Data: 2014-01-29 15:14:50 | |
Autor: anacron | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Tak się zaczynam zastanawiać, czy biorąc pod uwagę ceny części, serwisu
i awaryjność takich (nie tanich) elementów jak wtryskiwacze, świece żarowe, turbosprężarka, filtr FAP etc. zakup samochodu z silnikiem diesla jest aby na pewno ekonomicznie uzasadniony... To co dołożyłem do diesla w cenie auta jeszcze się nie zwróciło, a już pojawiać się zaczynają nowe koszty. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-01-29 06:28:51 | |
Autor: zulusik25 | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Tak się zaczynam zastanawiać, ....a po co się zastanawiać? Zasadno¶ć zakupu diesela bardzo łatwo w ogłoszeniach sprawdzić. Ot jaki¶tam ford: 49 egzemlarzy w benzynie na - uwaga - 239 sztuk dizla :) Ludzie po prostu uciekaj± od ropniaków jak się tylko da. ____ grzech 626 |
|
Data: 2014-01-29 14:33:48 | |
Autor: AZ | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On 2014-01-29, zulusik25@gmail.com <zulusik25@gmail.com> wrote:
Bo diesle jada na opinii z czasow kiedy to naprawde byly ekonomiczne i maloTak się zaczynam zastanawiać, problematyczne :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-29 06:42:38 | |
Autor: zulusik25 | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Bo diesle jada na opinii z czasow kiedy to naprawde byly ekonomiczne i malo i paliły co się wlało:) Niestety po tej erze cena olejów sporzywczych została na sztucznym poziomie ON :( ____ grzech 626 |
|
Data: 2014-01-29 18:20:05 | |
Autor: Adam | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 2014-01-29 15:42, zulusik25@gmail.com pisze:
Bo diesle jada na opinii z czasow kiedy to naprawde byly ekonomiczne i malo Ale przecież wtedy ON kosztował połowę ceny benzyny. -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2014-01-29 16:20:25 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On 2014-01-29 15:28, zulusik25@gmail.com wrote:
Zasadno¶ć zakupu diesela bardzo łatwo w ogłoszeniach sprawdzić. I gdzies sie pewnie wyprzedaje flota poleasingowa. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2014-01-29 14:47:47 | |
Autor: X-Man | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
"anacron" <anacron@anacron.pl> wrote in message news:lcb2co$mq9$1news.task.gda.pl...
Tak się zaczynam zastanawiać, czy biorąc pod uwagę ceny części, serwisu cóż to jest jak z każdym innym silnikiem, jedne są bardziej udane inne mniej, stare 1.9TDI na pompie wtryskowej latały po 500tys. KM i więcej przy spalaniu 5-7l a jak się kupuje wynalazki to potem tak jest niestety, przed zakupem trzeba po prostu trochę pogrzebać w necie i wybrać jakąś sprawdzoną już i w miare niezawodną konstrukcję. Swoją drogą wiadomo że ceny w ASO są z kosmosu, mnie kiedyś (w normalnym sklepie)komplet 4 świec żarowych wyniósł 120zł czy coś, czy to jest dużo jak się je wymienia raz na kilka lat ? turbosprężarka? normalnie starcza na 200-300kkm jak dobrze poszukasz po allegro to z rozbitka z małym przebiegiem dostaniesz taką za mniej niz tysiąc zł. albo oddasz starą do regeneracji za 700-1000zł. (a w ASO ile 4-5k?) itd.... ważne żeby się nei wpakowac na jakąś wadliwą konstrukcję jak ta pompa wtryskowa co ci opiłkami zabiła cały układ paliwowy i nie trymać się ślepo ASO skoro wiadomo co tam się wyprawia... Sam jeżdżę dieslem z 2006r na liczniku ma około 200kkm, pompowtryski oryginalne, DPF brak, turbosprężarkę wymieniłem tylko dlatego że chciałem moc podnieść tak jak i sprzęgło, poza tym padł czujnik ciśnienia w pompie ABS, zrobiili mi w serwisie pomp za 500zł z 2 letnią gwarancją. Poza tym nic co by mi przychodziło do głowy, poprzednią Octavię z przebiegiem 300kkm (O1 z 2005r) sprzedałem ojcu, jeździ do dziś bez większych problemów. Ewentualnie brać auto z 7 lat gwarancji i pełnym assistance i się nie przejmować. Pzdr Piotrek |
|
Data: 2014-01-29 15:27:29 | |
Autor: WOJO | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Tak się zaczynam zastanawiać, czy biorąc pod uwagę ceny części, serwisuCóż, przebudzenie nastąpiło dość nieoczekiwanie... Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-01-29 14:34:54 | |
Autor: AZ | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On 2014-01-29, WOJO <sorry@address.unknown.hehe> wrote:
Hehe. No gdzies po drodze jest jeszcze stacja na ktorej kupil paliwo...Tak się zaczynam zastanawiać, czy biorąc pod uwagę ceny części, serwisuCóż, przebudzenie nastąpiło dość nieoczekiwanie... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-29 15:35:02 | |
Autor: anacron | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 15:27, WOJO pisze:
