Superfachowiec.

Data: 2018-04-05 18:58:04
Autor: Zenek Kapelinder
Superfachowiec.
To kiedy twoi idole wygraja wybory zeby im zylo sie lepiej? A moze sie nie zanosi?

Data: 2018-04-06 05:08:55
Autor: stevep
Superfachowiec.
To kiedy twoi idole wygraja wybory zeby im zylo sie lepiej? A moze sie nie zanosi?

Nie wiem jakie twoje zylo i jaka kurwa ci jajka znosi.

--
stevep

Data: 2018-04-05 20:57:45
Autor: Zenek Kapelinder
Superfachowiec.
Dlaczego mnie nie dziwi ze uwazasz ze wiesz wszystko a nie znasz odpowiedzi na banalne pytania.

Data: 2018-04-06 19:25:09
Autor: stevep
Superfachowiec.
Dlaczego mnie nie dziwi ze uwazasz ze wiesz wszystko a nie znasz odpowiedzi na banalne pytania.

Bo banalne pytanie s± przygłupie zwykle najtrudniejsze.

--
stevep

Data: 2018-04-06 01:30:26
Autor: jacekbialy80
Superfachowiec.
Nu, towarzyszu Piszczyk!  Dostaliscie przydział na kozę..

_kolektyw

Data: 2018-04-06 19:26:32
Autor: stevep
Superfachowiec.
W dniu 2018-04-06 o 10:30, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Nu, towarzyszu Piszczyk!  Dostaliscie przydział na kozę..

_kolektyw

Przydzielam wam tawariszcz kliauznik pierwszego dojenia, o pardon pierdolenia.

--
stevep

Data: 2018-04-07 02:26:37
Autor: jacekbialy80
Superfachowiec.
Znowu spali¶cie na zebraniu towarzyszu Piszczyk... Blaszany piecyk chcecie wydoić?

_kolektyw

Data: 2018-04-08 00:13:49
Autor: stevep
Superfachowiec.
W dniu 2018-04-07 o 11:26, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Znowu spali¶cie na zebraniu towarzyszu Piszczyk... Blaszany piecyk chcecie wydoić?

_kolektyw

Znowu puszczacie gazy z hukiem tr±b jerychońskich tawariszcz kliauznik i jak tu spać?

--
stevep

Superfachowiec.