Suntour XCR - tech pytanie

Data: 2010-03-29 14:58:25
Autor: Rafał VFR
Suntour XCR - tech pytanie
Witam
Kupiłem dla syna Gianta z takim właśnie widelcem (120 mm skok)
W obu lagach są sprężyny - ale bez jaj - pode mną sag jest ledwo co 15 - 20 mm a co dopiero pod nim ....
Standardowo już moja precedua jest wybitnie prosta - wyciągam jedną sprężyne i po krzyku.
I teraz na obu lagach są takie pokrętełka do twardości; obudowa tego pokętełka to taki wielowypust na 12 ząbków - czy to można odkręcić czy to jest na wcisk ?
Zdobyłem już rurkę do dorobienia klucza ale szkoda roboty jest to jest na hama wciśniętę a nie wkręcone.
Będę zobowiązany za pomoc - bo nakręcony jestem żeby toto zrobić, że hej :-)
Szukam w googlach jakiegoś pdf ale chyba słabym jestem szukaczem, zresztą robić mi się chce a nie czytać :-)

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Data: 2010-03-29 15:00:42
Autor: Rafał VFR
Suntour XCR - tech pytanie
O mam dokładnie prawie ;-) takie korki jak tu: http://srsuntour-files.dbap.de/_public/tuningbase/downloadarea/explosions/Fork/Hydraulic_air_SF_instruction_sheet.pdf strona nr 4 na samym dole tejże storny .....
RK

Data: 2010-03-29 15:04:12
Autor: kml
Suntour XCR - tech pytanie

Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hoq8b8$g1b$1sunflower.man.poznan.pl...

I teraz na obu lagach są takie pokrętełka do twardości; obudowa tego pokętełka to taki wielowypust na 12 ząbków - czy to można odkręcić czy to jest na wcisk ?

Poproś w sklepie to dostaniesz kluczyk plastikowy do wykręcania korka - kiedyś to dawali razem z widelcami, ale sklepy nie dawały tego klientom :|

kml
Last update 14/03/2010 Jesienno-zimowa kurtka rowera Campus Vart.

Data: 2010-03-29 15:10:13
Autor: Rafał VFR
Suntour XCR - tech pytanie
Poproś w sklepie to dostaniesz kluczyk plastikowy do wykręcania korka - kiedyś to dawali razem z widelcami, ale sklepy nie dawały tego klientom :|

Aaa czyli wkręcane - dobrze. Po klucz nie pojade bo jak znam życie każą mi spadać na drzewo ale zaraz se coś dorobie ;-)
Pzdr
RK

Data: 2010-03-29 15:30:01
Autor: kml
Suntour XCR - tech pytanie

Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hoq91c$gjh$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

Powinieneś dostać ten klucz z widelcem... kiedyś widziałem w sklepie cału PUDŁO tych kluczy....