Tak się zaczynam zastanawiać, czy biorąc pod uwagę ceny części, serwisuCóż, przebudzenie nastąpiło dość nieoczekiwanie... To nie przebudzenie, jak kupowałem swojego w ofercie nie było LPG, gdyby było (jak teraz) w 100% byłby LPG. Silnik konstrukcyjnie lepszy (pod względem awaryjności), koszt przejazdu niższy niż przy dieslu (minimalnie) i brak w/w niezbyt trwałych podzespołów. Niechało mi się przechodzić tej samej drogi, co poprzednio aby mieć LPG niefabryczne i nadal gwarancję, chociaż dziś zastanawiam się, czy aby na pewno dobrą decyzję podjąłem. Szczególnie, że przy silnikach benzynowych w poważaniu mam gwarancję i serwisuję taniej, a z dieslem postanowiłem (i to była na pewno dobra decyzja) nie rezygnować z tej gwarancji. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-01-29 15:40:53 | |
Autor: WOJO | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
To nie przebudzenie, jak kupowałem swojego w ofercie nie było LPG, gdybyNie chcę Cię martwić, ale warunki gwarancyjne są specjalnie preparowane przez sztaby marketingowców, którzy doskonale wiedzą, jak przyciągnąć potencjalne ofiary. Następnym razem pie... gwarancję i kupuj używanego benzyniaka bez założonej instalacji LPG. Instalacje założysz sam w warsztacie, który Ci będzie odpowiadał. Koszty ewentualnych napraw wychodzą taniej niż "naprawy gwarancyjne". Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-01-29 19:36:44 | |
Autor: anacron | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 15:40, WOJO pisze:
To nie przebudzenie, jak kupowałem swojego w ofercie nie było LPG, gdybyNie chcę Cię martwić... Zmartwili mnie w ASO. Świece żarowe liczone są ponoć na 40-50 kkm, dwumasa na 100 kkm, wtryskiwacze na 80-100 kkm. No to ja w dobry rok mogę w ASO po gwarancji zostawić całkiem niezłą sumkę. :/ Tylko dlaczego jak kupowałem auto, to mi nikt tych danych nie podał? Za darmo bym nie wziął, tylko bez oglądania się za siebie wziął jednostkę Pb i założył STAGa z adaptacją (LPG). -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-01-29 20:06:31 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 o 19:36 anacron <anacron@anacron.pl> pisze:
W żadnym ASO jeszcze nic mądrego nie usłyszałem. Nigdy świeca nie padła mi po 50kkm (u Ciebie tym bardziej nie ma takiej opcji jak głównie trasy robisz). Teraz mam 120kkm i świece oryginalne. W sceniku przez te ponad 200kkm u mnie wymieniłem może w sumie ze 4 świece. TG |
|
Data: 2014-01-29 20:13:14 | |
Autor: WOJO | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Zmartwili mnie w ASO. Świece żarowe liczone są ponoć na 40-50 kkm, Bo jesteś kolejną ofiarą marketingowców. :) Jak wyślesz im linki do tej dyskusji, to okaże się, że wszystko się da zrobić na gwarancji (a dawcą części będzie kolejny "...eleń"). Ot mentalność polskich "przedsiębiorczych" ASO. Za darmo bym nie wziął, tylko bez oglądania się za siebie wziął jednostkę Pb i założyłŚwięte słowa - WOJO ze Stagiem Premium. Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-01-29 20:16:04 | |
Autor: jerzu | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On Wed, 29 Jan 2014 19:36:44 +0100, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote: Zmartwili mnie w ASO. ¦wiece żarowe liczone s± ponoć na 40-50 kkm, Z czego to auto jest zrobione? Z plasteliny? To francuzki złom, co ma ponad 400 tys. przejechane, ma trzy fabryczne ¶wiece żarowe (jedna padła... podczas pobytu auta w ASO), fabryczne wtryskiwacze, fabryczn± turbosprężarkę. A podobno to auta na F się psuj±. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-29 20:20:19 | |
Autor: WOJO | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Z czego to auto jest zrobione? Z plasteliny? To francuzki złom, co maJeżeli masz na my¶li tego mastera z sygnaturki, to nie porównuj samochodu osobowego z dostawczym w trwało¶ci czę¶ci. Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-01-29 20:23:50 | |
Autor: jerzu | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On Wed, 29 Jan 2014 20:20:19 +0100, "WOJO"
<sorry@address.unknown.hehe> wrote: Jeżeli masz na my¶li tego mastera z sygnaturki, to nie porównuj samochodu osobowego z dostawczym w trwało¶ci czę¶ci. Ale ten sam silnik był montowany i w terenówkach Nissana :) I dlaczego mam nie porównywać? Silnik jest silnik - jako¶ specjalnie konstrukcyjnie nie odbiega od 2.2 dCi stosowanego w Lagunie. Wiele czę¶ci ma wspólnych. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-29 20:43:50 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 2014-01-29 20:23, jerzu pisze:
