Super droga k***o! :)

Data: 2010-07-01 20:13:06
Autor: MadMan
Super droga k***o! :)
Takie coś od kolegi dostałem:

http://picasaweb.google.com/kowalik.krzysztof/BiGorajDDR?feat=directlink#

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-07-01 20:27:29
Autor: arturbac
Super droga k***o! :)
W dniu 2010-07-01 20:13, MadMan pisze:
Takie coś od kolegi dostałem:

To hasło na banerze informacyjnym pasuje:
"Twój pomysł, europejskie pieniądze"

IMHO ja bym w swoim mieście próbował poinformować EU iż pieniądze
zostały wydane niepoprawnie, zmarnowane.
Bedą MUSIELI zwrócić kasę do EU gdy formalnie zostanie to potwierdzone.

Data: 2010-07-01 22:03:23
Autor: BoDro
Super droga k***o! :)
MadMan pisze:
Takie coś od kolegi dostałem:

http://picasaweb.google.com/kowalik.krzysztof/BiGorajDDR?feat=directlink#

proszę pamiętać, że ostatnio zniesiono karalność deptania trawników. Więc żeby nie dostać mandatu za rozjeżdżanie zieleniny, przejechać można wyłącznie przejazdem, a na trawnikach należy bicykl prowadzić :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-07-02 00:17:31
Autor: Wojtek Paszkowski
Super droga k***o! :)
"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote in message news:yo7zui8lqaij$.dlgrower.power.pl...
Takie coś od kolegi dostałem:

http://picasaweb.google.com/kowalik.krzysztof/BiGorajDDR?feat=directlink#

nooo, projektant ewidentnie w ostrym pijackim zugu był przez cały czas tworzenia tego arcydzieła, podobnie jak wszyscy zatwierdzający. Swoją drogą takich rozwiązań to jeszcze nigdzie nie widziałem, musi co jakaś lokalna wschodnia szkoła. Aż chyba się kiedyś wybiorę pozwiedzać.

pozdr

Data: 2010-07-02 00:45:28
Autor: arturbac
[NTG] Re: Super droga k***o! :)
W dniu 2010-07-02 00:17, Wojtek Paszkowski pisze:
_musi_ _co_ jakaś lokalna wschodnia szkoła.

Takiego określenia używała moja śp. babcia a pochodziła z Lubelskiego.
Aż miło poczytać. ;-)

Data: 2010-07-03 21:02:51
Autor: Titus Atomicus
[NTG] Re: Super droga k***o! :)
In article <i0j5q5$irg$2@news.task.gda.pl>,
 arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> wrote:

W dniu 2010-07-02 00:17, Wojtek Paszkowski pisze:
> _musi_ _co_ jakaś lokalna wschodnia szkoła.

Takiego określenia używała moja śp. babcia a pochodziła z Lubelskiego.
Aż miło poczytać. ;-)

Musi to na Rusi - tak sie na Mazowszu mowilo.

TA

Super droga k***o! :)