Super oszczdne to Orange;)

Data: 2013-01-19 17:31:05
Autor: xxx
Super oszczdne to Orange;)
Wczoraj zadzwonia do mnie Pani z propozycj powrotu do Orange z telefonem stacjonarnym, internetem i TV. Zrobiem kalkulacj ktra mnie zszokowaa. Ot pac obecnie za nTV 59z oraz za TV Toya 50z (bo mama chce Polsat Sport! a nie tylko Polsat Sport News) , za internet w granicach 15-30Mb/s 49z miesiecznie. Za telefon voip 3z/m-c, za betamaxa eby mama moga pogada bez duych ograniczen, czyli ok.300minut tygodniowo ze stacjonarkami-ok.10z/m-c.Opcja ktra nie zawiera Polsatu Sport , ma mniej wicej podobny zestaw kanaw HD, nielimitowane poaczenia na stacjonarki oraz internet 20Mb/s kosztuje w Oranadzie 172,90z !!!! To ja pace w sumie 171z opacajc 2 telewizje i majc 2 operatorw voip. To gdzie te oszczdnoci z orange? kupa zdzierstwa i kamstwa w reklamie!

Data: 2013-01-20 13:03:45
Autor: $heikh el $hah
Super oszczędne to Orange;)
W dniu 2013-01-19 17:31, xxx pisze:
To gdzie te oszczędności z orange? kupa
zdzierstwa i kłamstwa w reklamie!

Tak, bo ta reklama była przeznaczona wyłącznie dla Ciebie...
Mnie się akurat Orange podoba. Livebox: Internet 20Mb, telefon z nielimitowanymi (rodzina w Niemczech i Szwecji, więc się przydaje), no i TV pakiet podstawowy. Całość jakoś 119 zł, a właściwie 104 zł, bo dzięki temu Funpackowi mam zniżkę na abo 15 zł (zawsze coś). No i wszyscy są szczęśliwi, tj. z Internetu brat, siostra i ja, z telefonu matka (potrafi przegadać do 3h/d), z TV ojciec (ja swój TV wywaliłem, choć miałem darmową, niezależną C+ od brata – alergia na reklamy), no i z tel. kom. oczywiście ja.
No i powiedz – gdzie indziej bym dostał to wszystko za stówę?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-20 19:22:09
Autor: xxx
Super oszczędne to Orange;)
W dniu 2013-01-20 13:03, $heikh el $hah pisze:
[...]

A jakieś kanały HD są w twojej ofercie?

Data: 2013-01-21 07:52:17
Autor: $heikh el $hah
Super oszczędne to Orange;)
W dniu 2013-01-20 19:22, xxx pisze:
[...]

Do kineskopowca? :P
Brat ma coś tam na C+, ale jak wspominałem – ja TV nie oglądam, a ojcu w zupełności wystarcza pakiet podstawowy na 10-letnim Philipsie 29". ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-22 20:31:35
Autor: xxx
Super oszczędne to Orange;)
W dniu 2013-01-21 07:52, $heikh el $hah pisze:
[...]

Na stronie http://zamawiaj.orange.pl/ dla nowych klientów, Świat HD z 22 programami HD, 20Mb/s i telefonem stacjonarnym kosztuje 172,90 zł.
Strasznie drogo, mając na uwadze iż opłacam NTV i lokalną kablówkę oraz 2 linie telefoniczne (voip oraz betamaxa) i płace mniej;).

Data: 2013-01-23 11:44:52
Autor: $heikh el $hah
Super oszczędne to Orange;)
W dniu 2013-01-22 20:31, xxx pisze:
[...]

Mimo to, nadal nie rozumiem – chciałbyś żeby Orange dostosowało ofertę do Twoich wymagań i konkurowało z mikro-providerami?
U mnie w domu się opłaca. U Ciebie nie. Mamy wolny rynek. Reklam oglądać nie musisz. To o co chodzi?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-23 18:59:31
Autor: xxx
Super oszczędne to Orange;)
W dniu 2013-01-23 11:44, $heikh el $hah pisze:
[...]

O to że płace mniej , przenoszę antenę na lato na działkę i mam nTV w dowolnym miejscu tam gdzie jest telewizor. Na działce kabelka TP SA niet;) Poza tym nawet super hiper rozwiązanie telefoniczne TP SA w postaci Combo/Neostrady z telefonem czy innym tego typu badziewiem, nie zaoferuje klientowi dowolnych ustawień i np. blokad połączeń przychodzących od natrętnych marketingowców, których numery telefonów mogę sobie blokować w ustawieniach on-line operatora voip;)
Kiepskie te oszczedności z Orange. Powiedziałem babce dzwoniącej że mam wybór kabelków z korytarza:) No i na koniec zablokowałem rozmowy przychodzące z grupy numerów z którego dzwoniła, tej.399700*

Data: 2013-01-24 03:54:40
Autor: $heikh el $hah
Super oszczędne to Orange;)
W dniu 2013-01-23 18:59, xxx pisze:

O to że płace mniej , przenoszę antenę na lato na działkę i mam nTV w
dowolnym miejscu tam gdzie jest telewizor.

