Super kazanie Natanka - NOWE

Data: 2011-07-18 19:37:12
Autor: Mr Bean
Super kazanie Natanka - NOWE
http://gloria.tv/?media=176256

Pomińmy religijne konotacje, posłuchajmy tego koniecznie!!!

Natanek chyba nie pożyje długo po takim kazaniu!

Data: 2011-07-18 09:13:00
Autor: Antenka
Super kazanie Natanka - NOWE
On 18 Lip, 13:37, Mr Bean <MrB...@hotmail.com> wrote:
http://gloria.tv/?media=176256

Pomi my religijne konotacje, pos uchajmy tego koniecznie!!!

Natanek chyba nie po yje d ugo po takim kazaniu!

Ks. dr hab. Piotr Natanek to nie jest byle ksiądz:

1/ Po pierwsze to góral, a ci jak pokazuje historia zawsze byli
twardzi i byle pierdnięcia się nie bali;

2/ Po drugie to ksiądz, który oprócz teologii, filozofii i oczywiście
innych dziedzin wykładanych w seminarium duchownym, ukończy historię i
dlatego nikt nie jest w stanie go omamić.  On ma szczególny zmysł
omiatania  rzeczywistości okiem tegoż historyka;

3/ Po trzecie to ksiądz katolicki posiadający wielką wiarę - są tacy
kapłani którzy nie wierzą ( o masonach już nie wspomnę)

4/ Po czwarte to Patriota - kochający Ojczyznę;

5/ Po piąte

    KSIĄDZ DR HAB. PIOTR NATANEK TO  WSPÓŁCZESNY  PIOTR  SKARGA !!!

Antenka

P.s. Zapamiętajcie to nazwisko, bo jeszcze nie raz i  nie dwa je
usłyszycie, ale wtedy może być już za późno.

Data: 2011-07-18 21:46:20
Autor: Paweł
Super kazanie Natanka - NOWE
W dniu 11-07-18 18:13, Antenka pisze:
[...]

co racja to racja. ciekawe czy słyszy głosy?

--
Paweł

Data: 2011-07-18 14:50:33
Autor: Antenka
Super kazanie Natanka - NOWE
On 18 Lip, 21:46, Paweł <j...@nie.doczekal> wrote:
W dniu 11-07-18 18:13, Antenka pisze:> On 18 Lip, 13:37, Mr Bean<MrB...@hotmail.com>  wrote:

> Ks. dr hab. Piotr Natanek to nie jest byle ksiądz:

co racja to racja. ciekawe czy słyszy głosy?

--
Paweł

Nie, ks. Natanek nie słyszy, ale ja słyszę wokół siebie chór poparcia
dla jego idei.

Antenka

Data: 2011-07-22 20:13:54
Autor: Dipol
Super kazanie Natanka - NOWE
Nie, ks. Natanek nie słyszy, ale ja słyszę wokół siebie chór poparcia
dla jego idei.

Antenka

Chor szurnietych jak on sam.

Dipol

Data: 2011-07-19 03:43:14
Autor: stevep
Super kazanie Natanka - NOWE
Dnia 18-07-2011 o 21:46:20 Paweł <jas@nie.doczekal> napisał(a):

[...]

Zapewnie podobnie jak Jarosław K. , a potem jego przydupasy wychodzą ze  skóry, aby jakoś uzasadnić bzdurę, którą palnął.

--
stevep

Data: 2011-07-22 20:14:48
Autor: Dipol
Super kazanie Natanka - NOWE
a potem jego przydupasy wychodzą ze  skóry, aby jakoś uzasadnić bzdurę, którą palnął.

Natanek nie ma zadnych przydupasow. Ani jednego.

Dipol

Data: 2011-07-22 20:13:05
Autor: Dipol
Super kazanie Natanka - NOWE
co racja to racja. ciekawe czy słyszy głosy?

Sluchalem jego kilku kazan. Mowil ze slyszy glosy. Ale nie chce mowic o tym na razie. To pewnie teraz, jak juz go suspendowali, zacznie o tym mowic.