On Wed, 29 Jan 2014 20:20:19 +0100, "WOJO" Tak, tylko że u Ciebie to 2.5dCi 100KM, a w Lagunie 2.2 dCi 150KM. Odpowiednio dla 2,5 to 170KM, czyli 70% więcej mocy, a to 'drobna' różnica. Szczegółów konstrukcyjnych nie sprawdzałem, nic do francuzów nie mam (a wręcz jestem zdania, że jeżeli chodzi o diesle CR to jest to klasa sama dla siebie) niemniej sprężarka leci szybciej, wtryski też, podobnie będzie ze ¶wiecami. Niemniej faktem jest, że koreańska konkurencja może się do Wisły sama spu¶cić i nakryć na końcu dwumas± :) |
|
Data: 2014-01-29 19:53:20 | |
Autor: AZ | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On 2014-01-29, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:
Ja to sie na tym nie wyznaje ale czy sprezarek nie robi 1-2 firmy i te same sa montowane w sporej wiekszosci samochodow? Podobnie z wtryskami? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-29 21:33:21 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 2014-01-29 20:53, AZ pisze:
On 2014-01-29, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote: Nawet gdyby tak było (a nie jest) to jest to kwestia ile za taką sprężarkę się płaci, jakie jest 'wysilenie silnika', eksploatacja itd. W Lagunie II typową przypadłością jest pad turbosprężarki ~150kkm. Czy się tym martwić? Nie :) |
|
Data: 2014-01-29 20:58:24 | |
Autor: jerzu | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On Wed, 29 Jan 2014 20:43:50 +0100, Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com>
wrote: Tak, tylko że u Ciebie to 2.5dCi 100KM, a w Lagunie 2.2 dCi 150KM. Jest też 2.5 dCi 145/150KM w Master/Movano/Interstar. Jako¶ bardziej awaryjne nie s±. Jest tam inna turbosprężarka, to fakt, ale reszta (blok/głowica) to samo. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-29 21:05:49 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 2014-01-29 20:58, jerzu pisze:
On Wed, 29 Jan 2014 20:43:50 +0100, Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com> Tak, ale dochodzi jednak inna eksploatacja. Sam blok/głowica to jednak za mało, a dyskusja zasadniczo wskazywała na uszkodzenia innych elementów :) |
|
Data: 2014-01-29 15:28:10 | |
Autor: abn140 | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lcb2co$mq9$1news.task.gda.pl... Tak się zaczynam zastanawiać, czy bior±c pod uwagę ceny czę¶ci, serwisu temu sie chyba mimo wszystko d oplacal.... http://tiny.pl/q1dbg mam nadzieje ze link chodzi... ps wnetrze tego auta przeraza.... ile maja w takim razie te w pl ? ps2 faktycznie ciekawe ile wymian drogich czesci takie auto przerobilo....., ponoc nowe auta sa nietrwale..... |
|
Data: 2014-01-29 16:20:10 | |
Autor: Ergie | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lcb2co$mq9$1@news.task.gda.pl...
To co dołożyłem do Witamy w rzeczywistości :-) Tak jest smutna prawda, że kupując Diesla, masz na starcie 5 tys. więcej do wydania + 15 tysięcy do wydania na remont po przejechaniu 100 tysięcy km. W tym czasie na paliwie oszczędzisz 4l / 100km czyli jakieś 16-20 tysięcy w zależności od cen paliwa. W najlepszym razie wyjdziesz na zero, a przecież w międzyczasie będziesz płacił droższe ubezpieczenie (procent wartości auta). Turbo diesel w porównaniu z benzyną (bez turbo) ekonomicznie nie ma sensu, ale ma lepszy moment i mniej w nim boli nieekonomiczna jazda. Pozdrawiam Ergie |
|
Data: 2014-01-29 18:33:25 | |
Autor: Cavallino | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "Ergie" <ergie@spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lcb67e$1jr$1@node2.news.atman.pl... Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lcb2co$mq9$1@news.task.gda.pl... Nie masz. Turbobenzyna potrafi kosztować podobnie, jak z gazem to dużo więcej. Wolnossących badziewi do turbodiesla porównać się nie da, chyba że będą miały o 30% mocy więcej, ale wtedy też kosztują odpowiednio więcej i kółko się zamyka. |
|
Data: 2014-01-29 18:37:38 | |
Autor: anacron | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 18:33, Cavallino pisze:
Nie masz. Masz, do diesla dopłaciłem 9k, instalacja LPG by mnie kosztowała poza ASO niespełna 3k (dobra instalacja). Nie miałbym turbo, nie miałbym FAPa, wtryskiwaczy, dmumasy etc. Miałbym tanie jeżdżenie i święty spokój. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-01-29 18:45:23 | |
Autor: Cavallino | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lcbe8v$937$1@news.task.gda.pl... W dniu 29.01.2014 18:33, Cavallino pisze: Nie masz. do diesla dopłaciłem 9k Nie dopłaciłeś. , instalacja LPG by mnie kosztowała poza Instalacja do turbobenzyniaka nie kosztuje 3k. Nie miałbym turbo, Czyli nie masz obiektu do porównania. Chyba że mówisz o benzyniaku z silnikiem 150 KM. nie miałbym A nawalił Ci? wtryskiwaczy Ciekawe, a paliwo to pewnie przez gaźnik by przelatywało? , dmumasy etc. Zdarza się i w benzyniakach. Miałbym tanie jeżdżenie i święty spokój. No chyba że ktoś by Ci sprzedał ochrzczone paliwo i rozsypałby Ci się układ paliwowy. Myślisz, że wymiana byłaby wiele tańsza, albo że ASO nie potrafi popsuć benzyniaka? Zapewniam Cię, że potrafi. Kiedyś koszty kilku napraw Alfy 146, którą im zawiozłem z jakąś pierdołą zbliżały się do 30 tys. Całe auto nie było już wtedy tyle warte. Ale robili, bo było na przedłużonej gwarancji. |
