Super - Synagoga

Data: 2009-11-07 23:58:13
Autor: sofu
Super - Synagoga

Warzywa, owoce, wędliny, ser - i Bóg w jednym miejscu. To pomysł jednego z
supermarketów w Izraelu, w którym właśnie otwarto... synagogę.

Klienci jednego z supermarketów w mieście Beersheba mogą w tym sklepie
zaspokoić
nie tylko swoje konsumenckie potrzeby. Dla wyznawców judaizmu, którzy
zapragną w
przerwie między zakupami modlitwy otwarto synagogę.

Stało się to po tym, jak menadżerowie sklepu zauważyli, że wielu
ortodoksyjnych
Żydów zachowuje się w czasie zakupów nerwowo. Okazało się, że klienci ci
stresują się, gdyż nie mogą zaspokoić swoich potrzeb duchowych. Nic więc
prostszego niż otworzyć miejsce obrządku w supermarkecie.

Właściciele sklepu już zamierzają wprowadzić synagogi do innych swoich
supermarketów. Chcą się tym samym stać sklepem numer jedne dla
ortodoksyjnych
wyznawców judaizmu.

kg/sk

http://www.tvn24.pl/26086,1621306,0,1,super-_-synagoga,wiadomosc.html

Czyli TVN żydoli na okrągło... Swoją drogą, to mi wygląda na podsuwanie
pomysłów
dla naszych rządowych katolickich Żydów, co by w TESCO zaczęli super
koścoiły
ustawiać, aby nasze mohery nie musiały w niedzielę biegać w tę i we wtę
tylko w
przerwie na wydawanie tygodniówki na tanie buble, mogli się pomodlić o to,
by im
starczyło do następnego...

To już wiem, skąd te nasi Żydzi czerpią takie różniste pomysły...

boukun

Ja sie obawiam, ze znowu sie znajdzie jakis prorok, który wypierdoli market
z synagogi......
 i od nowa Macieju.

sofu

Super - Synagoga