Dipol

Data: 2011-07-19 00:58:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
Super kazanie Natanka - NOWE
poniedziałek, 18 lipca 2011 18:13. carbon entity 'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

3/ Po trzecie to ksiądz katolicki posiadający wielką wiarę - są tacy
kapłani którzy nie wierzą ( o masonach już nie wspomnę)

Ja pierdziu, coś się Antenko tak na masonów uwzięła do spółki z ks. dr. Natankiem? Rozumiem jeszcze, że mogą wadzić grupy rozłamowe typu Le Grand Orient czy Iluminaci Bawarscy, ale bogu ducha winnych Szkotów czy też Memphis-Misraim -- - ugrupowania zorientowane na kult i wtajemniczenie, nie mówiąc o RC czy GD -- -- nie należy winić za fatalny stan polityki czy też świata pieniądza. Ja osobiście nie interesuję się polityką i gospodarką -- - mam je dokładnie gdzieś -- - wiszą mi jak kilo kitu u sufitu, mnie w kierunkach inicjacyjnych jako artystę pociąga sztuka symboliczna i pierwszej klasy mistycyzm, wolny od zewnętrznych nacisków społecznych. Czego o mistycyzmie i sztuce Kościoła nie można powiedzieć, bo nigdy nie były artystowskie i autonomiczne (czyli sztuka dla sztuki), ale zawsze społecznie podrzędne, odporządkowane, służebne -- - innymi słowy: poślednie.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-19 03:45:00
Autor: stevep
Super kazanie Natanka - NOWE
Dnia 19-07-2011 o 00:58:53 Jakub A. Krzewicki <drukpakunley@gmail.org>  napisał(a):

[...]

Czemu się dziwisz, przecież wszystkiemu winni masoni i cykliści.

--
stevep

Data: 2011-07-19 03:49:56
Autor: Jakub A. Krzewicki
Super kazanie Natanka - NOWE
wtorek, 19 lipca 2011 03:45. carbon entity 'stevep' <stevep011@tkdami.net>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

Czemu się dziwisz, przecież wszystkiemu winni masoni i cykliści.

I kosmici -- - ze szczególnym uwzględnieniem mgr. nauk tajemnych Lucjusza ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-19 01:29:18
Autor: Antenka
Super kazanie Natanka - NOWE
<sweet.blue_e...@wp.pl>
> [...]

świata pieniądza. Ja osobiście nie interesuję się polityką i gospodarką -- -
mam je dokładnie gdzieś -- - wiszą mi jak kio kitu u sufitu, mnie w
[...]

No tak typowe podejście lekkoducha, bujającego w przestworzach.
Szanowny p. Jakubie, to wielki błąd, że waść nie interesujesz się
polityką, bo jak to kiedyś jeden mądry powiedział:

"JEŚLI NIE INTERESUJESZ SIĘ POLITYKĄ, TO POLITYKA ZAINTERESUJE SIĘ
TOBĄ".

Myślę, że nie muszę rozwijać tematu i tłumaczyć jak krowie na rowie,
co autor miał na myśli. :D

Antenka

P.s. Każdy wybór lub brak jego dokonania, powoduje konkretne skutki.
Nie biorąc udziału w życiu politycznym w konsekwencji zgadzam się na
rządy bandyckie, złodziejskie - jak zwał tak zwał. A odpowiedzialności
moralnej za taki unik nikt z nas nie zdejmie - na sądzie ostatecznym
każdy będzie musiał się tłumaczyć z  najdrobniejszego zaniechania i
przyzwolenia na zło. :- /

Data: 2011-07-20 02:35:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
Super kazanie Natanka - NOWE
wtorek, 19 lipca 2011 10:29. carbon entity 'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl>

[...]

P.s. KaĹźdy wybĂłr lub brak jego dokonania, powoduje konkretne skutki.
Nie biorąc udziału w życiu politycznym w konsekwencji zgadzam się na
rządy bandyckie, złodziejskie - jak zwał tak zwał. A odpowiedzialności
moralnej za taki unik nikt z nas nie zdejmie - na sądzie ostatecznym
kaĹźdy będzie musiał się tłumaczyć z  najdrobniejszego zaniechania i
przyzwolenia na zło. :- /

Szczerze? polityką zaczynam interesować się, kiedy rząd zaczyna zaglądać mi do łóżka (to też) ale przede wszystkim w księgozbiór. Wtedy wybieram inny. Z punktu widzenia czowieka piszącego głównie o czym innym niż problemy socjalne rząd nie jest bandycki, dopóki nie zaczyna nalegać uporczywie i natarczywie na zmianę jego kierunku pracy. Gdybym nie mógł pisać poezji mitologicznych i tłumaczyć różnych dekadenckich powieści fantastycznych i opowieści niesamowitych z epoki wirujących stolików (które jak mam nadzieję będą sukcesywnie począwszy od tego roku opuszczały moją szufladę) z powodu jakiejś cenzury ideologicznej, to albo starałbym się taki rząd przegłosować, albo rozważał opuszczenie kraju i pisanie zza kordonu. Nikt nie zmusi mnie do przejścia na "poważniejszą" twórczość, jeśli tego sam nie zechcę...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-19 01:46:09
Autor: Chiron
Super kazanie Natanka - NOWE
UĹźytkownik "Jakub A. Krzewicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j02dqm$79l$1@news.onet.pl...