|
Data: 2014-01-30 08:39:46 | |
Autor: ToMasz | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 18:37, anacron pisze:
W dniu 29.01.2014 18:33, Cavallino pisze:wybierając silnik diesla a nie samochód, też mógłbyś uniknąć fapa dwumasy, drogiego turbo... mało tego. jeśli dobrze wylosujesz silnik, w przypadku dużej lub trudnej awarii, mozesz wstawić nowy silnik z rozbitka. ToMasz |
|
Data: 2014-01-30 22:07:14 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 2014-01-29 16:20, Ergie pisze:
Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup Teraz przesuń granicę tak drogiego remontu ze 100 na 200kkm i policz na nowo. Potem przesuń na 300kkm i policz jeszcze raz. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2014-01-31 10:31:24 | |
Autor: Ergie | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lceeu5$69h$1@news.dialog.net.pl...
Tak jest smutna prawda, że kupując Diesla, masz na starcie 5 tys. więcej Teraz przesuń granicę tak drogiego remontu ze 100 na 200kkm i policz na nowo. Potem przesuń na 300kkm i policz jeszcze raz. Rozumiem, że Ty mi gwarantujesz że auto tyle pojeździ bez remontu, tak? Bo to że komuś kto jeździ głównie na trasie rzeczywiście diesel pożyje 300 tyś to ja wiem, ale większość robi krótkie trasy dom-praca-sklep (ewentualnie szkoła) i dwa razy w roku na wakacje i dla tej większości diesel to droga modna zabawka. Ps. Do benzyny można założyć gaz i tez policzyć "jeszcze raz". :-) Pozdrawiam Ergie |
|
Data: 2014-01-31 18:28:54 | |
Autor: Cavallino | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "Ergie" <ergie@spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lcfqhl$qkt$1@node1.news.atman.pl... Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lceeu5$69h$1@news.dialog.net.pl... A przy benzyniaku kto Ci gwarantuje? |
|
Data: 2014-01-31 19:55:59 | |
Autor: anacron | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 31.01.2014 18:28, Cavallino pisze:
A przy benzyniaku kto Ci gwarantuje? Diesle nie są już tak twarde jak kiedyś, wydaje się, że trwałość obydwu rodzajów jednostek staje się podobną. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-01-31 20:04:26 | |
Autor: Cavallino | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lcgrjs$2kc$1@news.task.gda.pl... W dniu 31.01.2014 18:28, Cavallino pisze: A benzyniaki nigdy nie były. Teraz również dostały praktycznie WSZYSTKIE negatywne cechy nowoczesnych diesli. Oczywiście nie mówię o wolnossących z poprzedniej epoki, ale ich nie idzie w żaden sposób porównać z nowoczesnym, małym turbodieslem. |
|
Data: 2014-02-01 01:36:41 | |
Autor: the_foe | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 2014-01-31 20:04, Cavallino pisze:
A benzyniaki nigdy nie były. 2-suwowe jak najbardziej. -- @foe_pl |
|
Data: 2014-02-01 07:10:48 | |
Autor: Cavallino | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lchfio$fsl$3@news.dialog.net.pl... W dniu 2014-01-31 20:04, Cavallino pisze: Nie słyszałem o niezawodnym 2-suwowym benzyniaku w samochodzie. Za to znam kupę przykładów odwrotnych. |
|
Data: 2014-01-29 18:10:59 | |
Autor: ToMasz | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 15:14, anacron pisze:
Tak się zaczynam zastanawiać, czy biorąc pod uwagę ceny części, serwisuwszystko zależy. Jak kupowałem pierwszego diesla to palił 6, ON był dużo tańszy od benzyny, a ja czasami lałem olej jadalny, albo "oranżadę". auto umnie było do 350 tyś, potem jeszcze u znajomego zrobiło 70 tyś bez napraw silnika! drugie to hdi, bez fapa dwumasy, turbo niema zmiennej geometrii - zeby się dało bez problemu wymienić. Auto przejechało 202tyś i uległo wypadkowi. silnik dostał kpl rozrządu i naprawę uszczelnienia za 250zł kolejne auto było szukane pod względem typu silnika - i nic więcej. 90% wiedza z tej grupy. Każdy kto kupuje nowe auto, musi być "orżnięty". Tak to juz jest na świecie i nie zmienisz tego. niejednokrotnie są tu dyskusje porównawcze, gdzie jedni się chwalą że za 50tyś mają 7 lat gwarancji, ale po 3 latach "stracili" 25 tyś w wartości auta, a inni piszą że za 10 tyś kupili auto, za 5 zrobili kapitalkę i przez 3 lata wydają na naprawy zero zł. Kto ma lepiej? sam znajdź swoją drogę. ToMasz |
|
Data: 2014-01-29 19:05:51 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 o 15:14 anacron <anacron@anacron.pl> pisze:
