Super oszczędne to Orange;)

Data: 2013-01-19 17:31:31
Autor: xxx
Super oszczędne to Orange;)
Wczoraj zadzwoniła do mnie Pani z propozycją powrotu do Orange z telefonem stacjonarnym, internetem i TV. Zrobiłem kalkulację która mnie zszokowała. Otóż płacę obecnie za nTV 59zł oraz za TV Toya 50zł (bo mama chce Polsat Sport! a nie tylko Polsat Sport News) , za internet w granicach 15-30Mb/s 49zł miesiecznie. Za telefon voip 3zł/m-c, za betamaxa żeby mama mogła pogadać bez dużych ograniczen, czyli ok.300minut tygodniowo ze stacjonarkami-ok.10zł/m-c.Opcja która nie zawiera Polsatu Sport , ma mniej więcej podobny zestaw kanałów HD, nielimitowane połaczenia na stacjonarki oraz internet 20Mb/s kosztuje w Oranżadzie 172,90zł !!!! To ja płace w sumie 171zł opłacając 2 telewizje i mając 2 operatorów voip. To gdzie te oszczędności z orange? kupa zdzierstwa i kłamstwa w reklamie!

Super oszczędne to Orange;)