[...]
Nawet Witkacy nie osiągnął czystej formy. IMO- to bzdura. Sztuka- im bardziej jest dla ludzi, tym wyższych jest lotów- nie odwrotnie.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Data: 2011-07-19 07:15:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Super kazanie Natanka - NOWE
wtorek, 19 lipca 2011 01:46. carbon entity 'Chiron' <chiron@onet.eu>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

Nawet Witkacy nie osiągnął czystej formy. IMO- to bzdura. Sztuka- im
bardziej jest dla ludzi, tym wyĹźszych jest lotĂłw- nie odwrotnie.

Ależ z tym się zgadzam, sztuka jest dla ludzi... to jeszcze jeden (być może najszlachetniejszy, bo abstrahujący od polityki, spraw socjalnych, ekonomicznych i ideologii) sposób otwierania trzeciego oka na czwarty wymiar ;)

PS. Jak mi tu wyjdzie Fasolka z tekstem, że nie wystarczy widzieć, a należy poprawnie interpretować dane, to ja się zapytowywuję, skąd ma pewność, że ta interpretacja jest bardziej prawdziwa niż moja poza tym, że pochodzą one z tekstów, które uznaje jako kanon natchnionych lektur. Gubi się w tym, ponieważ wnioski o nieomylności pism wysuwa z samych pism, często przedkładając je nad to, co sam postrzega...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-22 20:11:56
Autor: Dipol
Super kazanie Natanka - NOWE
Ks. dr hab. Piotr Natanek to nie jest byle ksiądz:

Od 20 lipca juz nie ksiadz. Wez to pod uwage.

1/ Po pierwsze to góral, a ci jak pokazuje historia zawsze byli
twardzi i byle pierdnięcia się nie bali;

No i co mu to teraz pomoze?

[...]

Ale zglupial od nadmuaru tych madrosci.

3/ Po trzecie to ksiądz katolicki posiadający wielką wiarę - są tacy
kapłani którzy nie wierzą ( o masonach już nie wspomnę)

Ale wiare falszywa, oparta nie na nauczaniu kosciola, ale na objawieniach prywatnych Celakowny, Mieczyslawy ze Stanow i jakiegos wloskiego ksiedza.
Wszystkie te objawienia bardzo podejrzane.

4/ Po czwarte to Patriota - kochający Ojczyznę;

Bo osmieszal Polske?

5/ Po piąte     KSIĄDZ DR HAB. PIOTR NATANEK TO  WSPÓŁCZESNY  PIOTR  SKARGA !!!

Srali muchy, bedzie wiosna.

P.s. Zapamiętajcie to nazwisko, bo jeszcze nie raz i  nie dwa je
usłyszycie, ale wtedy może być już za późno.

Juz jest za pozno. Ale dla niego.

Dipol

Data: 2011-07-18 15:02:25
Autor: stevep
Super kazanie Natanka - NOWE
Dnia 18-07-2011 o 13:37:12 Mr Bean <MrBean@hotmail.com> napisał(a):

http://gloria.tv/?media=176256

Pomińmy religijne konotacje, posłuchajmy tego koniecznie!!!

Natanek chyba nie pożyje długo po takim kazaniu!

A nie możesz nam w skrocie wyjaśnić, to jakaś nowa wersja "innych  szatanów".

--
stevep

Data: 2011-07-22 20:07:25
Autor: Dipol
Super kazanie Natanka - NOWE
A nie możesz nam w skrocie wyjaśnić, to jakaś nowa wersja "innych
szatanów".

=============
To juz chyba nie wazne. Natanek juz nie ma prawa do gloszenia kazan i odprawia mszy. Jemu odbilo za bardzo.

Dipol

Data: 2011-07-22 20:10:57
Autor: Nikanor
Super kazanie Natanka - NOWE
Dnia 22-07-2011 o 20:07:25 Dipol <dipol@wp.pl> napisał(a):
To juz chyba nie wazne. Natanek juz nie ma prawa do gloszenia kazan i  odprawia mszy. Jemu odbilo za bardzo.