Tak się zaczynam zastanawiać, czy biorąc pod uwagę ceny części, serwisu Aktualnie jeżdżę 3 i 4 swoim dieslem. Nr 3 to francuski HDI, nr 4 do koreański CRDI. Na jesieni sprzedałem swojego 2 diesla (jak sprzedawałem miał ponad 350kkm - kupiłem gdy miał 140kkm). Nr 1 też był franzuzem z dci - miałem go przez kilkadziesiąt kkm - sprzedałem bo potrzebowałem większego. W żadnym z nich poza świecami nie wymieniałem niczego z Twojej listy mimo, że ten z dużym przebiegiem to był parszywy franzuz z dci pod maską. Wszystkie moje diesle na mrozie pala lepiej niż benzyny sąsiadów, w żadnym nigdy nie zamarzło paliwo a leję najtańsze z markowych stacji jakie znajdę w okolicy. Fap we wspóczesnym nowym dieslem nie jest żadnym problemem, szczególnie jak się ma auto od nowości. Po przejechanych 120kkm komp pokazuje mi lekko ponad połowę zużycia dodatku do fap - a nowy "woreczek" kosztuje 300-500PLN. Jak sobie przypomnę zabawy z gazem, lub pranie na jesieni (w proszku) przewodów WN bo nówki sztuki trochę "świeciły" to zastanawiam się kto te wszystkie głupoty na necie pisze. TG |
|
Data: 2014-01-29 19:15:35 | |
Autor: atm | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Jak sobie przypomnÄ™ zabawy z gazem, lub pranie na jesieni (w proszku) Mialem dwa samochody z gazem, jedyny mankament ktory byl zwiazany z instalacja to malo dokladny wskaznik poziomu LPG. Przewodow zas nie mialem potrzeby wymieniac. Natomiast co do diesli...W moim dwumasa juz zaczynala klekotac, znajomy w swoim pojezdzie wymienil ja razem z kompletem sprzegla - 3k, drugi tez musial to zrobic choc wyszlo taniej bo starszy model (to tez jakas paranoja cenowa). |
|
Data: 2014-01-29 19:23:25 | |
Autor: Shrek | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On 2014-01-29 19:15, atm wrote:
A drugi to mały zbiornik paliwa i trzeba częściej tankować. Trzeci to mniej miejsca w bagażniku lub brak zapasu, Czwarty to 2 więcej filtry do wymiany i +kilkadziesiąt słoty na przeglądzie. Piąty to trzeba częściej regulować zawory jak nie ma hyreaulicznego kasowania luzów. Ogólnie da się przeżyć - ja też stawiałbym na LPG nie ON. Shrek |
|
Data: 2014-01-29 19:31:37 | |
Autor: atm | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On 2014-01-29 19:23, Shrek wrote:
On 2014-01-29 19:15, atm wrote: Tak, to prawda - zbiornik na gaz jest problemem. Kiedys mialem bodajze 60L. Fajnie bo rzadko trzeba tankowac ale o czymkolwiek wiekszym w bagazniku mozna bylo zapomniec. Drugi w kolo cos ok. 30L. Dojazdowka luzem w bagazniku i znacznie mniejszy zasieg. Zawsze cos za cos :] |
|
Data: 2014-01-29 19:38:41 | |
Autor: anacron | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 19:31, atm pisze:
Tak, to prawda - zbiornik na gaz jest problemem. Można zamówić integrowany, 10l Pb i 54 LPG w miejsce oryginalnego. Tylko koszt zbiornika to tak 3 x cena normalnego. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-01-29 19:43:45 | |
Autor: atm | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On 2014-01-29 19:38, anacron wrote:
W dniu 29.01.2014 19:31, atm pisze: Ha, dzieki za info. Nie wiedzialem, ze cos takiego istnieje. Co do ceny, wiesz kwestia ile kosztuje zwykly zbiornik; odzyskana przestrzen ciezko przecenic. |
|
Data: 2014-01-30 22:12:08 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 2014-01-29 19:23, Shrek pisze:
On 2014-01-29 19:15, atm wrote: Pod warunkiem, że nie ma się ciśnienia/konieczności parkowania w garażach i parkingach, których zarządca, zamiast dostosować wentylację do wymogów technicznych, woli powiesić tabliczkę z zakazem wjazdu dla aut z LPG. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2014-01-31 07:40:56 | |
Autor: Shrek | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On 2014-01-30 22:12, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Pod warunkiem, że nie ma się ciśnienia/konieczności parkowania w W zasadzie jakie to konkretnie przepisy? Samochód nie jest raczej instalacją w myśl warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Shrek. |
|
Data: 2014-01-31 09:12:21 | |
Autor: Franc | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Dnia Thu, 30 Jan 2014 22:12:08 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
Pod warunkiem, że nie ma się ci¶nienia/konieczno¶ci parkowania w garażach i parkingach, których zarz±dca, zamiast dostosować wentylację do wymogów technicznych, woli powiesić tabliczkę z zakazem wjazdu dla aut z LPG. Gdzie¶ czytałem, że te napisy to mog± sobie wieszać na zdrowie - jak maj± ochotę, czas i kasę na takie bzdury. -- Franc |
|
Data: 2014-01-31 10:34:26 | |
Autor: Ergie | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "Franc" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:krlclgcv72yq$.5kawal3rv29m$.dlg@40tude.net...
