Superflash czy nie Superflash ?

Data: 2010-08-04 10:26:01
Autor: Michał Wolff
Superflash czy nie Superflash ?
On 4 Sie, 19:22, Fabian <fab...@niematakiegoadresu.pl> wrote:

O kurcze! Co za info! ;) Kto¶ z 3miasta będzie w Selgrosie robił zakupy,
kupił by mi 2 sztuki? Podjadę odebrać ;)

Oj chyba komu¶ się testu przeczytać nie chciało...
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-08-04 19:36:12
Autor: Fabian
W dniu 04.08.2010 19:26, Michał Wolff pisze:
[...]

No niestety za póĽno. A komu¶ to się m±drzyć zawsze chce.

Fabian.

Superflash czy nie Superflash ?