Super mocna latarka - proszę o poradę.

Data: 2013-02-26 21:37:35
Autor: p0li
Super mocna latarka - proszę o poradę.
T->Dnia 2013-02-26 21:22:41 niejaki ToMasz napisał:
witam

oświetlenie w rowerze mam, ale zastanawiam sie nad super ultra punktowo mocnym. Taki intensywny strumień świetlny troszkę usuwa pieszych z alejki rowerowej. (trąbki pneumatyczne też mam)
Problem w tym, że sam nie wiem czego chcę. tzn ma być mocne, świecić wąskim strumieniem i nie być niepotrzebnie drogie. Mogę zapłacić, 50zł, a mogę 200. Z tym że nie chciałbym płacić za akumulatorek, ładowarkę, dla mnie to niepotrzebne przedmioty. Wolałbym na r6/r3, ale na akumulatorek (18650?) też może być, ładowarkę mam. Miło by było z allegro, dealextrem, ebaya...
Po co się Tutaj "rzucam" ? już tłumaczę. mam/miałem  takie lampy:
http://allegro.pl/i3052234545.html
http://allegro.pl/i3040005648.html
a właściwie ich prawdziwe wersje, które świecą mocno. pobór prądu mają ok 2 watów, a to już jest coś. Pytanie czy lampa 3 razy droższa będzie 3 razy mocniejsza? Tak na oko, nie amperomierz? 10 razy droższa, musiała by świecić tak jak reflektor z auta, czyli pobierać 10-20 Wat mocy?

ToMasz

styknie?

http://www.zweibrueder.com/ENG/produkte/html_highperformance/html_Xserie/x21r.php?id=x21r

--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

Data: 2013-02-26 12:47:13
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 26 lutego 2013 21:37:35 UTC+1 użytkownik p0li napisał:

styknie?

http://www.zweibrueder.com/ENG/produkte/html_highperformance/html_Xserie/x21r.php?id=x21r

MagicShine... 868? o tym samym strumieniu świetlnym (i.e.1600lm nominalnie)
wydaje się być trochę tańszy niż 440EUR i trochę wygodniejszy na rower...

Data: 2013-02-26 22:33:02
Autor: ToMasz
W dniu 26.02.2013 21:47, rmikke pisze:
[...]

ale to teraz mamy konkurs najdroższych lamp? Te 200 zł o których wspomnałem, to sobie wyliczyłem tak: lampa z samochodu (fragment) ze złomu, żarówka xsenon 35W, przetwornica, zestaw 4 akumulatorków. wyjdzie mi 100zł. i pytanie jak będzie świecić? Będzie miało 200 lm czy 2000lm?

ToMasz

Data: 2013-02-26 13:41:39
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 26 lutego 2013 22:33:02 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

> [...]

ale to teraz mamy konkurs najdroższych lamp? Te 200 zł o których wspomnałem, to sobie wyliczyłem tak: lampa z samochodu (fragment) ze złomu, żarówka xsenon 35W, przetwornica, zestaw 4 akumulatorków. wyjdzie mi 100zł. i pytanie jak będzie świecić?

Krótko.

Będzie miało 200 lm czy 2000lm?

Tyle, co i w samochodzie... A, i samochodowe mają OIDP 55W.

Data: 2013-02-26 13:49:01
Autor: Gom
On 26 Lut, 22:41, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:
Tyle, co i w samochodzie... A, i samochodowe mają OIDP 55W.

55 W. to mają żarówki halogenowe (H1, H7). Palniki ksenonowe (D2R,
D2S) mają właśnie 35 W.

Super mocna latarka - proszę o poradę.