Pod warunkiem, że nie ma się ci¶nienia/konieczno¶ci parkowania w Gdzie¶ czytałem, że te napisy to mog± sobie wieszać na zdrowie - jak maj± To poczytaj jeszcze raz, bo choć znak faktycznie nie jest unormowany, więc nic nie znaczy to już tabliczka z napisem zakaz wjazdu pojazdów z instalacj± LPG lub podobna jak najbardziej jest obowi±zuj±ca. Pozdrawiam Ergie |
|
Data: 2014-01-31 11:36:44 | |
Autor: WOJO | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
To poczytaj jeszcze raz, bo choć znak faktycznie nie jest unormowany, więc nic nie znaczy to już tabliczka z napisem zakaz wjazdu pojazdów z instalacj± LPG lub podobna jak najbardziej jest obowi±zuj±ca.Kogo obowi±zuj±ca ? Ciekawe jak sprawdz±, że mam instalację gazow± - zajrz± mi pod maskę czy otworz± wlew paliwa? A może maja zamontowane czujniki gazu na wjeĽdzie? To byłby fenomenalny czujnik, bo wszystkie, które znam działaj± z odległo¶ci kilkudziesięciu centymetrów. "Zabraniać" to sobie mog±, niech spróbuj± to wyegzekwować. :) Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-01-31 11:38:26 | |
Autor: yabba | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomo¶ci news:lcfubo$k58$1node2.news.atman.pl...
To poczytaj jeszcze raz, bo choć znak faktycznie nie jest unormowany, więc nic nie znaczy to już tabliczka z napisem zakaz wjazdu pojazdów z instalacj± LPG lub podobna jak najbardziej jest obowi±zuj±ca.Kogo obowi±zuj±ca ? Wystarczy, że cokolwiek innego stanie się w takim garażu. W ramach ¶ledztwa może wypłyn±ć sprawa, że w tym samym czasie był zaparkowany samochód z LPG. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-01-31 11:59:40 | |
Autor: Budzik | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...
Wystarczy, że cokolwiek innego stanie się w takim garażu. W ramach No i? |
|
Data: 2014-01-31 12:59:01 | |
Autor: yabba | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA2C67F07F19ACbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ... I wtedy mandat za przechowywanie LPG w budynku do tego nie przystosowanym. Ale zaraz, zaraz. Dla kogo mandat? Dla kierowcy, dla wła¶ciciela samochodu, czy dla administratora budynku? Znaj±c jako¶ć prowadzenia ¶ledztw w Polsce, to jednak nikłe szanse, że kto¶ przy okazji zwróci uwagę na samochód z LPG. To nie NCIS. :) -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-01-31 14:04:23 | |
Autor: RadoslawF | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Dnia 2014-01-31 12:59, Użytkownik yabba napisał:
Wystarczy, że cokolwiek innego stanie się w takim garażu. W ramach Mandat to bardzo optymistyczna wersja. Wjechałe¶ do garażu gdzie był zakaz dla pojazdów z LPG. Wybuchł pożar, całkiem innego samochodu ale zanim zareagowali nadpaliło twój zagazowany, butle podgrzało i zawór bezpieczeństwa wypu¶cił LPG które po wymieszaniu z powietrzem odpaliło od płomieni rozszerzaj±c pożar na kilkana¶cie kolejnych aut. Dalej liczysz tylko na mandat ? A powiniene¶ liczyć się że zwal± na ciebie koszty odszkodowań za pozostałe spalone pojazdy. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-01-31 13:57:14 | |
Autor: Budzik | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...