No, to powinien walić na pl.soc.religia. Tu by naleĹźał do umiarkowanych  oszołomĂłw :)

--
Nikanor

Data: 2011-07-18 17:31:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
Super kazanie Natanka - NOWE
poniedziałek, 18 lipca 2011 13:37. carbon entity 'Mr Bean' <MrBean@hotmail.com>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

http://gloria.tv/?media=176256

Pomińmy religijne konotacje, posłuchajmy tego koniecznie!!!

Natanek chyba nie pożyje długo po takim kazaniu!

Savonarola się znalazł ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-18 21:51:23
Autor: Paweł
Super kazanie Natanka - NOWE
W dniu 11-07-18 13:37, Mr Bean pisze:
http://gloria.tv/?media=176256

Pomińmy religijne konotacje, posłuchajmy tego koniecznie!!!

Natanek chyba nie pożyje długo po takim kazaniu!

zakład że nic mu się nie stanie? ja wiem że to tak fajnie sobie popisać i poczuć się takim odważnym i niezłomnym. nie ma jednak żadnego zagrożenia.

--
Paweł

Data: 2011-07-19 07:10:45
Autor: Mr Bean
Super kazanie Natanka - NOWE
On 19/07/2011 3:51 AM, Paweł wrote:
[...]

Hmmm...

Od razu wyszło na wierzch, jacy 'polaczki' tutaj pisują.

Jedyny Polak to Antenka - reszta.... DEZINFORMATORZY I AGENCI, POLAKOŻERCY.

Pewnie mój post zaraz zniknie, jak zniknęło wiele innych.

Hahahahahahaha....

Data: 2011-07-19 03:44:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
Super kazanie Natanka - NOWE
wtorek, 19 lipca 2011 01:10. carbon entity 'Mr Bean' <MrBean@hotmail.com>
contaminated pl.soc.religia with the following letter:

Hmmm...

Od razu wyszło na wierzch, jacy 'polaczki' tutaj pisują.

Jedyny Polak to Antenka - reszta.... DEZINFORMATORZY I AGENCI,
POLAKOĹťERCY.

Pewnie mój post zaraz zniknie, jak zniknęło wiele innych.

Hahahahahahaha....

Ty Fasolka nie bądź taki dżej-dżej. A prędzej mi tu kaktus wyrośnie niż włos z głowy Tobie wliczając wszystkie Twoje wirtuane awatary spadnie... w jakiej ty epoce żyjesz... w XXI wieku w Europie Środkowej, a nie w epoce brązu w Azji Przedniej -- - choć tu by XIX w. i Dziki Zachód pasował z nawiedzonym preacherem z Piff-Paff City, co w jednej ręce KJV Bible trzyma, a w drugiej Colta Navy z założonymi kapiszonami jak w kiepskim spaghetti-westernie. ładuj czym prędzej te nabokje pobojczykiem na dźwigience, jeden zostaw sobie. Bo satysfakcji ze swojej roboty będziesz miał Waść tyle, co krwi innym napsujesz. I ani o jotę więcej. Przyjdziesz z tym do Piętego Świotra, nachwalisz się jakeś się pomęczył a on spyta dosadnie: na kiego grzybaś ten pokój ludziom zakłócał, a wracaj na ziemię ty nieboraku.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2011-07-19 03:59:14
Autor: stevep
Super kazanie Natanka - NOWE
Dnia 19-07-2011 o 01:10:45 Mr Bean <MrBean@hotmail.com> napisał(a):

[...]

To chyba zbyt optymistyczne, że tylko jeden debil na psp.

--
stevep

Data: 2011-07-19 17:41:19
Autor: Mr Bean
Super kazanie Natanka - NOWE
On 19/07/2011 9:59 AM, stevep wrote:
Dnia 19-07-2011 o 01:10:45 Mr Bean <MrBean@hotmail.com> napisał(a):
..
To chyba zbyt optymistyczne, że tylko jeden debil na psp.

Aleś się sam podsumował! :)

Data: 2011-07-19 13:15:14
Autor: stevep
Super kazanie Natanka - NOWE

.
To chyba zbyt optymistyczne, że tylko jeden debil na psp.

Aleś się sam podsumował! :)

Z tobą byłoby przynajmniej dwóch, ale wolałbym ognie piekielne niz takie  towarzystwo.
--
stevep

Data: 2011-07-20 18:13:17
Autor: Paweł
Super kazanie Natanka - NOWE
W dniu 11-07-19 01:10, Mr Bean pisze:
Od razu wyszło na wierzch, jacy 'polaczki' tutaj pisują.

Jedyny Polak to Antenka - reszta.... DEZINFORMATORZY I AGENCI, POLAKOŻERCY.

a nie Antenka i Mr Bean?

