Supercharger Tesli w Polsce

Data: 2015-12-30 20:59:26
Autor: Myjk
Supercharger Tesli w Polsce
Wed, 30 Dec 2015 20:05:27 +0100, jerzu.xyz@irc.pl
Coś się rusza w sprawie superchargerów do Tesli.

W styczniu ma ruszyć. Ale ta pod WRO jest druga. Pierwsza już działa w POZ.

http://supercharge.info/?Center=51.785807,17.373291&Zoom=8&RangeMi=160

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-12-30 18:08:52
Autor: Pszemol
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:1gzgqizljjs2c.dlgmyjk.org...
[...]

Na mapie koło Poznania dopiero zaznaczone pozwolenie ("permit").
Ale już coś jest wreszcie...
Bo Wschodnia Europa świeciła pustkami.
A tu nagle mamy 2 w Polsce, jeden w Chorwacji, Czechy, SÅ‚owacja.
Nie jest źle - już się można wybrać nad morze i "paliwo" mieć za friko!

Data: 2015-12-31 11:10:35
Autor: Myjk
Supercharger Tesli w Polsce
Wed, 30 Dec 2015 18:08:52 -0600, Pszemol
http://supercharge.info/?Center=51.785807,17.373291&Zoom=8&RangeMi=160
Na mapie koło Poznania dopiero zaznaczone pozwolenie ("permit").

Racja, mój faul.

Ale już coś jest wreszcie...

Za 10 lat będzie można coś pomyśleć, może dolarówka spadnie. ;)

Zastanawia mnie tylko przywołana opinia o zawieszeniu jak w taczce. Wiele
filmów obejrzałem i nie wygląda na to, żeby plomby wypadały bardziej niż w
innym segmencie D. Chyba, że przy tych 20" kołach tak to czuć.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-12-31 07:21:57
Autor: Pszemol
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:184moapkfqegu.dlgmyjk.org...
[...]

Wiesz, jak jesteś przyzwyczajony do Poloneza i na codzień
jeździsz czymś co kołysze jak łajba to każde sportowe auto wyda
Ci się "twarde" bo takie ma być: znasz określenie "hugs the road"?

Supercharger Tesli w Polsce