Wystarczy, że cokolwiek innego stanie się w takim garażu. W ramach Raczej to co ponizej to bardzo pesymistyczna. :) Wjechałe¶ do garażu gdzie był zakaz dla pojazdów z LPG.Jeżeliby ci udowodniono ze tak było, to wtedy jest temat do dyskusji. |
|
Data: 2014-01-31 15:39:41 | |
Autor: RadoslawF | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Dnia 2014-01-31 14:57, Użytkownik Budzik napisał:
Problem polega na tym że wła¶ciciel budynku/garażu maMandat to bardzo optymistyczna wersja.I wtedy mandat za przechowywanie LPG w budynku do tego nie przystosowanym. Ale zaraz, zaraz. Dla kogo mandat? Dla kierowcy, dla wła¶ciciela samochodu, czy dla administratora budynku?Wystarczy, że cokolwiek innego stanie się w takim garażu. W ramachNo i? firmę ubezpieczeniow± a ta do¶wiadczonych prawników w takich sprawach. Tobie zostaje zapytać na grupie lub wynaj±ć najtańszego prawnika w okolicy którego do¶wiadczenie opiera się w tematach rozwodowych. I nie tylko ci udowodni± ale dolicz± nawet koszt kostki przed budynkiem zjechanej przez wozy strażackie. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-01-31 14:46:45 | |
Autor: WOJO | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Wjechałe¶ do garażu gdzie był zakaz dla pojazdów z LPG.Znasz taki przypadek, czy tylko gdybasz? Zanim podgrzeje butle do tego stopnia, że zawór zacznie działać, to najpierw wyleci w powietrze bak z benzyn±, a wtedy to już wszystko jedno, czy dodatkowo jeszcze zapali się rozprężaj±cy się powoli (po co¶ s± te zawory) gaz. Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-01-31 15:46:25 | |
Autor: RadoslawF | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Dnia 2014-01-31 14:46, Użytkownik WOJO napisał:
Wjechałe¶ do garażu gdzie był zakaz dla pojazdów z LPG.Znasz taki przypadek, czy tylko gdybasz? Jak ten bak będzie nie za pełny to nie koniecznie. Takiego przypadku z gazem nie znam, znam podobne, gdzie w sytuacji osoba prywatna która nie dopełniła jakiego¶ ż±dania czy warunku kontra duża firma wynik był zawsze niekorzystny dla osoby prywatnej. Ale oczywi¶cie zawsze możesz twierdzić że nie mam racji, ile¶ tysięcy osób jeĽdzi na tej zasadzie bez PJ czy OC o nic złego się nie dzieje. Tyle zę jak się jednak stanie to koszt może być sporo wyższy niż byle mandat. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-01-31 15:39:25 | |
Autor: Ergie | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "WOJO" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:lcfubo$k58$1@node2.news.atman.pl...
Kogo obowi±zuj±ca ? Wjeżdżaj±cego. Ciekawe jak sprawdz±, że mam instalację gazow± - zajrz± mi pod maskę czy otworz± wlew paliwa? Nikt nie sprawdzi, tak samo jak nikt nie sprawdza czy za każdym razem zapinasz pasy, ale jak już się wyda to możesz zostać poci±gnięty do odpowiedzialno¶ci za spowodowanie zagrożenia. "Zabraniać" to sobie mog±, niech spróbuj± to wyegzekwować. Niejeden tak my¶lał i się zdziwił jak go na prom nie wpu¶cili. Pozdrawiam Ergie |
|
Data: 2014-01-31 15:46:50 | |
Autor: WOJO | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Niejeden tak my¶lał i się zdziwił jak go na prom nie wpu¶cili.Ale odróżniasz parkingi od promów? Dyskutujemy o parkingach... Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-01-31 16:33:12 | |
Autor: Ergie | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "WOJO" napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:lcgd0n$37h$1@node2.news.atman.pl...
Niejeden tak my¶lał i się zdziwił jak go na prom nie wpu¶cili.Ale odróżniasz parkingi od promów? Nie, ani tym ani tamtym nie można się ogolić. Dyskutujemy o parkingach... Dyskutowali¶my, ale już skończyli¶my. A prom podałem jako bardziej jaskrawy przykład że czyje¶ "wydaje mi się" ma niewiele wspólnego z rzeczywisto¶ci±. Pozdrawiam Ergie |
|
Data: 2014-02-01 17:36:33 | |
Autor: jerzu | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On Fri, 31 Jan 2014 09:12:21 +0100, Franc <wp@wp.pl> wrote:
Gdzie¶ czytałem, że te napisy to mog± sobie wieszać na zdrowie - jak maj± Kłania się prawo budowlane. Temat powracaj±cy jak bumerang. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-02-01 17:49:29 | |
Autor: WOJO | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Kłania się prawo budowlane. Temat powracaj±cy jak bumerang.A jaki¶ konkretny art. dotycz±cy tematu grupy? Może i powracaj±cy, ale nie wszyscy, wszystko przeczytali. Chętnie poczytam. WOJO |
|
Data: 2014-02-01 17:30:51 | |
Autor: Budzik | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik WOJO sorry@address.unknown.hehe ...
