Super oferta - wkręcamy kupującego w poświadczanie nieprawdy

Data: 2010-03-04 13:44:19
Autor: Budzik
Super oferta - wkręcamy kupującego w poświadczanie nieprawdy
Użytkownik Maddy maddy@esi.com.pl ...

Policzyłam, że "konkurencyjna" cen z Allgero, jak się doliczy cło, VAT i przesyłkę, jest konkurencyjna o 10 (dziesięć)do 15 (piętnastu) zł, zależnie od modelu sprzętu, w stosunku do zakupu u krajowego oficjalnego dystrybutora.
A kupując w Polsce mam normalną gwarancję i wszystkie prawa z niej.
I śpię spokojnie.

czyli pani cie nie namawiała, tylko powiedziała, ze tak można.
Rownie dobrze mozesz uczciwie powiedziec co i jak, zaplacic podatki i nadal masz najtansza oferte (tyle ze z klopotliwa gwarancja). ;-)

Super oferta - wkręcamy kupującego w poświadczanie nieprawdy