Pewnie mój post zaraz zniknie, jak zniknęło wiele innych.

no i nie zniknął. bardzo jesteś zawiedziony?

--
Paweł

Data: 2011-07-22 20:17:31
Autor: Dipol
Super kazanie Natanka - NOWE
zakład że nic mu się nie stanie?

Przegrales zaklad. Co stawiasz?

Dipol

Data: 2011-07-22 22:15:49
Autor: Paweł
Super kazanie Natanka - NOWE
W dniu 11-07-22 20:17, Dipol pisze:
zakład że nic mu się nie stanie?

Przegrales zaklad. Co stawiasz?

no przecież ciągle żyje.

--
Paweł

Data: 2011-07-22 23:10:52
Autor: Dipol
Super kazanie Natanka - NOWE
Użytkownik "Paweł"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j0clpf$q5i$1@node2.news.atman.pl...

W dniu 11-07-22 20:17, Dipol pisze:
zakład że nic mu się nie stanie?

Przegrales zaklad. Co stawiasz?

no przecież ciągle żyje.

Nie mowiles ze ma umrzec.

Dipol

Data: 2011-07-19 15:57:24
Autor: Stiopa
Super kazanie Natanka - NOWE
Mr Bean wrote:

http://gloria.tv/?media=176256

Pomińmy religijne konotacje, posłuchajmy tego koniecznie!!!

Natanek chyba nie pożyje długo po takim kazaniu!

A co ma nie pożyć? Kto się bedzie "nawiedzonym" przejmował? Najwyżej wierchuszka skieruje na badania psychiatryczne i usunie ze stanu kapłańskiego. I chyba słusznie zrobi bo to schizofrenia jakaś, najpierw przez 20 lat edukacji religijnej w szkołach i przez politykierstwo w kościołach odstręczyć od KRK, a szerzej od religijności w ogóle, całe pokolenie a potem szukać winnych między politykierami sobie podobnymi, zamiast uderzyć się w piersi ze słowami "nostram culpam" na ustach.
Czy  to nie niejaki JPII namawiał PolakĂłw do głosowania za wstąpieniem do UE?

--
ALWAYS THE SAME:
1. Orthodox Judaism (100%)

Data: 2011-07-20 08:01:27
Autor: MiRek_1
Super kazanie Natanka - NOWE
On 18 Lip, 12:37, Mr Bean <MrB...@hotmail.com> wrote:
http://gloria.tv/?media=176256

Pomi my religijne konotacje, pos uchajmy tego koniecznie!!!

Natanek chyba nie po yje d ugo po takim kazaniu!

kosmici przylecą z planety episilon i Bóg nie będzie wiedział co
powiedzieć człowiekowi : D

Data: 2011-07-20 10:04:30
Autor: MiRek_1
Super kazanie Natanka - NOWE
On 18 Lip, 12:37, Mr Bean <MrB...@hotmail.com> wrote:
http://gloria.tv/?media=176256

to jest lepsze
http://gloria.tv/?media=176800

Zyje na socialu, a mowi przy oltarzu "KIEDY KUPE ZROBI"
Dwulicowosc i pogarda dla wiernych.
Ci ludzie w tym kosciele daja na siebie kalumny wylewac.

Data: 2011-07-21 00:43:18
Autor: user
Super kazanie Natanka - NOWE
Am 18.07.2011 13:37, schrieb Mr Bean:
http://gloria.tv/?media=176256

Pomińmy religijne konotacje, posłuchajmy tego koniecznie!!!

Natanek chyba nie pożyje długo po takim kazaniu!

Mozgownica mu sie przegrzeje i wybuchnie?
Wytrzymalem 8 minut. Bardzo smieszne.
user

Data: 2011-07-22 20:20:19
Autor: Dipol
Super kazanie Natanka - NOWE
Mozgownica mu sie przegrzeje i wybuchnie?
Wytrzymalem 8 minut. Bardzo smieszne.
user

Teraz jak juz go wyrzucili z kaplanstwa, zabronili odprawiac mszy sw. i glosic kazan - posluchaj tego do konca. Warto.

Dipol

Data: 2011-07-22 16:38:31
Autor: Dipol
Super kazanie Natanka - NOWE
Pomińmy religijne konotacje, posłuchajmy tego koniecznie!!!

Natanek chyba nie pożyje długo po takim kazaniu!
Pozyl jeszcze 3 dni.
W dniu 20 lipca br zostal suspendowany i juz nie wolno mu glosic kazan ani odprawiac mszy sw.
Reakcja tym razem byla szybka.

Dipol