No ale dalej nie rozumiem – ktoś Cię zmusza do korzystania z usług Orange? Tepsy, jako takiej – z monopolem – już nie ma, więc o co dokładnie chodzi? Wolny rynek polega na tym, że każdy może sobie wybrać co chce.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-22 00:26:46
Autor: Mario
Super oszczędne to Orange;)
[...]

Dziwne, z TV za 104? Coś kręcisz. Od miesiąca codziennie atakują mnie sprzedawcy z Orange. Za 104 to mogę mieć rozmowy nielimitowane do PL i 20MB internet. Za Eu+USa może być 119 zł. Oferta z FunPAckiem też 119 czyli TV za darmo, ale nic w niej wyjątkowego w porównaniu do darmowego multipleksu.

W netii oferują mi "na maxa 20" i Non Stop świat za 119 zł. I to na BSA,
  bo na LLU byóby o 15 zł mniej. A na ich liniach byłoby za 95 zł - 25 zł mniej.

MD

Data: 2013-01-22 11:48:10
Autor: $heikh el $hah
Super oszczędne to Orange;)
W dniu 2013-01-22 00:26, Mario pisze:
[...]

No tak – 119 zł, ale dzięki temu, że mam też komórkę w Orange, dostaję 15 zł rabatu, więc można powiedzieć, że 104 zł. I jak wspominałem, ja TV w ogóle nie oglądam, choć miałem C+ na sharingu od brata. A ojcu te kanały z podstawowego pakietu wystarczają.
O Netii nigdy więcej nie chcę słyszeć, choćby dawali dokładnie to samo za 15 zł mniej. Mnie to odpowiada. Komuś innemu nie? – mamy wolny rynek.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-01-20 19:48:24
Autor: ALEX Alpha MR
Super oszczdne to Orange;)
Dnia Sat, 19 Jan 2013 17:31:05 +-0100, xxx napisa+AUI-(a):

Wczoraj zadzwoni+AUI-a do mnie Pani z propozycj+AQU- powrotu do Orange z telefonem stacjonarnym, internetem i TV. Zrobi+AUI-em kalkulacj+ARk- kt+APM-ra mnie zszokowa+AUI-a. Ot+APMBfA- p+AUI-ac+ARk- obecnie za nTV 59z+AUI- oraz za TV Toya 50z+AUI- (bo mama chce Polsat Sport! a nie tylko Polsat Sport News)

Dekoder DVB-T od Polsatu rozkoduje Ci sygna+AUI- gratis. +- Kilka kana+AUIA8w-w
ponadto, m. in. Polsat Sport Extra.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim+AQU- flota japo+AUQ-ska nie tylko zatopi+AUI-a flot+ARk- rosyjsk+AQU-,
zatopi+AUI-a co+AVs- o wiele wi+ARk-cej: mit o wy+AXw-szo+AVs-ci bia+AUI-ej rasy :-D

Data: 2013-01-22 13:33:22
Autor: Michal Tyrala
Super oszczędne to Orange;)
On Sun, 20 Jan 2013 19:48:24 +0100, ALEX Alpha MR wrote:
 Dekoder DVB-T od Polsatu rozkoduje Ci sygna gratis. + Kilka kanaw
 ponadto, m. in. Polsat Sport Extra.

A mozesz cos wiecej? Piszesz o MUX4?

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-01-22 18:45:16
Autor: ALEX Alpha MR
Super oszczędne to Orange;)
Dnia Tue, 22 Jan 2013 13:33:22 +-0000 (UTC), Michal Tyrala napisa+AUI-(a):

 Dekoder DVB-T od Polsatu rozkoduje Ci sygna+AUI- gratis. +- Kilka kana+AUIA8w-w
 ponadto, m. in. Polsat Sport Extra.

A mozesz cos wiecej?

http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/dekoder-do-odbioru-ntc.cp

Piszesz o MUX4?

Zapewne to to.

Data: 2013-01-22 08:17:06
Autor: Marx
Super oszczdne to Orange;)
Voip na betamaxie to jakosciowo gorsze rozwiazanie od voip w TPSA. I tu jest glownie ta roznica w cenie, bo ten voip kosztuje okolo 50zl, podczas gdy w betamaxie jest prawie za darmo
Marx

Super oszczdne to Orange;)