Kłania się prawo budowlane. Temat powracaj±cy jak bumerang.A jaki¶ konkretny art. dotycz±cy tematu grupy? Poszukaj w kontek¶cie wymaganej wentylacji. |
|
Data: 2014-02-01 20:21:01 | |
Autor: Shrek | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On 2014-02-01 18:30, Budzik wrote:
Użytkownik WOJO sorry@address.unknown.hehe ... Pytanie czy samochód z instalacj± LPG jest instalacj± w rozumieniu prawa budowlanego (a konkretnie rozporz±dzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) Shrek. |
|
Data: 2014-01-29 19:26:37 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 o 19:15 atm <_@vp.pl> pisze:
Dwumasa to nie jest specjalności diesli - praktycznie każda większa nowa benzyna ma dwumasę i turbinę (lub dwie). Ja na oryginalnej dwumasie (od nowości) zrobiłem 220kkm - czy to jest awaryjny element? Większość porównuje nowego (współczesnego) diesla do 10-15 letniej zagazowanej "beznyny" co nie ma zupełnie sensu. TG |
|
Data: 2014-01-29 19:29:43 | |
Autor: anacron | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 19:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Jak sobie przypomnę zabawy z gazem, lub pranie na jesieni (w proszku) Na LPG w sumie zrobiłem kilkaset tysięcy kilometrów i nigdy nie miałem problemu na trasie. Teraz znów diesel (3 w moim życiu) i ciach, 3 godziny czekania na lawetę na A1, a po lekturze for, obawa, co za chwilę pierdolnie. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-01-29 19:32:07 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 o 19:29 anacron <anacron@anacron.pl> pisze:
W dniu 29.01.2014 19:05, Tomasz Gorbaczuk pisze: Niefart do modelu lub konkretnego egzemplarza, zdarza się, ale nie trzeba uogólniać. TG |
|
Data: 2014-01-29 19:36:19 | |
Autor: Cavallino | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.xagoftl0g01fvf@l-089.mshome.net... W dniu 29.01.2014 o 19:29 anacron <anacron@anacron.pl> pisze: Albo nawet konkretnej stacji benzynowej. zdarza się, ale nie trzeba uogólniać. Dokładnie, u mnie zepsuło się 100% samochodów pędzonych gazem (też 1 szt), ale nie piszę, że lpg to zło samo w sobie. |
|
Data: 2014-01-29 20:18:40 | |
Autor: jerzu | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On Wed, 29 Jan 2014 19:36:19 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: Dokładnie, u mnie zepsuło się 100% samochodów pędzonych gazem (też 1 szt), ale nie piszę, że lpg to zło samo w sobie. Za to psuło ci się 100% renówek, i piszesz że Renault to zło :) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-29 21:22:06 | |
Autor: Cavallino | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:kvkie9p5jqhj05hgg8e85inunrmui49hgb@4ax.com... On Wed, 29 Jan 2014 19:36:19 +0100, "Cavallino" To już nie moja wina. , i piszesz że Renault to zło :) Bo to akurat prawda - na razie weryfikuję to tezę po raz kolejny w praktyce. Kolejna renówka - już z fabryki wyjechała ze złym softem w kompie wtrysku, |
|
Data: 2014-01-29 21:26:47 | |
Autor: jerzu | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On Wed, 29 Jan 2014 21:22:06 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: Bo to akurat prawda - na razie weryfikuję to tezę po raz kolejny w praktyce. Dziwie Ci się, że po traumatycznych przeżyciach z Megank±, kupiłe¶ kolejny produkt z tego koncernu :) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-29 21:30:35 | |
Autor: Cavallino | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:0voie9t19p24g7cqhlf6haqo9fgn8hvire@4ax.com... On Wed, 29 Jan 2014 21:22:06 +0100, "Cavallino" Przecież sami gardłowali¶cie, żeby dać im drug± szansę.... ;-) Ale rzecz jasna nie omieszkam sprzedać zanim się gwarancja skończy. |
|
Data: 2014-01-29 21:35:04 | |
Autor: jerzu | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On Wed, 29 Jan 2014 21:30:35 +0100, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: Przecież sami gardłowali¶cie, żeby dać im drug± szansę.... ;-) No tak, teraz to będzie nasza wina :) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-29 21:41:22 | |
Autor: Cavallino | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:bfpie9ddilnf9pign58mir3dt1amiu1b67@4ax.com... On Wed, 29 Jan 2014 21:30:35 +0100, "Cavallino" A co my¶lałe¶? ;-) |
|
Data: 2014-01-29 19:36:37 | |
Autor: atm | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On 2014-01-29 19:29, anacron wrote:
W dniu 29.01.2014 19:05, Tomasz Gorbaczuk pisze: Az tak zle to chyba nie jest. Ze swoim dieslem po prostu wtopilem, bardzo dobrze przygotowany do sprzedazy. Natomiast znajomy ma od nowosci Skode Octavie 1.9 (cos ok. 2008). Obecnie na liczniku ma ok 150kkm i do tej pory nie robil przy niej zadnych wiekszych napraw. Silnik i bezposredni osprzet w ogole nie byl jeszcze ruszany. |
|
Data: 2014-01-30 10:57:59 | |
Autor: Lewis | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 2014-01-29 19:36, atm pisze:
On 2014-01-29 19:29, anacron wrote: No wybacz żeby przy takim przebiegu miało coś paść w silniku... -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2014-01-30 10:06:30 | |
Autor: AZ | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On 2014-01-30, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
Jak widzisz producenci juz nauczyli uzytkownikow jakie te samochody to nietrwale sa :-) -- Artur ZZR 1200 |
|