Data: 2014-01-29 15:27:29 | |
Autor: WOJO | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Tak się zaczynam zastanawiać, czy biorąc pod uwagę ceny części, serwisuCóż, przebudzenie nastąpiło dość nieoczekiwanie... Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-01-29 14:34:54 | |
Autor: AZ | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On 2014-01-29, WOJO <sorry@address.unknown.hehe> wrote:
Hehe. No gdzies po drodze jest jeszcze stacja na ktorej kupil paliwo...Tak się zaczynam zastanawiać, czy biorąc pod uwagę ceny części, serwisuCóż, przebudzenie nastąpiło dość nieoczekiwanie... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-29 15:35:02 | |
Autor: anacron | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 15:27, WOJO pisze:
Tak się zaczynam zastanawiać, czy biorąc pod uwagę ceny części, serwisuCóż, przebudzenie nastąpiło dość nieoczekiwanie... To nie przebudzenie, jak kupowałem swojego w ofercie nie było LPG, gdyby było (jak teraz) w 100% byłby LPG. Silnik konstrukcyjnie lepszy (pod względem awaryjności), koszt przejazdu niższy niż przy dieslu (minimalnie) i brak w/w niezbyt trwałych podzespołów. Niechało mi się przechodzić tej samej drogi, co poprzednio aby mieć LPG niefabryczne i nadal gwarancję, chociaż dziś zastanawiam się, czy aby na pewno dobrą decyzję podjąłem. Szczególnie, że przy silnikach benzynowych w poważaniu mam gwarancję i serwisuję taniej, a z dieslem postanowiłem (i to była na pewno dobra decyzja) nie rezygnować z tej gwarancji. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-01-29 15:40:53 | |
Autor: WOJO | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
To nie przebudzenie, jak kupowałem swojego w ofercie nie było LPG, gdybyNie chcę Cię martwić, ale warunki gwarancyjne są specjalnie preparowane przez sztaby marketingowców, którzy doskonale wiedzą, jak przyciągnąć potencjalne ofiary. Następnym razem pie... gwarancję i kupuj używanego benzyniaka bez założonej instalacji LPG. Instalacje założysz sam w warsztacie, który Ci będzie odpowiadał. Koszty ewentualnych napraw wychodzą taniej niż "naprawy gwarancyjne". Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-01-29 19:36:44 | |
Autor: anacron | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 15:40, WOJO pisze:
To nie przebudzenie, jak kupowałem swojego w ofercie nie było LPG, gdybyNie chcę Cię martwić... Zmartwili mnie w ASO. Świece żarowe liczone są ponoć na 40-50 kkm, dwumasa na 100 kkm, wtryskiwacze na 80-100 kkm. No to ja w dobry rok mogę w ASO po gwarancji zostawić całkiem niezłą sumkę. :/ Tylko dlaczego jak kupowałem auto, to mi nikt tych danych nie podał? Za darmo bym nie wziął, tylko bez oglądania się za siebie wziął jednostkę Pb i założył STAGa z adaptacją (LPG). -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza |
|
Data: 2014-01-29 20:06:31 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 29.01.2014 o 19:36 anacron <anacron@anacron.pl> pisze:
W żadnym ASO jeszcze nic mądrego nie usłyszałem. Nigdy świeca nie padła mi po 50kkm (u Ciebie tym bardziej nie ma takiej opcji jak głównie trasy robisz). Teraz mam 120kkm i świece oryginalne. W sceniku przez te ponad 200kkm u mnie wymieniłem może w sumie ze 4 świece. TG |
|
Data: 2014-01-29 20:13:14 | |
Autor: WOJO | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Zmartwili mnie w ASO. Świece żarowe liczone są ponoć na 40-50 kkm, Bo jesteś kolejną ofiarą marketingowców. :) Jak wyślesz im linki do tej dyskusji, to okaże się, że wszystko się da zrobić na gwarancji (a dawcą części będzie kolejny "...eleń"). Ot mentalność polskich "przedsiębiorczych" ASO. Za darmo bym nie wziął, tylko bez oglądania się za siebie wziął jednostkę Pb i założyłŚwięte słowa - WOJO ze Stagiem Premium. Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-01-29 20:16:04 | |
