Super Sędzia prof. Marek Safjan w całym swoim życiu nic nie chlapnÄ…Ĺ‚! ChwaĹ‚a bohaterowi! :-)

Data: 2019-09-16 09:59:11
Autor: A. Filip
Super Sędzia prof. Marek Safjan w całym swoim życiu nic nie chlapnÄ…Ĺ‚! ChwaĹ‚a bohaterowi! :-)
https://www.rmf24.pl/raporty/raport-batalia-o-sady/afera-hejterska/news-byly-prezes-tk-o-antysemickich-wpisach-dudzicza-budzi-to-moj,nId,3206240
Były prezes TK o antysemickich wpisach Dudzicza: Budzi to moj± odrazę moraln±

"Takie wypowiedzi budz± moj± odrazę moraln±" - mówi w rozmowie z Onetem
sędzia TSUE i były prezes Trybunału Konstytucyjnego prof. Marek Safjan,
pytany o wpisy członka KRS Jarosława Dudzicza, który pisał, że Żydzi to
naród "parszywy i podły[, nic im się nie należy]".  [...]

To że "starannie wykastrowano" przy jakiej okazji pojawił się taki
"pozornie anonimowy" wpis *MUSI* być oczywi¶cie bez żadnego znaczenia! :-)

Tak jak w przypadku "Greenpeace w 3mie¶cie": kara musi być ale raczej+
będzie "¶miesznawa" szczególnie skoro zdaniem ministra spraw zagranicznych
państwa Izrael "Polacy wyssali antysemityzm z mlekiem matki".
Czy *takie* wypowiedzi *też* budz± odrazę moralnego autorytetu
w randze profesora?

P.S. jak się przejrzy "wypowiedzi całego życia" prof. Safjana to IMHO
przynajmniej na 40% "co¶+ się do opierdalania znajdzie".
Komu¶ się zechce szukać? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-16 01:05:50
Autor: Bruno Brunowski
Super Sędzia prof. Marek Safjan w całym swoim życiu nic nie chlapnął! Chwała bohaterowi! :-)
W dniu poniedziałek, 16 wrze¶nia 2019 10:01:56 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

P.S. jak się przejrzy "wypowiedzi całego życia" prof. Safjana to IMHO
przynajmniej na 40% "co¶+ się do opierdalania znajdzie".

Jak±¶ konkretn± my¶l chciałe¶ uzewnętrznić, czy tak tylko wpadłe¶ pobełkotać?

--
Bruno

Data: 2019-09-16 10:06:43
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

Komu¶ się zechce szukać? :-)

Jak±¶ konkretn± my¶l chciałe¶ uzewnętrznić, czy tak tylko wpadłe¶

Je¶li ty nie dostrzegasz takiej my¶li to z pewno¶ci± nie jeste¶ w mojej
grupie docelowej.  Jako¶ nie zamierzam niczego zmieniać *dla ciebie* .

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-16 01:14:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 16 wrze¶nia 2019 10:08:41 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Je¶li ty nie dostrzegasz takiej my¶li to z pewno¶ci± nie jeste¶ w mojej
grupie docelowej.  Jako¶ nie zamierzam niczego zmieniać *dla ciebie* .

Trzeba było od razu mówić, ze na bełkocik wpadłe¶. Najlepiej taguj takie wpisy. Np. takim znaczkiem: [B].

--
Bruno

Data: 2019-09-16 11:40:33
Autor: Jacek Bialy
Super Sędzia prof. Marek Safjan w całym swoim życ iu nic nie chlapnął! Chwała bohaterowi! :-)
NTG

Data: 2019-09-16 20:46:40
Autor: A. Filip
Super Sędzia prof. Marek Safjan w całym swoim życiu nic nie chlapnÄ…Ĺ‚! ChwaĹ‚a bohaterowi! :-)
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
NTG

Żyłowanie w górę standardów *dla wszystkich* sędziów to nie polityka jak
wspaniały/wredny  PiS robi reformę/zagarnięcie s±dów? :-)
Ja opierdalanego sędziego nie będ± bronił "jak niepodległo¶ci" ale meczu
walkowerem oddać nie zamierzam.  Żyłowanie standardów *dla wszystkich*
sędziów (przeważnie) mi pasuje.

Polityczne judo to sztuka przekierowania (sporej+ czę¶ci) uderzenia
przeciwnika nie tam gdzie jemu pasuje :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-09-16 12:11:03
Autor: Jacek Bialy
Super Sędzia prof. Marek Safjan w całym swoim życiu nic nie chlapnął! Chwała bohaterowi! :-)
| Kto cię obraził, ten nigdy ci [tego] nie wybaczy.
| (Przysłowie włoskie)

1) Od kiedy to w przysłowiach s± nawiasy?
2) Sk±d wiesz, że "tego"?

JB

Data: 2019-09-16 22:18:55
Autor: A. Filip
> [...]
| Kto cię obraził, ten nigdy ci [tego] nie wybaczy.
| (Przysłowie włoskie)

1) Od kiedy to w przysłowiach s± nawiasy?

1. Od kiedy tłumaczenie dosłowne z innego języka nie oddaje sensu
wystarczaj±co precyzyjnie/jednoznacznie
2. Ja tego nie wiem.  AFAIR to cytat z wikiquote.org

https://pl.wikiquote.org/wiki/Przys%C5%82owia_w%C5%82oskie
Kto cię obraził, ten nigdy ci [tego] nie wybaczy.
 Chi t'ha offeso, non ti perdona mai. (wł.)
 ¬ródło: W. Kopaliński, Słownik wyrazów obcych..., Warszawa 1989, s. 92.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!