Super mocna latarka - proszę o poradę.

Data: 2013-02-27 01:52:28
Autor: Gotfryd Smolik news
Super mocna latarka - proszę o poradę.
On Tue, 26 Feb 2013, ToMasz wrote:

witam

oświetlenie w rowerze mam, ale zastanawiam sie nad super ultra punktowo
mocnym.

  Dobrze rozumiem, że należy to czytać "czyli koniecznie wyposażone
w tzw. zoom czyli zmienną ogniskową"?
  Prawdą jest, że możliwość namalowania obrazu struktury LEDa
na ogół tę "punktowość" podkreśla ;)
(mam na myśli obraz powstający w drugim ognisku - co najmniej
część "lamp z zoomem" na to pozwala).

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-02-27 10:17:51
Autor: SN .. AP
[...]

Ta 500 lumenowa wlasnie tak ma...
Z kumplemm mowimy na ten skupiony punkt swiatla i budowe diody "transformers" :D
Transformers ciagnie fest na 200-300 metrow po znakach za miastem i fajnie to wyglada bo taka
wiazka swiatla jest widoczna ala kij samobij Yody Mistrza hihihi : ]]]

Data: 2013-02-27 17:14:53
Autor: emil
[...]

Dobrze, te z reflektorem tez świecą punktowa ale poza punktem dają też światło na boki, zoomy walą tylko punktowo.
a jak ma być mocno to z diodą/diodami CREE XML z driverem na ~2.5A.

Super mocna latarka - proszę o poradę.