzić ze sprezyna od motoroweru simson  długość
32cm, średnica zewn 22mm będzie się nadawać do tego celu? (Po ew
odpowiednim przycieciu?)

Problem z tym amorem jest taki, że jest on jedynie zabawką.
Założysz mocną sprężynę a pozniej na zjedzie rozpadnie ci się na 2 cześci.

Data: 2010-03-31 04:42:39
Autor: Endrju
On 31 Mar, 12:26, Olo <o...@poczta.fml> wrote:

Problem z tym amorem jest taki, że jest on jedynie zabawką.
Założysz mocną sprężynę a pozniej na zjedzie rozpadnie ci się na 2 cześci.

Rower sluzy do jazdy baaaaardzo rekraacyjnej i nie sadze zeby byl to
problem.
Jesli sprezyna motorowerowa nie okazalaby sie za twarda to moim
zdaniem było by git.
Zreszta kosztuje ona kilka zł, wiec nawet gdyby to nie jest jakas
strata duza...

AL

Suntour XCR LO wymiana sprezyny na twardsza