Autor: jerzu | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On Wed, 29 Jan 2014 19:36:44 +0100, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote: Zmartwili mnie w ASO. ¦wiece ¿arowe liczone s± ponoæ na 40-50 kkm, Z czego to auto jest zrobione? Z plasteliny? To francuzki z³om, co ma ponad 400 tys. przejechane, ma trzy fabryczne ¶wiece ¿arowe (jedna pad³a... podczas pobytu auta w ASO), fabryczne wtryskiwacze, fabryczn± turbosprê¿arkê. A podobno to auta na F siê psuj±. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-29 20:20:19 | |
Autor: WOJO | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
Z czego to auto jest zrobione? Z plasteliny? To francuzki z³om, co maJe¿eli masz na my¶li tego mastera z sygnaturki, to nie porównuj samochodu osobowego z dostawczym w trwa³o¶ci czê¶ci. Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-01-29 20:23:50 | |
Autor: jerzu | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On Wed, 29 Jan 2014 20:20:19 +0100, "WOJO"
<sorry@address.unknown.hehe> wrote: Je¿eli masz na my¶li tego mastera z sygnaturki, to nie porównuj samochodu osobowego z dostawczym w trwa³o¶ci czê¶ci. Ale ten sam silnik by³ montowany i w terenówkach Nissana :) I dlaczego mam nie porównywaæ? Silnik jest silnik - jako¶ specjalnie konstrukcyjnie nie odbiega od 2.2 dCi stosowanego w Lagunie. Wiele czê¶ci ma wspólnych. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-29 20:43:50 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 2014-01-29 20:23, jerzu pisze:
On Wed, 29 Jan 2014 20:20:19 +0100, "WOJO" Tak, tylko ¿e u Ciebie to 2.5dCi 100KM, a w Lagunie 2.2 dCi 150KM. Odpowiednio dla 2,5 to 170KM, czyli 70% wiêcej mocy, a to 'drobna' ró¿nica. Szczegó³ów konstrukcyjnych nie sprawdza³em, nic do francuzów nie mam (a wrêcz jestem zdania, ¿e je¿eli chodzi o diesle CR to jest to klasa sama dla siebie) niemniej sprê¿arka leci szybciej, wtryski te¿, podobnie bêdzie ze ¶wiecami. Niemniej faktem jest, ¿e koreañska konkurencja mo¿e siê do Wis³y sama spu¶ciæ i nakryæ na koñcu dwumas± :) |
|
Data: 2014-01-29 19:53:20 | |
Autor: AZ | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On 2014-01-29, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:
Ja to sie na tym nie wyznaje ale czy sprezarek nie robi 1-2 firmy i te same sa montowane w sporej wiekszosci samochodow? Podobnie z wtryskami? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2014-01-29 21:33:21 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 2014-01-29 20:53, AZ pisze:
On 2014-01-29, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote: Nawet gdyby tak było (a nie jest) to jest to kwestia ile za taką sprężarkę się płaci, jakie jest 'wysilenie silnika', eksploatacja itd. W Lagunie II typową przypadłością jest pad turbosprężarki ~150kkm. Czy się tym martwić? Nie :) |
|
Data: 2014-01-29 20:58:24 | |
Autor: jerzu | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
On Wed, 29 Jan 2014 20:43:50 +0100, Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com>
wrote: Tak, tylko ¿e u Ciebie to 2.5dCi 100KM, a w Lagunie 2.2 dCi 150KM. Jest te¿ 2.5 dCi 145/150KM w Master/Movano/Interstar. Jako¶ bardziej awaryjne nie s±. Jest tam inna turbosprê¿arka, to fakt, ale reszta (blok/g³owica) to samo. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-01-29 21:05:49 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Super ekonomiczny diesel (?) | |
W dniu 2014-01-29 20:58, jerzu pisze:
On Wed, 29 Jan 2014 20:43:50 +0100, Artur Ma¶l±g <futrzak@polbox.com> Tak, ale dochodzi jednak inna eksploatacja. Sam blok/g³owica to jednak za ma³o, a dyskusja zasadniczo wskazywa³a na uszkodzenia innych elementów :) |
|